Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Setrvák dvouhmotnostní za jednohmotnostní


Pavel 307

Recommended Posts

tak jsem to smontoval a máká to .ale není to tak jednoduché.Jednohmotnostní setrvák je o 1cm užší a u hydraulické spojky to nevystavuje,nejde to vyštelovat jako u lankové.Takže se musí podložit takový kužel,o který je opřená vydlička.Já jsem jí vypodložil o 4mm,pak se musí prodloužit vodítko ložiska o 1.5cm a koupit nové gufero,protože se musí vyndat,jelikož při vaření prodloužení,by se vyhřálo.Nová spojka a ložisko a šup spátky.:bojim Po nastartování zvuk nádhera,žádné pazvuky,ale kvalty mi šli dost z tuha.Co teď :myslim Jedno řešení bylo,zase vyndat,a ještě podložit kužel a nebo nevyndavat a podložit hydraulickou spojku,protože místo při sešlápnutí tam bylo.Tak jsem to podložil a makalo to :potlesk mám zatim najeto asi 150km a vše vpořádku. Varyanta je to podstatně levnější vyšlo mě to na 1300kč i s prací,ale je to udělané jak jsem popsal.V peugeotu by se asi divily:roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...