Pavel 307

Setrvák dvouhmotnostní za jednohmotnostní

5 posts in this topic

tak jsem to smontoval a máká to .ale není to tak jednoduché.Jednohmotnostní setrvák je o 1cm užší a u hydraulické spojky to nevystavuje,nejde to vyštelovat jako u lankové.Takže se musí podložit takový kužel,o který je opřená vydlička.Já jsem jí vypodložil o 4mm,pak se musí prodloužit vodítko ložiska o 1.5cm a koupit nové gufero,protože se musí vyndat,jelikož při vaření prodloužení,by se vyhřálo.Nová spojka a ložisko a šup spátky.:bojim Po nastartování zvuk nádhera,žádné pazvuky,ale kvalty mi šli dost z tuha.Co teď :myslim Jedno řešení bylo,zase vyndat,a ještě podložit kužel a nebo nevyndavat a podložit hydraulickou spojku,protože místo při sešlápnutí tam bylo.Tak jsem to podložil a makalo to :potlesk mám zatim najeto asi 150km a vše vpořádku. Varyanta je to podstatně levnější vyšlo mě to na 1300kč i s prací,ale je to udělané jak jsem popsal.V peugeotu by se asi divily:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluji, konečně kultivovaný zvuk, že?

[upravil dne 4.8.07 Stam]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to super a spojka jde krásně lechce.Zatím jse nic nezměnilo,zabírá to stejně.jinak jsem udělal pár fotek,jak jsem to sestrojil.Kdyby měl někdo zájem můžu poslat.Jinak cena- oprava chybí jedna nula-13000kč.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menil niekto dvojhmotnostný zotrvačník za jednohmotnostný aj na Slovensku? alebo musím vycestovať za výmenou do Čiech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.