Sign in to follow this  
Followers 0
bery

Jak se provede výměna gufer ventilů motoru?

13 posts in this topic

Zdravim do klubu,mám dotaz.Chci vyměnit gufera,co těsní vedení ventilů motoru.Nevím jestli se to dá provádět doma.Asi tam tudy proniká olej do spalovacího prostoru,na což se chci taky zeptat.Protože důvody,proč to chci vyměnit,jsou,že při startu se silně zakouří bílým kouřem,ale pak už je to v pohodě.dozvěděl jsem se,že to může být i stíracími kroužky nebo právě těmi gufery u ventilů.Dík za rady,odpovědi třeba i na můj mail berynap@seznam.cz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělá taky.....že když nastartuju studenej motor, tak to bíle zakouří....ale to je tím, že Ti ještě nepracuje kat...!!! možná trocha oleje tam jde taky...ale nepatrně málo...to by ten kouř byl spíš modrý, kdyby Ti to papalo olej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten kouř je spíš modrošedý.Ještě to posoudim,ale podle všeho,kdyby to bylo od oleje,tak jsou to ty gufera dříků ventilů.Těsnění pod hlavou je vyměněnný a hlava byla před tím zbroušena.Takže co jinýho ještě.Další horší varianta jsou podpálený kroužky,ale nevim.Mě jde teď o to,že se snad musí znovu shodit hlava,aby se vyměnily ty gufera ventilů a to znamená zase nový těsnění.No jetli to jde bez sundání hlavy.Chápu,že na sundání pružiny ventilu je potřeba tlaku(jednoduchýho lisu-třeba za pomoci mehcanizmu stolní vrtačky),ale to je hlava venku.A pokud zůstane v autě a podaří se pružinu nějak zmáčknout a ventil se zajistí horní úvratí pístu,tak jsetli to půjde.Slyšel jsem,že i když se dá horní úvrať pístu,tak si stejně ventil sjede o něco málo níž a pak nejde ta pružina zpátky nasadit,protože se zmáčkne nadoraz,ale dva půl měsíčky,kterýma se to zajišťuje,tam nejdou vložit.Třeba se dá ten ventil nějak přidržet,ale to nevim.Prostě se chci vyhnout sundání hlavy.Gufero je zvrchu a jde vytáhnout.Tak díky za další reakce :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...vodka mizí,já vím ,zas bude fajn...

zdroj Těžkej Pokodr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiš co je to za motor. Na některých to jde bez demontáže hlavy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro vtipálka Kecku,je to jen 1.1i 44kw(60ps) r.v.:1992,typ HDZ.A když to opravim-vyřešim,tak to pošlu do světa a koupim si stále 205-ku,ale GTi.Tak pomóc už.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor řady TU - hlava dolů. Ale na těchto motorech je to enem taký fukot.

[upravil dne 11/8/2007 Hafity]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za odpovědi a zítra se do toho pustim.Tušil jsem,že se tomu nevyhnu.Tak hlavu vzhůru,teda dolů :roll:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.