BERT Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Zdravím, vracím se k tématu který tu již jednou byl. Již potřetí se mi vrátila stejná závada. Někdy při rozjezdu když se auto zhoupne a vrátí je slyšet od podvozku zavrzání. Dělá to výfukový spoj který je až u motoru. Vysledoval jsem že to dělá jenom za studena , pak ne. Dvakrát to v Peugeotu rozebraly a pokaždé namazaly jakousi speciální vazelínou. No a teď se to zase vrátilo. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti jak toto odstranit trvale a ne jenom na dva měsíce. Jedná se o model po faceliftu. Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: BERT Zdravím, vracím se k tématu který tu již jednou byl. Již potřetí se mi vrátila stejná závada. Někdy při rozjezdu když se auto zhoupne a vrátí je slyšet od podvozku zavrzání. Dělá to výfukový spoj který je až u motoru. Vysledoval jsem že to dělá jenom za studena , pak ne. Dvakrát to v Peugeotu rozebraly a pokaždé namazaly jakousi speciální vazelínou. No a teď se to zase vrátilo. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti jak toto odstranit trvale a ne jenom na dva měsíce. Jedná se o model po faceliftu. Díky za každou radu. Jo, mě to vrzalo po ohřátí, namazali to a za měsíc to bylo znova, pak když mi dělali hlavu tak vyměnili ten těsnící kroužek, asi týden to bylo dobrý ted to vrže jen když je to hodně zahřátý, po delší jízdě nebo když tomu naložím, už mě to leze na nervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Jo toto je vynikající téma (ale opravdu) stává se mi to při vystupování lidí ze zadních sedel, nebo pokud je na mě "Pažout " nasrán tak se to ozve i při "pouhém" výstupu řidiče - pokud víte čím to je /zadní tlumiče to nejsou/ - děkuji za informaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 A co to namazat grafitem a nebo namazat dát těsnící pastu na výfuky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: myryn Jo toto je vynikající téma (ale opravdu) stává se mi to při vystupování lidí ze zadních sedel, nebo pokud je na mě "Pažout " nasrán tak se to ozve i při "pouhém" výstupu řidiče - pokud víte čím to je /zadní tlumiče to nejsou/ - děkuji za informaci. To bych tipoval na silentbloky zadní nápravy. Ten výfukový spoj poznáš nejlíp tak že zatahneš ručku a zkusíš se jakoby rozjet ale ne uplně, jen aby se motor zhoupnul na silentblocích a pak zase spojku vyšlapneš, při tom to pěkně hnusně vrzne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BERT Odesláno 3. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Přesně jak říkáš s tou ručkou , mám to taky tak vyzkoušený , neudělá to pokaždý , ale když to vrzne zní to jako když otevíráš popelnici. Ale přece musí existovat nějaké trvalé řešení a ne jenom mazat a mazat. Hrůzná představa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Původně zaslal: BERT Přesně jak říkáš s tou ručkou , mám to taky tak vyzkoušený , neudělá to pokaždý , ale když to vrzne zní to jako když otevíráš popelnici. Ale přece musí existovat nějaké trvalé řešení a ne jenom mazat a mazat. Hrůzná představa. Když se to tu naposledy řešilo tak někdo řikal že vyměna aje pokoj, u mě to bohužel nepomohlo. tak nevim:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BERT Odesláno 3. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Údajně se mají vyměnit součástky co jsou na výfukovém spoji a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeník Odesláno 20. srpen 2007 Sdílet Odesláno 20. srpen 2007 Tento problém s vrzáním jsem řešil u předchozího vozidla namazáním spoje grafitovou vazelínou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 20. srpen 2007 Sdílet Odesláno 20. srpen 2007 Původně zaslal: jeník Tento problém s vrzáním jsem řešil u předchozího vozidla namazáním spoje grafitovou vazelínou. A nezapeklo se to, přeci jen je to vazelina s namíchanou molykou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeník Odesláno 20. srpen 2007 Sdílet Odesláno 20. srpen 2007 K žádnému zapečení nedocházelo, akorát jsem to musel čas od času provést znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koverr Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 Ahojte, ja som mal presne ten isty problem chodil som to premazavat, menit tesniace kruzky atd, nic nepomoholo. Niekedy aj po 1000 km pri jazde mimo obce (predbiehanie plny vykon a pod.) sa to objavilo znovu. Naposledy mi povedali, ze to musi byt sposobene niecim inym, tak mi nasli, ze som mal vytlceny silent blok motora (vymena), plus to znovu premazali a vymenili tesniaci kruzok. Momentalne je to uz nejaky ten mesiac ok, tak som zvedavy, ci to bolo tym silentblokom. [upravil dne koverr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeník Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Původně zaslal: BERT Zdravím, vracím se k tématu který tu již jednou byl. Již potřetí se mi vrátila stejná závada. Někdy při rozjezdu když se auto zhoupne a vrátí je slyšet od podvozku zavrzání. Dělá to výfukový spoj který je až u motoru. Vysledoval jsem že to dělá jenom za studena , pak ne. Dvakrát to v Peugeotu rozebraly a pokaždé namazaly jakousi speciální vazelínou. No a teď se to zase vrátilo. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti jak toto odstranit trvale a ne jenom na dva měsíce. Jedná se o model po faceliftu. Díky za každou radu.[/ quote] Tak co Berte, už jsi namazal ten spoj grafitkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Nový poznatek, v servise mi to rozebrali a namazali měděnou vazelínou do 1000 st, zatím je to o dost lepší. Ale mají tam být jakési teflonové podložky které časem ztvrdnou a rozpadnou se, pak tam nejsou a vrže to. Ty podložky mi objednali, budou snad v pondělí, měli by stát cca 80,- kč obě, tak uvidím. Pak dám info;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BERT Odesláno 8. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2007 Díky za nový poznatek, zase jsme o něco chytřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Staré a osvědčené" kdo maže, ten jede " platí všude. Tak ať ti to jezdí bez vrzání, po tom namazání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brubrick Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Mam pocit, ze tu spominate dva typy vrzania. Jeden je v predu a vychadza zo zadnej casti resp. jako zo stredu auta od podvozku.... Bohuzial ma postretli obidve moznosti...vrzanie vpredu mi odstranili cca 2 mesiace dozadu pridanim jakychsi podloziek a odvtedy klud... 2 dni dozadu to ale zacalo neprijemne vrzat pri dobrzdovani motorom cca pri 2200 otackach, kde vybracie motora su optimalne na vydavanie zvuku, ktori pripomina, akoby ste podvozkom zachytili poriadne dlhy dral na ktoreho konci je kus plechu...dokonca ked vypnem motor, necham zaradenu rychlost a jemne potlacim auto ktorym kolvek smerom tak to zacne piskat jak stara nenamazana hojdacka...pozrel som pod auto a odpocuval si miesto skripotu a je to niekde v okoli zadnej napravy...pri pohyboch auta je vidiet jak vyfuk akoby stal na mieste a o nieco sa trel, co vydava neuveritelne pazvuky...neviem co s tym...vymenu vyfuku by som absolvoval len velmi nerad... mili peugeot fanusikovia, poradte co s tym...vidim, ze skusenosti je dost. rad by som sa ale vyhol pravidelnemu mazaniu, 12 tis. investiciam za vyfuk a pod. existuje nieco funkcne, nech ich v servise navediem rovno na tu spravnu cestu? dakujem za vase postrehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Původně zaslal: Brubrick Mam pocit, ze tu spominate dva typy vrzania. Jeden je v predu a vychadza zo zadnej casti resp. jako zo stredu auta od podvozku.... Bohuzial ma postretli obidve moznosti...vrzanie vpredu mi odstranili cca 2 mesiace dozadu pridanim jakychsi podloziek a odvtedy klud... 2 dni dozadu to ale zacalo neprijemne vrzat pri dobrzdovani motorom cca pri 2200 otackach, kde vybracie motora su optimalne na vydavanie zvuku, ktori pripomina, akoby ste podvozkom zachytili poriadne dlhy dral na ktoreho konci je kus plechu...dokonca ked vypnem motor, necham zaradenu rychlost a jemne potlacim auto ktorym kolvek smerom tak to zacne piskat jak stara nenamazana hojdacka...pozrel som pod auto a odpocuval si miesto skripotu a je to niekde v okoli zadnej napravy...pri pohyboch auta je vidiet jak vyfuk akoby stal na mieste a o nieco sa trel, co vydava neuveritelne pazvuky...neviem co s tym...vymenu vyfuku by som absolvoval len velmi nerad... mili peugeot fanusikovia, poradte co s tym...vidim, ze skusenosti je dost. rad by som sa ale vyhol pravidelnemu mazaniu, 12 tis. investiciam za vyfuk a pod. existuje nieco funkcne, nech ich v servise navediem rovno na tu spravnu cestu? dakujem za vase postrehy No nevrže ti spoj za katalizátorem, to by mohlo pomoct jen tam dotáhnout tu sponu;) [upravil dne 18/9/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Tak dneska v servise doplněny ony chybějící podložky, je to nějaká slitina hliníku se zalisovaným azbestem uvnitř nebo co, tak jsem zvědavej jestli to bude OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Mi používáme mezi spoje tento měděný sprej .Je od-40 do 1100 stupnů a zatím bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.