jeffik1 Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Potřeboval bych opsat všechny parametry z velkého techničáku. Mám 1.4/44k W (motor XY7) z roku 88 dovezenou z Německa, ale v tom německém techničáku nejsou všechny potřebné údaje (na STK je po mne chtějí). Takže pokud máte někdo tohle vozítko, byl bych rád, kdybyste mi to všechno někdo napsal. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dixi Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Výkon [kW]: 44 Výkon [PS]: 60 Tech.obsah [ccm]: 1360 Obsah motoru: 1 Válce: 4 Ventile/Brennraum 2 Palivo: Benzín Typ hnacího ústrojí: pohon předních kol Brzdový systém: hydraulický Druh nástavby: Sikma zadni cast Druh motoru: benzínový motor Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor 150D (XY7) 150G (XY7) Výkon [kW]: 44 44 Výkon [PS]: 60 60 Spalovací ventily: 8 8 Válce: 4 4 Kompresní poměr: 9 9 Kroutící moment Nm Tech.obsah [ccm]: 1360 1360 Počet uložení klikového hřídele: Vrtání: 750 750 Zdvih: 770 770 Prodejní označení: Výrobce motoru: PEUGEOT PEUGEOT Konstrukce bloku motoru: REIHE REIHE Druh motoru: benzínový motor benzínový motor Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor sací roura / se sitkem / karburátor Palivo: Benzín Benzín Exhalační normy: Způsob chlazení: chlazený vodou chlazený vodou Typ rozvodového mechanizmu: SOHC/OHC SOHC/OHC Typ řízení ventilů: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 To se ještě takhle stará vyplatí dovážet? Ukaž nám fotky, docela by mě to zajímalo:) Ten motor ještě není stříkačka co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: jarajarda Ten motor ještě není stříkačka co? kupodivu si staci precist predchazejici prispevek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: Pata Původně zaslal: jarajarda Ten motor ještě není stříkačka co? kupodivu si staci precist predchazejici prispevek Se nad tím trochu podivuju, to by jinak musel bejt sakra krasavec Kolik to žere? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: jarajarda Kolik to žere? Řekl bych, že na kombinaci kolem sedmičky. Přeci jenom- devatenáctiletej karbec (kor na monobloku) nebude extra šetřivej;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Mám auto z 89 ale karbec elektronickej, ten je teda pryč a mám tam karb ze škodovky a neřek bych že to neuměrně žere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 jeffiku jen tak pro info nemáš to samý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Nebo máš karburátor mechanickej, jestli jo vyfoť to prosim tě, a napiš mi typ ju, dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Původně zaslal: dixi Výkon [kW]: 44 Výkon [PS]: 60 Tech.obsah [ccm]: 1360 Obsah motoru: 1 Válce: 4 Ventile/Brennraum 2 Palivo: Benzín Typ hnacího ústrojí: pohon předních kol Brzdový systém: hydraulický Druh nástavby: Sikma zadni cast Druh motoru: benzínový motor Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor 150D (XY7) 150G (XY7) Výkon [kW]: 44 44 Výkon [PS]: 60 60 Spalovací ventily: 8 8 Válce: 4 4 Kompresní poměr: 9 9 Kroutící moment Nm Tech.obsah [ccm]: 1360 1360 Počet uložení klikového hřídele: Vrtání: 750 750 Zdvih: 770 770 Prodejní označení: Výrobce motoru: PEUGEOT PEUGEOT Konstrukce bloku motoru: REIHE REIHE Druh motoru: benzínový motor benzínový motor Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor sací roura / se sitkem / karburátor Palivo: Benzín Benzín Exhalační normy: Způsob chlazení: chlazený vodou chlazený vodou Typ rozvodového mechanizmu: SOHC/OHC SOHC/OHC Typ řízení ventilů: Co je to za šílenou slátaninu? To psal nějakej analfabet, nebo to tupě překládal nějakej program a nikdo si to potom nepřečetl? Spalovací ventily, to je teda síla. Nebo technický obsah. Taky sací roura je dobrá. A jinak v tom není vůbec nic - tyhle "takykatalogy" co rostou jak houby po dešti, jsou leckdy spíš ke škodě než k užitku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dixi Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 našel jsem to zde http://www.elitecat.cz/ příště se na to vy**a budu raději mlčet místo snahy tohle tak nic:myslim [upravil dne 3/8/07 dixi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 No, co na to říct? Fórum neznamená, že je nutné odpovídat za každou cenu, přesně naopak - je vhodné odpovídat na to, co skutečně znáš. Pokud se toho nedržíš, a plácneš sem nějakou kravinu, tak se nediv nelichotivým reakcím. Už to tu bylo zmíněno aspoň tisíckrát - mnohem lepší žádná odpověď, nežli špatná odpověď, byť by byla vedena sebelepší snahou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dixi Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 někdy se i snaha ocení ale tady asi ne:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Ano, jistě, pokud tou "snahou" poradíš nějakou blbost, která někomu uškodí, tak to dotyčný jistě velmi ocení, jen co je pravda. Hlavně když náprava následků té blbosti bude drahá, to teprv bude panečku ocenění! Takže ne, snaha sem za každou cenu něco naplácat, i když o tom dotyčný ví prd, se tu skutečně neocení - tím spíš, že lidí, co tu o autech mají velmi solidní vlastnosti, je tu poměrně dost, takže je velmi vhodné místo "snahy" a odpovídání za každou cenu přenechat odpověď někomu fundovanějšímu, než radit blbosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Původně zaslal: dixi někdy se i snaha ocení ale tady asi ne:myslim Neber to tak že tu sou nevděčníci, oddie to nemyslí špatně, jen to myslel asi tak, že by příště mělo být nějakým způsobem uvedeno, zda si tím seš 100% jistej, případně odkud vítr vane..aspoň pak nebudeš za troubu Ty, když jsi to jen přeposlal odjinud, že ano... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dixi Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Věřím že to nemyslí špatně vezmu v potaz že aut je plno a i 205 je každá jiná jen jsem to vzal z netu kde o tom je pár řádků psáno .Kdyby rovnou napsal co potřebuje pochybuji že by mu tu někdo oscenoval velký TP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Původně zaslal: jeffik1 Potřeboval bych opsat všechny parametry z velkého techničáku. Mám 1.4/44k W (motor XY7) z roku 88 dovezenou z Německa, ale v tom německém techničáku nejsou všechny potřebné údaje (na STK je po mne chtějí). Takže pokud máte někdo tohle vozítko, byl bych rád, kdybyste mi to všechno někdo napsal. Díky dixi se aspoň snažil odpovědět. jeffik1: co vlastně potřebuješ vědět? Tvůj dotaz je formulován příliš obecně. [upravil dne 4.8.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeffik1 Odesláno 4. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2007 Konečně jsem se sem dostal. Je to obyčejnej karbec. Spotřebu jsem ještě na něm neměřil, ale na tom co jsem měl předtím (prakticky stejný model) cca 6-8l podle stylu jízdy. Já si to dovézt nenechal, nabídnul mi ho známej, kterej vozí pažouty. Auto bylo se serviskou a má najeto jen 97500, podvozek je netknutý a je vidět, že se auto někdo staral. Motor běhá skvěle, akorát jsem na něm musel vyměnit hlavu, protože jsem ho uvařil (byl zavzdušněnej). Auto je v plný "výbavě" a mělo nový pneu. Když to tak vezmu, koupil jsem to za necelou cenu těch pneumatik Až budu mít po ruce foťák, nafotím to. No a s těmi parametry, co potřebuju - na STK mi řekli, že mi auto přihlásí, ale že v tom techničáku nejsou všechny potřebný údaje, co se evidujou u nás. Řekl jsem mu, že mám od auta servisní manuál a na to mi odpověděl, že by to stačilo a ať s tim přijedu druhej den. Když jsem přijel a pro jistotu si zjistil většinu údajů z netu, bylo mi řečeno, že v tom manuálu není uvedená např. spotřeba a že to potřebuje z oficiálního zdroje. Očividně na mě neměl moc náladu a odkázal mne na Peugeot nebo Dekru, kde zaplatím cca 2000 za nějakej pitomej papír. Co byste na to řekli? No radši jsem se bez řečí sebral a odjel. Zkusím se zeptat ještě na jedné STK, zda mi to budou ochotni napsat bez nějakýho zbytečnýho zdržování a poplatků. Další možností by bylo najít si někoho, kdo má známý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 4. srpen 2007 Sdílet Odesláno 4. srpen 2007 No tak mi napiš alespoň typ, bude vyraženej na tělese karburátoru jo, jo a ještě kdyby jsi sem hodil foto celýho motoru bylo by to fajn nikdy jsem 205 v karbu neviděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeffik1 Odesláno 4. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2007 Tak na tom červenym, co mam v podpisu je motor XW7 1.1 (typ 109F) s karburátorem Solex 32PBISA12 a zároveň přikládám jeho foto. A v tom stříbrnym, o kterým je v tomto fóru řeč, má motor XY7 1.4 (typ 150D) s karburátorem 34PBISA12. Motory jsou prakticky stejné. Co jsem viděl poprvé. byla taková černá krabička (vypadá to jako malá řídící jednotka, ale tu to skutečně nemá) - je umístěna místo expanzní nádržky na obrázku dole, vedou k ní dva dráty od indukční cívky a pak ještě několik dalších od podtlakových spínačů (alespoň to tak vypadá). Až tu budu mít foťák, hodím sem fotku. Jinak včera jsem přišel na docela dobrej způsob, jak si doma na takovym motoru seřídit přesně předstih. [upravil dne 4.8.2007 jeffik1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.