Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Máte někdo 205 z roku cca 84-89 ?


jeffik1

Recommended Posts

Potřeboval bych opsat všechny parametry z velkého techničáku. Mám 1.4/44k W (motor XY7) z roku 88 dovezenou z Německa, ale v tom německém techničáku nejsou všechny potřebné údaje (na STK je po mne chtějí). Takže pokud máte někdo tohle vozítko, byl bych rád, kdybyste mi to všechno někdo napsal. Díky :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výkon [kW]: 44

Výkon [PS]: 60

Tech.obsah [ccm]: 1360

Obsah motoru: 1

Válce: 4

Ventile/Brennraum 2

Palivo: Benzín

Typ hnacího ústrojí: pohon předních kol

Brzdový systém: hydraulický

Druh nástavby: Sikma zadni cast

Druh motoru: benzínový motor

Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor

150D (XY7) 150G (XY7)

Výkon [kW]: 44 44

Výkon [PS]: 60 60

Spalovací ventily: 8 8

Válce: 4 4

Kompresní poměr: 9 9

Kroutící moment Nm

Tech.obsah [ccm]: 1360 1360

Počet uložení klikového hřídele:

Vrtání: 750 750

Zdvih: 770 770

Prodejní označení:

Výrobce motoru: PEUGEOT PEUGEOT

Konstrukce bloku motoru: REIHE REIHE

Druh motoru: benzínový motor benzínový motor

Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor sací roura / se sitkem / karburátor

Palivo: Benzín Benzín

Exhalační normy:

Způsob chlazení: chlazený vodou chlazený vodou

Typ rozvodového mechanizmu: SOHC/OHC SOHC/OHC

Typ řízení ventilů:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: dixi

Výkon [kW]: 44

Výkon [PS]: 60

Tech.obsah [ccm]: 1360

Obsah motoru: 1

Válce: 4

Ventile/Brennraum 2

Palivo: Benzín

Typ hnacího ústrojí: pohon předních kol

Brzdový systém: hydraulický

Druh nástavby: Sikma zadni cast

Druh motoru: benzínový motor

Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor

150D (XY7) 150G (XY7)

Výkon [kW]: 44 44

Výkon [PS]: 60 60

Spalovací ventily: 8 8

Válce: 4 4

Kompresní poměr: 9 9

Kroutící moment Nm

Tech.obsah [ccm]: 1360 1360

Počet uložení klikového hřídele:

Vrtání: 750 750

Zdvih: 770 770

Prodejní označení:

Výrobce motoru: PEUGEOT PEUGEOT

Konstrukce bloku motoru: REIHE REIHE

Druh motoru: benzínový motor benzínový motor

Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor sací roura / se sitkem / karburátor

Palivo: Benzín Benzín

Exhalační normy:

Způsob chlazení: chlazený vodou chlazený vodou

Typ rozvodového mechanizmu: SOHC/OHC SOHC/OHC

Typ řízení ventilů:

Co je to za šílenou slátaninu? To psal nějakej analfabet, nebo to tupě překládal nějakej program a nikdo si to potom nepřečetl? Spalovací ventily, to je teda síla. Nebo technický obsah. Taky sací roura je dobrá. A jinak v tom není vůbec nic - tyhle "takykatalogy" co rostou jak houby po dešti, jsou leckdy spíš ke škodě než k užitku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, co na to říct? Fórum neznamená, že je nutné odpovídat za každou cenu, přesně naopak - je vhodné odpovídat na to, co skutečně znáš. Pokud se toho nedržíš, a plácneš sem nějakou kravinu, tak se nediv nelichotivým reakcím. Už to tu bylo zmíněno aspoň tisíckrát - mnohem lepší žádná odpověď, nežli špatná odpověď, byť by byla vedena sebelepší snahou!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, jistě, pokud tou "snahou" poradíš nějakou blbost, která někomu uškodí, tak to dotyčný jistě velmi ocení, jen co je pravda. Hlavně když náprava následků té blbosti bude drahá, to teprv bude panečku ocenění! Takže ne, snaha sem za každou cenu něco naplácat, i když o tom dotyčný ví prd, se tu skutečně neocení - tím spíš, že lidí, co tu o autech mají velmi solidní vlastnosti, je tu poměrně dost, takže je velmi vhodné místo "snahy" a odpovídání za každou cenu přenechat odpověď někomu fundovanějšímu, než radit blbosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: dixi

někdy se i snaha ocení ale tady asi ne:myslim

Neber to tak že tu sou nevděčníci, oddie to nemyslí špatně, jen to myslel asi tak, že by příště mělo být nějakým způsobem uvedeno, zda si tím seš 100% jistej, případně odkud vítr vane..aspoň pak nebudeš za troubu Ty, když jsi to jen přeposlal odjinud, že ano...:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věřím že to nemyslí špatně vezmu v potaz že aut je plno a i 205 je každá jiná jen jsem to vzal z netu kde o tom je pár řádků psáno .Kdyby rovnou napsal co potřebuje pochybuji že by mu tu někdo oscenoval velký TP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jeffik1

Potřeboval bych opsat všechny parametry z velkého techničáku. Mám 1.4/44k W (motor XY7) z roku 88 dovezenou z Německa, ale v tom německém techničáku nejsou všechny potřebné údaje (na STK je po mne chtějí). Takže pokud máte někdo tohle vozítko, byl bych rád, kdybyste mi to všechno někdo napsal. Díky :roll

dixi se aspoň snažil odpovědět.

jeffik1: co vlastně potřebuješ vědět? Tvůj dotaz je formulován příliš obecně.

[upravil dne 4.8.2007 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně jsem se sem dostal. Je to obyčejnej karbec. Spotřebu jsem ještě na něm neměřil, ale na tom co jsem měl předtím (prakticky stejný model) cca 6-8l podle stylu jízdy. Já si to dovézt nenechal, nabídnul mi ho známej, kterej vozí pažouty. Auto bylo se serviskou a má najeto jen 97500, podvozek je netknutý a je vidět, že se auto někdo staral. Motor běhá skvěle, akorát jsem na něm musel vyměnit hlavu, protože jsem ho uvařil (byl zavzdušněnej). Auto je v plný "výbavě" a mělo nový pneu. Když to tak vezmu, koupil jsem to za necelou cenu těch pneumatik :D Až budu mít po ruce foťák, nafotím to. No a s těmi parametry, co potřebuju - na STK mi řekli, že mi auto přihlásí, ale že v tom techničáku nejsou všechny potřebný údaje, co se evidujou u nás. Řekl jsem mu, že mám od auta servisní manuál a na to mi odpověděl, že by to stačilo a ať s tim přijedu druhej den. Když jsem přijel a pro jistotu si zjistil většinu údajů z netu, bylo mi řečeno, že v tom manuálu není uvedená např. spotřeba a že to potřebuje z oficiálního zdroje. Očividně na mě neměl moc náladu a odkázal mne na Peugeot nebo Dekru, kde zaplatím cca 2000 za nějakej pitomej papír. Co byste na to řekli? No radši jsem se bez řečí sebral a odjel. Zkusím se zeptat ještě na jedné STK, zda mi to budou ochotni napsat bez nějakýho zbytečnýho zdržování a poplatků. Další možností by bylo najít si někoho, kdo má známý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na tom červenym, co mam v podpisu je motor XW7 1.1 (typ 109F) s karburátorem Solex 32PBISA12 a zároveň přikládám jeho foto. A v tom stříbrnym, o kterým je v tomto fóru řeč, má motor XY7 1.4 (typ 150D) s karburátorem 34PBISA12. Motory jsou prakticky stejné. Co jsem viděl poprvé. byla taková černá krabička (vypadá to jako malá řídící jednotka, ale tu to skutečně nemá) - je umístěna místo expanzní nádržky na obrázku dole, vedou k ní dva dráty od indukční cívky a pak ještě několik dalších od podtlakových spínačů (alespoň to tak vypadá). Až tu budu mít foťák, hodím sem fotku. Jinak včera jsem přišel na docela dobrej způsob, jak si doma na takovym motoru seřídit přesně předstih.

20219282oz2.jpg

[upravil dne 4.8.2007 jeffik1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...