Sign in to follow this  
Followers 0
Guest dixi

ROZVODY VŠEOBECNĚ

25 posts in this topic

"Existovaly také motory se dvěma ventily na válec (dnes má absolutní většina aut čtyři), kde se při přetržení řemene nic nestalo." :o:o:o:o:o:o:o:o

To mysli vazne? :roll:roll:roll

[upravil dne 2/8/2007 Pata]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

"Existovaly také motory se dvěma ventily na válec (dnes má absolutní většina aut čtyři), kde se při přetržení řemene nic nestalo." :o:o:o:o:o:o:o:o

To mysli vazne? :roll:roll:roll

[upravil dne 2/8/2007 Pata]

nevím jak je psáno asi jo ale tomu bych nevěřil z vlastní zkušenosti kdy jsem měl 3 ventily na válec .O škodě ani nemluvím:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslím, že u některých Oplů ventily nezasahovaly do prostoru pohybu pístu - pak se nemohly potkat.

Jedná se o konstrukci spalovacího prostoru.

Jinak, iDnes znovu objevil Ameriku. Článek akorát pro pobavení. Ale jo, je okurková sezona.

... škoda, že tam není nic o odkládacích pidiprostorech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu :myslim

pokud máš řetěz tak tam to tolik nehrozí;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dixi

Původně zaslal: Pata

vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu :myslim

pokud máš řetěz tak tam to tolik nehrozí;)

tezko ma franta retez, ja rozvodak nemam zadny :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale stejne je to smutny,celej zivot kousek od sebe a nikdy se nepotkali:aut jak v te romanci- róm a prace:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz se frantovi potkaji tak to poresi stejne jako v clanku, narychlo zbastlena oprava a pryc s tim do bazaru... nejlip s reklamou "po vymene rozvodu" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmatlanina. Prý "většina motorů má rozvody" - opravdu? a já myslel, že rozvody musí mít všechny motory, pokud mají ventily - nebo autor pomýšlí ještě na dvoutakty, které už se do aut nějak moc nedávají?

Motory se dvěma ventily na válec se nepotkávají? Jo, to určitě. Nepotkávacích motorů je menšina, a třeba diesely se potkají zásadně všechny, ať mají ventilů kolik chtějí. Takže jako rozlišovací měřítko pitomost.

Řetěz je odolnější? Ano, pokud konstruktér neudělá chybku v napínacím mechanismu... také to není všespasitelné.

No prostě klasická idnes slátanina, nevím proč něco takového čtete, když tady máte technicky podstatně kvalitnější klub ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2oddie: treba autor zapocitava i elektromobily, ktere rozvody nemaji :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

oddie: "Motory se dvěma ventily na válec se nepotkávají? Jo, to určitě. Nepotkávacích motorů je menšina, a třeba diesely se potkají zásadně všechny, ať mají ventilů kolik chtějí. Takže jako rozlišovací měřítko pitomost." - presne na tohle jsem poukazoval, typicky cesky franta se pak na takove statistiky spolehne, aby usetril par stokorun :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to su voly:D...tam přece záleží na konstrukci hlavy motoru.,uspořádání ventilů,velikost jejich dráhy a tvaru spalovacího prostoru..u dieselu,kde hlava je rovná a spalovaci prostor je v dnu pístu bych chtěl vidět jak by se ventily s pistem nepotkali....:P

z vlastní zkušenosti z Grička,kdy prasknul rozvoďák po necelých 5tis.km po výměně vlivem přepětí(což nám bylo řečeno),to nadělalo paseku,talířky ventilů ohnuta,dříky ventilů ohnuta,voditka zničena,po ultrazvukové zkoušce zjištěna trhlina v hlavě motoru,atd....:bojim:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hold v jednom mají ale pravdu,že ventilový rozvod je nutné pravidelně kontrolovat a v intervalech výměny vyměňovat:) ;)a ne jako nám kdy mě napočítali napínací kladku a přitom tam novou vůbec nedali:grr:aut...no a po 180000tis km měla fakt dost....radialní vůle jako prase a hučela jak meluzína:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Hold v jednom mají ale pravdu,že ventilový rozvod je nutné pravidelně kontrolovat a v intervalech výměny vyměňovat:) ;)a ne jako nám kdy mě napočítali napínací kladku a přitom tam novou vůbec nedali:grr:aut...no a po 180000tis km měla fakt dost....radialní vůle jako prase a hučela jak meluzína:aut

mi se zase vysypala uplne, nastesti jsem to podchytil vcas, kdy v ni chybela jenom jedna kulicka :myslim:mrk :mrk :mrk:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm tak to je slušny:Dfakt štístko:),že se rozlítla až po demontaži,njn to ty naše kladky pamatovaly min jednu výměnu rozvod.řemenu bez kladek...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Hmm tak to je slušny:Dfakt štístko:),že se rozlítla až po demontaži,njn to ty naše kladky pamatovaly min jednu výměnu rozvod.řemenu bez kladek...:(

no ta moje taky, ale spis bych tipoval, ze byla jeste puvodni, stejne, jako vodni pumpa... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.