Mišak Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Tak zase něco nevím:mad: Co je to za obří baňku u svodu? Naco je ten šroub na hlavě? Jak poznam že ma motor 51KW a né 47KW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 2. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Baňka: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 2. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Šroub: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 to je takovej bazmek na vejfuku - nevím k čemu tam je, ale většinou je prorezlej (jestli něbude mít nějaký vliv na proudění výfukových plynů, popř. zvuk... možná to bude mít i nějakou souvislost s EGR ventilem.) Výkon 47/51 poznáš podle tvaru ďour na svodech/sání - jeden je má kulatý, druhý hranatý. oddie to tu už několikrát popisoval (hledej) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Baňka na svodech je tlumič. Šroub nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Rezavej hrnec je vyrovnávací nádoba pulzních kmitů výfukových plynů. Pouze u atmosfery, kdy výfukové potrubí musí proti motoru vykazovat určitý odpor. Protože výfukové potrubí má tento odpor tak tento hrnec vyrovnává tlakové špičky, aby nevznikaly pulzní vlny proti ventylům. Šroub se jmenuje TDC (Top Dead Center), vyšroubováním zjistíš horní úvrať pístu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.