-wolf-

1.8 TD - spotřeba

10 posts in this topic

Zajímalo by mě za kolik jezdíte . Mě to žere tak 7,5 l nafty na 100 km a zdá se mi to moc. Sem začátečník řidič ještě k tomu student tak jestli by mi někdo poradil jak jezdit se 405 1.8 TD na spotřebu. Předem díky.

[upravil dne 1.8.2007 -wolf-]

[upravil dne 1.8.2007 -wolf-]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netočit jí, tzn. pokud možno stále za 5 :D, nejlépe okolo 110 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh otackomer me stejnak nejde nevim zaboha co s tim je ale slysel sem neco o razeni 1, 3, 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, jestli pomáhá řazení 1, 3, 5, ale asi jako klasika u každýho auta - prostě to tam naházet, ať ten motor točíš co nejmíň. Otáčkoměr nepotřebuješ, slyšíš to.

Ale bacha na turbo, občas potřebuje taky čoud, aby se trošku provětralo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zase na druhou stranu nesmíš podtáčet, pak totiž žere ještě víc;) Snaž se ho držet nad 2000ot. (tak do 3500);)

Co si tak pamatuju, tak při 2000ot, kdy začíná tlačit turbo, jedu na trojku cca 45km/h, na čtyřku cca 65km/h a na pětku cca 90km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to tam tlacim ze na triceti davam za 2 na 40 za 3 na padesati 4 a na 70 za 5. To neni na spotrebu asi moc dobry co?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: -wolf-

Ja to tam tlacim ze na triceti davam za 2 na 40 za 3 na padesati 4 a na 70 za 5. To neni na spotrebu asi moc dobry co?

Jednicku bych vytacel min (tata rikal - jen pohnout z mista), jinak to co pises neni zle.

Spis bych hledal problem v tom, jak moc proslapnes plyn, a taky jak brzdis. Zkus si, (nebo aspon predstav si), ze na sedadlo das plnou sklenici vody a jed tak abys ji nevylil. Jemne pridavat, jemne brzdit.

Anebo jed za nejakym kamionem. Kdyz pojedes presne tak, jako on, tak ti zarucuju spotrebu kolem 5 litru (nepocitam v to stani na semaforech). Pokud ne, tak mas neco s autem.

PS: mam dlouhodobou spotrebu pod 5,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska jsem to zkoušel a na čtyřku při 70ti točí motor cca 2200ot., takže turbo se teprve pořádně roztáčí a při přeřazení na pětku jde otáčkoměr na nějakých 1700ot., takže turbo netlačí a tím zvýšíš spotřebu (aby se to líp rozjelo, musíš víc přidat).;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepsie je trochu zit s autom, dolekopcom aj ked sa ide 60 moze byt zaradena 5 a nepridavat nikdy plyn na podlahu len citit ako sa auto rozbehuje a jemne takto pridavat plyn ak nejde podradit a znova len jemne pridavat, takto by spotreba nemala prekrocit 6L, mam 405 1.9 D a stakymto zaobchadzanim sa nedostanem nad 5.7. A presne ako hovori Olda so sklenickou vody, mna to ucil otec tak ze si do auta zobral kavu a nesmel sa obliat :D,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No opravdu při 70km/h není ani na rovině moc dobré dávat 5. To bych raději těch 70km/h udržoval na 4, a jen aby si vrněl!!! 2200ot/min skoro ani ne, jsou ideální podmínky pro auto přece, 5 se mi zdá bezdůvodná!

Jinak na dlouhých trasách, Itálie - ČR spotřeba 4,9l/100km, jinak kolem 5,5l/100km:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.