Kantor

Nafta

21 posts in this topic

Už to není moc novinka, ale zkusili jste už Diesel extra od Shelu? Mám veterána 406 r.v.96 a nestačil jsem se divit. Motor jede o hodně líp a nekouří. Cena je slušná, v Brně na Hradecké jsem naposled platil 20,10 a to je víc než běžné. Taky mám asi o půl litru nižší spotřebu. Chao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

r.v. 96 veterán? taky sem ji tankoval nebylo jiná možnost jenže za trochu jinej peníz 25.30kč :mad:nic moc sem nepozoroval zřejmě by to chtělo plnou nádrž :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je něco, jako ARL Super Diesel?

Ten jsem zkoušel a aje to malinko znát na zvuku, ale spotřebu jsem nesledoval, tak jestli někdo máte zkušenost i s tímhle, sem s tím. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha, veterána r.v.96. To já zas mám nový auto r.v.88...

Nic takového netankuju, podle mě je to placebo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u Aralu jsem vzal jednou, a uz nikdy vice, vubec zadny zvukovy ztisujici se efekt. Nafta od Shellu to uz je jina, lepsi zatah a mensi spotreba o cca 3 deci, akorat ta cena v praze o 2 koruny vyssi nez jinde.

Ted beru u Essa a taky velmi dobre tesne v zavesu za Shellem a levnejsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem oddie

Ha ha, veterána r.v.96. To já zas mám nový auto r.v.88...

Nic takového netankuju, podle mě je to placebo.

Potom co mi to ten autocont navalil už to není ono. A navíc už má přes 200 odpajdáno.

Fakt to ale zkus, není to špatné a ten test to vlastně potvrzuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Praze za tyhle nóbl nafty chtěj přes 23,-Kč, v tuhle chvíli. Za tuhle cenu to zkoušet nehodlám, když jsem aktuálně tankoval u JETu v Králováku za 19,70, či na Bohdalci za 20,40... Nejsem nějakej šetřílek, ale takovejhle rozdíl je na mě už trochu moc, by? už jen z principu...

Na 200 odpajdáno říkám \"nový motor\". Bývalá 205-ka (než mi jí zbořili) měla přes 300 (možná i 400), nejvíc co znám, tak 205-ka 550tis km, a 309-ka okolo 500tis km (taxi) - obě funkční...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezdim na klasickou naftu ( většinou Benzina nebo Eurooil - Čepro / cca 20,10) a ani předchozí majitel pažoutka nijak nerozmazloval, mám najeto dle tacho 190 000 a doufám, že eště chvilku povrníííííííí ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja videl na tachaci jedny 205 natoceno 720 tkm ... pac jsem mel v haji tacho, tak se borec zeptal, jestli chcuk, ja rekl ze ne, ze to nic nevydrzi, kdyz to ma tolik najeto. Tak jsme nasli neco s 420 tkm.. borec mi pocitadlo snuloval a je to.

Jinak jezdim na ekonaftu, za 16,90 Kc/lt (ONO Plzen) je docela prijemny a neleze to jezdeni tak do penez... zatim ;)

Beru jeste u OMV a pak, kde me napadne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám taky veterána 1990, dle tachometru 170 000, (tomu ale moc nevěřím).Začal jsem jezdit na D od Shellu, spotřeba šla v průměru o 3 dcl na 100 dolů, kouřivost nižší, emise lepší, lepší starty. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslikovjan, ty emise jsi si nechal nekde zmerit, nebo jsi to poznal vizuelne? Trba po cuchu. Ja jen ze by nemusely STK, servisy a podobne instituce vyhazovat miliony za pristroje.:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Radek V. - emise - porovnání s minulým měřením u stejné STK.Jsem dost dobrej, ale zase tolik ne abych to citil :D:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

co se tyka nafty od shellu : aspon v Teplicich je cena stejna jako byla \"obyc\" nafta. Proste jen vymenili cedule a snad i obsah nadrze, cena zustava stejna.. Kdyz chci pazoutovy doprat a mam zbitecny lovaky, dam mu natural99+. to je supa :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem teď do manželčiny 205ky 1,8 narval 49,2 litru té vychvalované Diesel Extra od Shellu, co to udělá, jestli to něco udělá. Jí jsem od pumpy přinesl letáček, kde se vysvětluje, co je to za úžasnou naftu. A manželka teď od prvního kilometru tvrdí, že to líp jede... Asi bude mít pravdu Oddie s tím placebo efektem:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem taky natankoval aral a nestichlo to - bude to asi tím, že mám ladˇák:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otec má Passata B5 TDI a když vezme plnou nafty od Aralu tak mi zvuk přijde pořád stejný ale najede míň jak na plnou nafty od Shellu. To když jsme měli Pajero 2,8TD tak to na tu \"rychlou\" naftu od Shellu létalo jako čert ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukám že budu asi jedinej kdo na ARAL jezdí a je spokojenej. Měl jsem 405 GRD r.v. 88 a na tuhle naftu jezdila jak šlak a motor byl tichej. Zkusil jsem i SHELL ale tam jsem nezpozoroval vůbec nic. Teď mám 405 SRD r.v. 94 a dál jezdím na ARAL a jak říkám opravdu je to znát. Motor je tišší a ten zbytek jsem neregistroval to jako spotřebu. Jinak teď mám jinej zdroj a tak u ARALU zatím neberu. 100 litrů měsíčně za 15 kč. Neberte to:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.