Cofi

206 zhasína za jazdy

21 posts in this topic

mám 206 kúpenú po búračke..rok a pol bez problémov a mám pocit že teraz to začína..v zhruba trojtyždňových intervaloch mi auto zhasne (je jedno aké otáčky, neutrál, teplo alebo zima, zhaslo mi aj pri predbiehaní v 11Okm/h)...jednoducho motor prestane ísť..rozsvietia sa kontrolky a koniec...nenaštartuje...potom počkám cca 15-30minút, otočím klúčikom a auto funguje niekolko týždnov bez chyby....skúšal som po zhasnutí odpojit na chvílu baterku, skontroloval som poistky, prevádzková teplota v normále, auto bolo na diagnostike v neatorizovanom servise a tam mi povedali ze to asi bude lamba sonda za 6500 sk, (odmietli mi ukázať aj logy z diagnostiky), ale ked som sa spýtal, či mi vratia peniaze ak bude problém aj po výmene, rovno mi povedali že to robiť nejdú...teraz idem na dovolenku a potom pojdem do PEUGEOTU a som zvedavý čo mi povedia (hlavne kolko to bude stáť)....som zvedavý či mal niekto podobný problém

PS: Všimol som si že pri tých neúspešných štartoch vobec necitit benzin z výfuku, a auto zhasína ked jazdým na palivovej rezerve (svieti kontrolka), alebo po natankovaní... tak si myslim že problém bude s prívodom paliva..(možem mať nečistoty v nadrži?)

206 rv2000 1.6i 67kw

[upravil dne 1.8.07 Cofi]

[upravil dne 1.8.07 Cofi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projevuje se to ještě nějak jinak? Nekouří se z výfuku? Chytne to pak hned, nebo to dlouho točí než to naskočí?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,mně to taky jednou nebo dvakrát zhaslo,ale hned jsem to klíčkem nastartoval a jel dál.Stalo se mi to,když jsem zatáčel-dlouhá levotočivá a podruhé jsem taky točil,ale v podstatě na místě.Auto mám dovoz po bouračce,jezdím s ním přesně rok a jinak žádný problém.Ted jsem se vrátil z dovolené z Holandu a jel jsem celkem 4024 km bez problémů.Chystám se někdy na diagnostiku,tak uvidím,co se tam objeví.Měj se:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

každopádně Peugeot diagnostika (případně nějaká jiná) vyčíst závady a podívat se co to hlasí. Můžeto být více alternativ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Schreek

Projevuje se to ještě nějak jinak? Nekouří se z výfuku? Chytne to pak hned, nebo to dlouho točí než to naskočí?

vsetko normal...chytí hned ako nové

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to u 206 CC dělalo to samý. Byl sem s tím v peugeotu na diagnostice ale žádnou závadu nezjistily tak mě vyměnily svíčky a od té doby je to OK:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě se to stalo párkrát u Š Rapid 135 RIC a než jsem na to přišel, tak to trvalo.

Nakonec to byla volný kontakt a zaoxidovaná pojistka od palivového čerpadla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky si myslim ze to bude jen nejaky povoleny nebo spinavy konektor. Me po koupii taky sem tam zlobilo zapalovani, jelo to jen na dva valce pak jsem prostrikal vsechny konektory a je klid, ted me pro zmenu zlobi cidlo tlaku vzduchu ale to je jina zavada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes som bol v jednom servise...diagnostika ukázala skrat na "spínacom relé palivového čerpadla"...chlapík vymontoval, prečistil, preletoval studený spoj..teraz budem čakať, a ak mi zhasne znova tak znova diagnostika..relé sa kúpi nové..že vraj ešte može byť skrat aj v kabeláži..ale na 90% je to relé....celé ma to stálo zatial 300sk tak uvidím

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne zdochol motor v Bratislave,potom sa chytil,ale len akoby na tri valce.Hneď som išiel do autoriz.servisu zaplatil som po oprave 2700 Sk,že vraj bola zanesená škrtiaca klapka.Po pár kilometroch to isté,tak som sa hneď vrátil,trápili sa 2 hodiny a potom že vraj lambda sonda.Radšej som na tom došiel domov a dal to pozrieť známemu čo robí v peugeot servise u nás doma a ten zistil že to bola chyba vstrekovacej trysky.Vmenil za novú a motor šlape jak hodinky.Čo vy na to???:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal, nic ine by som od autor. servisu necakal...

ROpa

Původně zaslal: jaslov

Mne zdochol motor v Bratislave,potom sa chytil,ale len akoby na tri valce.Hneď som išiel do autoriz.servisu zaplatil som po oprave 2700 Sk,že vraj bola zanesená škrtiaca klapka.Po pár kilometroch to isté,tak som sa hneď vrátil,trápili sa 2 hodiny a potom že vraj lambda sonda.Radšej som na tom došiel domov a dal to pozrieť známemu čo robí v peugeot servise u nás doma a ten zistil že to bola chyba vstrekovacej trysky.Vmenil za novú a motor šlape jak hodinky.Čo vy na to???:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jestli mám stejný problém, ale už nevím co by mě mohlo zachránit.... Mě auto zdechlo za jízdy jen 2x, ale hlavní problém je ten že občas nestartuje. Motor točí, ale nic. Problém trvá už od července, diagnostika neukázala nic, protože když tam přijedu, závada se neprojeví. Dokonce jsem auto nechala jednu dobu v servisu 3 týdny, ale jak naschvál za tu dobu šlapalo jak hodinky. Já pak někam jedu, zastavím a už nenastartuju, motor točí, točí, točí, naskočí třeba až za hodinu jako by nic. Jedná se o HDI, mechanik zkusil proletovat spoje v počítači, vyměnit spínací relé, nic nepomohlo. Autem jezdím denně po práci, jsem z toho už zoufalá. Třeba týden to neudělá, potom za jeden den třeba 3x někde zůstanu stát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nestartování mi dělá taky (206 1,1) podle poslechu jde rozeznat, že se po otočení klíčkem nerozběhne palivové čerpadlo. U mě stačí vytáhnout konektor od čerpadla a znovu ho zasunout (někdy to je potřeba udělat dvakrát). Stává se mi to cca 4x do roka a toto vždy pomohlo. Opravu zvládla i manželka, takže v tom není nic složitého. Ale to, že se to stává mě irituje...

Další věc je zhasínání motoru za jízdy (zpravidla při sešláplé spojce), čím toto je netuším, v jiném vláknu tohoto fóra jsem se dočetl, že je chyba v přívodu proudu do svíček (oprava za cca 9 litrů). Jelikož toto se mi stává také tak 4x do roka nechávám to vyhnít. Nevypozoroval jsem žádné závislosti na druhu paliva ani na počasí či něčem jiném. Kolega z práce měl stejný problém, který se časem stupňoval a před Vánoci jel na výměnu řídící jednotky... tak jsem zvědav, jestli mu to pomohlo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by určitě stálo za vyzkoušení, a můžeš mi prosím poradit kde ten konektor najdu? Je teda pravda že teď mi to docela dlouho neudělalo, ale jinak na podzim auto zlobilo fest, klidně i několikrát za týden......

Díky ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujezdcem. Chce to oddělat sedák a pod ním uvidíš plastovou krytku. Tu je potřeba vyloupnout. Je na to nějakej fígl, ale já ji hned napoprvé urval, takže jakej ten fígl je netuším.

Po sundání krytyky uvidíš plastové těleso řerpadla a do něj vedou dráty. Podívej se na to pořádně, je tam pojistka proti vytažení, tu je potřeba pomocí šroubováku posunout tak, aby šel konektor lehce sundat. Pak už jen znovu nasadit a jede se...

Doporučuju to hned nezavírat, občas se to chytlo až napotřetí a byl jsem vytočenej, že jsem se k tomu musel zase dohrabávat přes sedačku a krytku...:grr

A ještě jedno doporučení... vyzkoušej to rozdělat někdy, když budeš mít čas, klid a náladu... řešit to uprostřed křižovatky, když spěcháš do práce není to nejpříjemnější ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Váš problém pravdepodobne stretol aj mna.Tahal som sa na lane asi 3.mes.pokiaľ

to v Peugeot servise v Novom Meste Nad Váhom neodhalili.Medzi tým auto

chodilo prískokom a potom zhaslo.Napadla ma voda v benzíne,bol to omyl.Prvé

dotihnutie do servisu -diagnostika motora všetko vporiadku auto

nenaštartovalo.Nasledovala výmena palivového filtra,naštartovalo-potešil som

sa zaplatil 2000sk a odišiel.

Bol to ale omyl,auto po troch km zhaslo.Volám do servisu nemali čas na odťah.

Zohnal som odťah do serv.Vymenili svičky a nič.Pristavili nové auto a začali

vymienať postupne sučiastky z riadacej jednotky do mojho auta.No po šiestom

kuse auto naštarovalo.Dore zaplatil som 2000sk.Bol to zasa omyl.Skúsil som

dotiahnuť auto do Peug.Piešťan.Napojenie na diagnostiku tak ako predtým bolo

bez poruchy,ale nešlo.Mechanik vraví aké su to sviečky? vravím originál od

Peug.no jasné to je hnoj treba tam Bosch,inak to nepojde.Hnoj vymenil za

Bosch a zasa nič.Napadlo ma opýtať mechanika, maju vobec sviečky iskru?

Vytiahol sviečky aj modul zaštartoval a závada bola na svete.DIAGNOZA-Chybný

modul zapalovania na sviečky.Komplikované treba to objednať.Za dva dni som

prišiel pre auto zaplatil-8000sk za modul+1000sk práca a znechuteni odišiel.

POZN:Po čase som zistil,že do-P206 od r.v.1999 až 2002 mali moduli

tech.nedostatky od dodavatela a tým veľmi krátku životnosť.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je blbost ze mali zavady , ja mam druhu 206 ku, na prvej som spravil 180 000 km, a ziaden problem okrem normalnych vymien , teraz taktiez pohoda, a to mam 2000 rok obe , kazde auto sa z casu na cas pokazi, mal si jednoducho smolu ,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blbost to asi nabude. Blbli moduli od Sagemu.Maju hranatý tvar.Iné typy su oblé.Záleží kto má aký v motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.