vector

HDI - řemenice na klice

13 posts in this topic

Tak mi něco cvaká v motoru a auto nechce jet přez 190, zajedu do servíce a dozvim se, že \"řemenice se plandá jak jezevčíkovi uši a chce vyměnit\".

U HDI kolem 50000km prej dost častá závada. Kolo řemenice je orezlý jako starý kamna a v autě cvaká. ( jak kdy, někdy to natočim a pohoda, ale většinou cvaká)

No takže originál řemenice přez šest kolíků a litřík za práci, v úterý uvidíme.

Jestli máte HDI tak se můžete taky těšit.

Dám vědět jestli to pomohlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doufám, žes to neplatil. Jestli jo tak... Od čeho tady chlapci jsme? Mám dva motory HDI na díly, jeden najeto 20tkm a druhej 1,7 tkm a ceny lidový.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achjo, protože denně najedu tak stovku, hned sem jí jel koupit na jediný místo, kde jí měli. Dal sem za ní 6670,-

V úterý to hodim do servíce na výměnu, to má stát do litru tak to snad přežiju.

Tak mám vyděláno.... :(

Můžu se na tebe obrátit až zjistim jak je to s tim topnym rezistorem a jestli nebude něco potřeba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venca: Je to ta 5-ti drážková řemenice s gumou mezi tělem řemenice a hřídelem???? :o:o:o:o Tu bych potřeboval :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to je to ONO. Už to neklepe a jestli to zase pojede jako dřív se uvidí, jestli bude sucho a rovno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vector: Cos měl s tou řemenicí? já osobně ju mám od slovenských fachmanov zavarenů lebo vraj to bolo potrreba keď sa vyžmýkala hen tan zosratá guma :(:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, jestli to je konstrukčně stejné, ale měl bych ze zavařené řemenice dost vítr - na firemním VW TDi mi taky odešla řemenice na klice, jsou to vlastně dvě kola mezi nimiž je vlisovaný gumový silentblok - a ten by měl tlumit rázy od motoru. Takhle po zavaření to vlastně celý dostává klika a je tu reálné nebezpečí jejího prasknutí - další už si domyslíš sám.

Napsán autorem Sirael

Vector: Cos měl s tou řemenicí? já osobně ju mám od slovenských fachmanov zavarenů lebo vraj to bolo potrreba keď sa vyžmýkala hen tan zosratá guma :(:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, ono to spíš má tlumit rázy z kliky na altík a na servo, ale nemůžu ji nikde sehnat. Na vrakecu jsem novou 106 neviděl ani nepamatuju.

Kdybyste ji kdokoliv měl, dejte, prosím, vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to je pěkně swinská závada! Taky mi kdysi odešla, ale na volnoběh to ta guma eště utáhla a tudíž to opticky vypadalo, že se všechno točí jak má. Páč pochopitelně při zapnuteych světlech a vyšších otáčkách to začalo prokluzovat a pochopitelně to nevydávalo žádněy divney zvuk. Altík nedobíjel a tak sem ho vyměnil. Tím jaxem při výměně malinko přitáh řemen, taxe to na chvilinku chytlo. Po opětovném utžení sem nechápavě vyměnil znova altík a po chvíli to samý. To už sem byl nasraney jak sysel, páč tři altíky v hayzlu. Prolez sem celou elektriku, kde je teda zmršaná instalace, která mi ničí altíky a hádejte! Nic! Bylo by to eště na dlouho, zkrátka na to po šíleych peripetiích na to přišel kámoš v servise. Prostě zkurvená závada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Hics

No to je pěkně swinská závada! Taky mi kdysi odešla, ale na volnoběh to ta guma eště utáhla a tudíž to opticky vypadalo, že se všechno točí jak má. Páč pochopitelně při zapnuteych světlech a vyšších otáčkách to začalo prokluzovat a pochopitelně to nevydávalo žádněy divney zvuk. Altík nedobíjel a tak sem ho vyměnil. Tím jaxem při výměně malinko přitáh řemen, taxe to na chvilinku chytlo. Po opětovném utžení sem nechápavě vyměnil znova altík a po chvíli to samý. To už sem byl nasraney jak sysel, páč tři altíky v hayzlu. Prolez sem celou elektriku, kde je teda zmršaná instalace, která mi ničí altíky a hádejte! Nic! Bylo by to eště na dlouho, zkrátka na to po šíleych peripetiích na to přišel kámoš v servise. Prostě zkurvená závada.

Tak tohle je teda Top Ten závada. Tak mě napadá založit nějakej ten žebříček třeba TOP 100 závad. Určitě bys byl na předních místech :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohužel velmi častá a hodně nebezpečná závada..... řešení je jedině nová, z vrakáče má životnost na prd a zavařená je prostě nebezpečná, nehledě na to, že to nikdo nezavaří přesně a vždy dojde k nějakým kmitům a namáhání kliky.... Renault a VW odpružují už i vačková kola, takže nás čekají ještě zajímavé věci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj tak měl jsem to samé ale ty zvuky to bylo jako motor po smrti.tak jsem ji vyndal zavařil po obvode a ve středu (aby to určitě vydrželo)a je klid,už 15000 km.Jen slyším na volnoběh jak se klepe řemen.Starší auta žádné gumy neměly a taky jezdí.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.