Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2,1 TD - netesnosť motora


slopperjoe

Recommended Posts

Zdravím,

chcel by som vedieť Váš názor, mám P 806 s motorom 2,1 TD r.v.98, nabehane 124 tis. km. V januári mi v servise menili silikónové tesnenie na olejovej vani. Dnes som zložil kryt motora a okolo tesnenia to bolo v nižšej časti vane znovu mokré. Neboli to vyslovene kvapky, len to slzí. Pri podrobnejšom prezretí som zistil, že motor ma netesnosti aj okolo turba a v zadnej hornej časti. Od januára som najazdil asi 8500 km, olej do motora dolievať potrebné nebolo, hladina je stále medzi "riskami".

Zaujímalo by ma, či má pri takomto staršom aute význam investovať do pretesňovania, či je možné bez obav s autom cestovať na dovolenku do Chorvátska (2000km tam aj späť) a či je to u týchto starších dieselových motoroch bežný jav.

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...