Marcel505 Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý: Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR. Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže. Aspon je vidět, že to jde. Byla to asi zbytečnost... [upravil dne 30/7/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: Marcel505 Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý: Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR. Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže. Aspon je vidět, že to jde. Byla to asi zbytečnost... [upravil dne 30/7/2007 Marcel505] Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku. Tak tak, všechny benzínový 305ky byly s karburátorem, žádná stříkačka;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 30. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz [upravil dne 30/7/2007 Marcel505] Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku. Teda, to mi kazíš téma. Ale myslím si, že na 604ce SL je i vracečka. A to je karburátorový motor. Driver dosvědčí nebo vyvrátí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Ale dneska je taky hafo aut bez vratné větve. Akorát musejí mít regulátor tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Marcel505 Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý: Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR. Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže. Aspon je vidět, že to jde. Byla to asi zbytečnost... [upravil dne 30/7/2007 Marcel505] Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku. Co třeba Favorit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Marcel505 Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý: Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR. Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže. Aspon je vidět, že to jde. Byla to asi zbytečnost... [upravil dne 30/7/2007 Marcel505] Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku. Co třeba Favorit? Favorit s karbecem měl vracečku, jo? Je teda fakt že když přemejšlím tak u Fava jsem dělal kde co, hlavně elektriku ale karbec asi ne:myslim Hlavně jsem osobně Favorita nikdy nevlastnil [upravil dne 30/7/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 To si piš, že měl. Měnil jsem na něm úplně všechny trubky, jak brzdové, tak palivové, to je docela potřeba, dost reznou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: oddie To si piš, že měl. Měnil jsem na něm úplně všechny trubky, jak brzdové, tak palivové, to je docela potřeba, dost reznou. Jj, palivový hnijou, sousedce taky pěkně vykapala nádrž. To mě překvapuje že měl vracečku, dyk to bylo stejný jak škodoviny 120. Až jednobod byla trochu změna. Nj asi se chtěli vyrovnat světovym autum tak udělali vratnou větev z karburatoru:D Nebyla to tak trochu zbytečnost? [upravil dne 30/7/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Není to zbytečnost, naopak. Snižuje to nároky na čerpadlo a ventilek do plovákové komory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: oddie Není to zbytečnost, naopak. Snižuje to nároky na čerpadlo a ventilek do plovákové komory... No tak v tomhle připadě jo, to je fakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Favorit měl vážně vracečku - MPI verze určitě (stejně jako Felicia) - karbíky byly plněny klasicky přes membránové čerpadlo poháněné vačkou. - jinak, chytrá knížka říká, že zpátky šly jen benzínové páry (něco na způsobu "odlučovače plynu") - přepouští pouze benzínové páry vzníklé při běhu, popř. po ohřátí benzínu při od ještě teplého motoru (si ekologie)... takže klasická vracečka to není. Ale hadice tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: vix Favorit měl vážně vracečku - MPI verze určitě (stejně jako Felicia) - karbíky byly plněny klasicky přes membránové čerpadlo poháněné vačkou. - jinak, chytrá knížka říká, že zpátky šly jen benzínové páry (něco na způsobu "odlučovače plynu") - přepouští pouze benzínové páry vzníklé při běhu, popř. po ohřátí benzínu při od ještě teplého motoru (si ekologie)... takže klasická vracečka to není. Ale hadice tam je. No tak u MPI je to jasný, to je střikačka, ale u toho karburatoru jsem nevěděl že to tam bylo;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Chlapi- MPi je čtyřbod (Multi Point injection). Poslední Fáva a první Feldy měly BMM (Bosch Mono Motronic- jednobod) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 v téhleté debatě je to irelevantní, nemyslíš... hele, víš co je za zkratku SRS ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: vix v téhleté debatě je to irelevantní, nemyslíš... hele, víš co je za zkratku SRS ? Dobrá, nechal jsem se trochu unést, jsem puničkář Navíc jsem to nemyslel jako výtku, spíš jen "pro upřesnění";)D: Zkratku SRS neovládám, ještě jsem neměl auto s airbagem. Ale vím třeba, co je zkratka IPS;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 IPS je jasný .. stačí zagooglovat : IPS - Institut politologických studií resp. International Plastic Systems (jo, to by sedělo, na ty dnešní plastový pixly) resp. Lýkožrout smrkový - Ips typographus Spokojenej ? SRS - je zkratka "self repairing system" a je jí vybaven každý Peugeot. S airbagama nemá vůbec nic společnýho, z airbagů se musejí vyndat žárovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: vix IPS je jasný .. stačí zagooglovat : IPS - Institut politologických studií resp. International Plastic Systems (jo, to by sedělo, na ty dnešní plastový pixly) resp. Lýkožrout smrkový - Ips typographus Spokojenej ? SRS - je zkratka "self repairing system" a je jí vybaven každý Peugeot. S airbagama nemá vůbec nic společnýho, z airbagů se musejí vyndat žárovky. :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Marcel505 Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý: Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR. Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže. Aspon je vidět, že to jde. Byla to asi zbytečnost... [upravil dne 30/7/2007 Marcel505] Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku. Co třeba Favorit? Favorit ma "vracečku"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Původně zaslal: Dundee Chlapi- MPi je čtyřbod (Multi Point injection). Poslední Fáva a první Feldy měly BMM (Bosch Mono Motronic- jednobod) jj, stejne jako nektere Peugeoty, Fiaty, Alfy, ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.