Sign in to follow this  
Followers 0
Marcel505

Systém Peugeot 2. (bez zbytečností)

27 posts in this topic

Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý:

Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR.

Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže.

Aspon je vidět, že to jde.

Byla to asi zbytečnost...

[upravil dne 30/7/2007 Marcel505]

post-0-1410959605299_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý:

Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR.

Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže.

Aspon je vidět, že to jde.

Byla to asi zbytečnost...

[upravil dne 30/7/2007 Marcel505]

Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku.

Tak tak, všechny benzínový 305ky byly s karburátorem, žádná stříkačka;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

[upravil dne 30/7/2007 Marcel505]

Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku.

Teda, to mi kazíš téma.

Ale myslím si, že na 604ce SL je i vracečka. A to je karburátorový motor.

Driver dosvědčí nebo vyvrátí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale dneska je taky hafo aut bez vratné větve.

Akorát musejí mít regulátor tlaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Marcel505

Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý:

Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR.

Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže.

Aspon je vidět, že to jde.

Byla to asi zbytečnost...

[upravil dne 30/7/2007 Marcel505]

Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku.

Co třeba Favorit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Marcel505

Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý:

Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR.

Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže.

Aspon je vidět, že to jde.

Byla to asi zbytečnost...

[upravil dne 30/7/2007 Marcel505]

Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku.

Co třeba Favorit?

Favorit s karbecem měl vracečku, jo? Je teda fakt že když přemejšlím tak u Fava jsem dělal kde co, hlavně elektriku ale karbec asi ne:myslim Hlavně jsem osobně Favorita nikdy nevlastnil

[upravil dne 30/7/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si piš, že měl. Měnil jsem na něm úplně všechny trubky, jak brzdové, tak palivové, to je docela potřeba, dost reznou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

To si piš, že měl. Měnil jsem na něm úplně všechny trubky, jak brzdové, tak palivové, to je docela potřeba, dost reznou.

Jj, palivový hnijou, sousedce taky pěkně vykapala nádrž. To mě překvapuje že měl vracečku, dyk to bylo stejný jak škodoviny 120. Až jednobod byla trochu změna. Nj asi se chtěli vyrovnat světovym autum tak udělali vratnou větev z karburatoru:D Nebyla to tak trochu zbytečnost?

[upravil dne 30/7/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není to zbytečnost, naopak. Snižuje to nároky na čerpadlo a ventilek do plovákové komory...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Není to zbytečnost, naopak. Snižuje to nároky na čerpadlo a ventilek do plovákové komory...

No tak v tomhle připadě jo, to je fakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Favorit měl vážně vracečku - MPI verze určitě (stejně jako Felicia)

- karbíky byly plněny klasicky přes membránové čerpadlo poháněné vačkou.

- jinak, chytrá knížka říká, že zpátky šly jen benzínové páry (něco na způsobu "odlučovače plynu") - přepouští pouze benzínové páry vzníklé při běhu, popř. po ohřátí benzínu při od ještě teplého motoru (si ekologie)... takže klasická vracečka to není.

Ale hadice tam je. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Favorit měl vážně vracečku - MPI verze určitě (stejně jako Felicia)

- karbíky byly plněny klasicky přes membránové čerpadlo poháněné vačkou.

- jinak, chytrá knížka říká, že zpátky šly jen benzínové páry (něco na způsobu "odlučovače plynu") - přepouští pouze benzínové páry vzníklé při běhu, popř. po ohřátí benzínu při od ještě teplého motoru (si ekologie)... takže klasická vracečka to není.

Ale hadice tam je. :roker

No tak u MPI je to jasný, to je střikačka, ale u toho karburatoru jsem nevěděl že to tam bylo;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi- MPi je čtyřbod (Multi Point injection). Poslední Fáva a první Feldy měly BMM (Bosch Mono Motronic- jednobod) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

v téhleté debatě je to irelevantní, nemyslíš...

hele, víš co je za zkratku SRS ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

v téhleté debatě je to irelevantní, nemyslíš...

hele, víš co je za zkratku SRS ?

Dobrá, nechal jsem se trochu unést, jsem puničkář;) Navíc jsem to nemyslel jako výtku, spíš jen "pro upřesnění";)D:

Zkratku SRS neovládám, ještě jsem neměl auto s airbagem. Ale vím třeba, co je zkratka IPS;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

IPS je jasný .. stačí zagooglovat :

IPS - Institut politologických studií

resp.

International Plastic Systems (jo, to by sedělo, na ty dnešní plastový pixly)

resp.

Lýkožrout smrkový - Ips typographus

Spokojenej ? :)

SRS - je zkratka "self repairing system" a je jí vybaven každý Peugeot. S airbagama nemá vůbec nic společnýho, z airbagů se musejí vyndat žárovky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

IPS je jasný .. stačí zagooglovat :

IPS - Institut politologických studií

resp.

International Plastic Systems (jo, to by sedělo, na ty dnešní plastový pixly)

resp.

Lýkožrout smrkový - Ips typographus

Spokojenej ? :)

SRS - je zkratka "self repairing system" a je jí vybaven každý Peugeot. S airbagama nemá vůbec nic společnýho, z airbagů se musejí vyndat žárovky.

:super:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Marcel505

Všichni už vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek druhý:

Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot odlehčila Peugeotu 305 1,5l SR.

Prostě auto nemá přepad. Žádný benzín se již od motoru nevrací do nádrže.

Aspon je vidět, že to jde.

Byla to asi zbytečnost...

[upravil dne 30/7/2007 Marcel505]

Předpokládám že 305 měla karburátor, pak tento system je použit snad u všech karburatorových motorů, nikdy jsem u karburatoru neviděl vracečku.

Co třeba Favorit?

Favorit ma "vracečku"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Chlapi- MPi je čtyřbod (Multi Point injection). Poslední Fáva a první Feldy měly BMM (Bosch Mono Motronic- jednobod) ;)

jj, stejne jako nektere Peugeoty, Fiaty, Alfy, ... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.