Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přímé sání ano či ne?


stalmik

Recommended Posts

takhle jsem to vyresil ja, do originalniho filtroxu jsem udelal redukci na valcovej filtr od K&N, to na fotkach je pohled do kryciho vika filtrboxu otoceneho "nohama vzhuru"

Kdyz jsem mel ten filtr primo na klapce vzduchu, sel mi po zahrati motoru do sani teplej vzduch a motor zlenivel, ted to saje studenej z pod narazniku a i po zahrati je znatelny rozdil oproti papirovemu filtru

960_16.jpg

960_17.jpg

960_18.jpg

960_19.jpg

[upravil dne 30/7/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, tak, s tim od greenu budes psokojenej to mi ver :super , jedna snim udelas i maximalku :D mam odzkouseny, s papirakem to ani neslo dal sem 170Km/h a pak uz se tomu nechtelo ale s timhle bavlnakem od greenu to az neuveritelne jelo do 190KM/h, bohuzel mam uskakany pneu tak se me od 150Km/ zacina trochu klepat volant, dnes sem to byl prevyvazit, a rikali me , ze to neni vyvazenim ale jak sou ty gumy uskakany, no tak mam smulu :D ale zase tak hrozny to neni, kdyz sem to nemel vyvazeny tak se to klepalo jako u favoritu ve 130Km/h :D:D ted to je mnohem lepsi, ale sem zvedavej az obuju zbrusu novy zimaky. Ty by uz klepat nemeli! A jestli jo, tak sem z toho jelen co to dela:aut:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...