martin106S16 Odesláno 2. říjen 2003 Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 Tady a pak na dyno results. Je tu test 24 citroenů saxo co byli v jeden den na tý samí brzdě. Jsou tam výsledky PS a popis úprav co maj udělaný. Na VTR se nekoukejte, dělali se ve dvou verzích s různym počtem PS, ale VTS se 118 a 1.4i se 75 stojí za to. Pak tady zkončej různý diskuse o tom co ti přidá a co ne...přidá totiž všechno, ale ne tolik kolik by se dalo čekat. To vítězný VTS má úpravu od LADmotorsport, vačky, broušený kanály, svody, čip, chlazený sání a výfuk...dobře utracenejch 100k za 23 koní co říkáte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 6. říjen 2003 Sdílet Odesláno 6. říjen 2003 dost ma zaujalo pri jednom VTS bez uprav , ze len privodom studeneho vzduchu do serioveho filtra mu to dalo cca 14 PS co je 10 % z vykonu - velmi dobra hodnota ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 6. říjen 2003 Sdílet Odesláno 6. říjen 2003 Šlo by to udělat u toho mojeho dízlíku? :D:D to jako, že jakýho \"studenýho vzduchu\" Venku je to málo studený, či co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 6. říjen 2003 Sdílet Odesláno 6. říjen 2003 sireal :D:D:D:D tam ide o to ze seriove nasavanie ti privedie uz takmer tepli vzduch.Tu sa jedna o aksi naporove nasavanie, to znamena ze niekde dole mas vytiahnutu hadicu ktora naporom cerpa studeny vzduch az priamo k filtru a tym padom motor lepsie dycha a lepsie taha :D:D:D Vyklad je dost zjednoduseny a snad aspon trochu jasny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 6. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2003 Jo hadice jsou vyhrazený pro nás co šetříme, ale Angličani tam dávaj rovnou tohle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 6. říjen 2003 Sdílet Odesláno 6. říjen 2003 http://www.volny.cz/ajsik/j.voci/P7300004.JPG http://www.volny.cz/ajsik/j.voci/P7300004.JPG [Editován dne 6/10/03 Jezkovi.voci] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 6. říjen 2003 Sdílet Odesláno 6. říjen 2003 ještě pár koní přidá, když přiváděný vzduch dostane správnou turbulenci. Potom se palivo daleko rychleji a efektivněji spálí. To má docela zmáknuté např. Viper Pipercross kit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 15. říjen 2003 Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 Napsán autorem martin106S16 Tady a pak na dyno results. Je tu test 24 citroenů saxo co byli v jeden den na tý samí brzdě. Jsou tam výsledky PS a popis úprav co maj udělaný. Na VTR se nekoukejte, dělali se ve dvou verzích s různym počtem PS, ale VTS se 118 a 1.4i se 75 stojí za to. Pak tady zkončej různý diskuse o tom co ti přidá a co ne...přidá totiž všechno, ale ne tolik kolik by se dalo čekat. To vítězný VTS má úpravu od LADmotorsport, vačky, broušený kanály, svody, čip, chlazený sání a výfuk...dobře utracenejch 100k za 23 koní co říkáte. Podivej se v jakych otackach ma ten vykon.Vsichni ostatni maji maximum az za 7000. Nezapomen ze jeste dulezitejsi nez vykon je kroutak. A 270 vacka byla tusim jako standart na erku, 300 je ta spravna a s 320 mas volnobeh na 2000. To je teprv sila. No a jeste jedna vec, merit vykon od kol nikdy nebude objektivni, sou tam koeficienty a ty ne vzdy odpovidaji skutecnosti. Jo a ta krabice na vzduch (airbox) je tezka kopie toho co peugeot motorsport delal do 106 mini A group. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.