Sign in to follow this  
Followers 0
martin106S16

Sem se všichni podívejte

8 posts in this topic

Tady a pak na dyno results. Je tu test 24 citroenů saxo co byli v jeden den na tý samí brzdě. Jsou tam výsledky PS a popis úprav co maj udělaný. Na VTR se nekoukejte, dělali se ve dvou verzích s různym počtem PS, ale VTS se 118 a 1.4i se 75 stojí za to. Pak tady zkončej různý diskuse o tom co ti přidá a co ne...přidá totiž všechno, ale ne tolik kolik by se dalo čekat. To vítězný VTS má úpravu od LADmotorsport, vačky, broušený kanály, svody, čip, chlazený sání a výfuk...dobře utracenejch 100k za 23 koní co říkáte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dost ma zaujalo pri jednom VTS bez uprav , ze len privodom studeneho vzduchu do serioveho filtra mu to dalo cca 14 PS co je 10 % z vykonu - velmi dobra hodnota ;););)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šlo by to udělat u toho mojeho dízlíku? ;):D:D:D

to jako, že jakýho \"studenýho vzduchu\" Venku je to málo studený, či co?

:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sireal :D:D:D:D:D tam ide o to ze seriove nasavanie ti privedie uz takmer tepli vzduch.Tu sa jedna o aksi naporove nasavanie, to znamena ze niekde dole mas vytiahnutu hadicu ktora naporom cerpa studeny vzduch az priamo k filtru a tym padom motor lepsie dycha a lepsie taha :D:D:D:D

Vyklad je dost zjednoduseny a snad aspon trochu jasny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ještě pár koní přidá, když přiváděný vzduch dostane správnou turbulenci. Potom se palivo daleko rychleji a efektivněji spálí. To má docela zmáknuté např. Viper Pipercross kit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem martin106S16

Tady a pak na dyno results. Je tu test 24 citroenů saxo co byli v jeden den na tý samí brzdě. Jsou tam výsledky PS a popis úprav co maj udělaný. Na VTR se nekoukejte, dělali se ve dvou verzích s různym počtem PS, ale VTS se 118 a 1.4i se 75 stojí za to. Pak tady zkončej různý diskuse o tom co ti přidá a co ne...přidá totiž všechno, ale ne tolik kolik by se dalo čekat. To vítězný VTS má úpravu od LADmotorsport, vačky, broušený kanály, svody, čip, chlazený sání a výfuk...dobře utracenejch 100k za 23 koní co říkáte.

Podivej se v jakych otackach ma ten vykon.Vsichni ostatni maji maximum az za 7000. Nezapomen ze jeste dulezitejsi nez vykon je kroutak. A 270 vacka byla tusim jako standart na erku, 300 je ta spravna a s 320 mas volnobeh na 2000. To je teprv sila. No a jeste jedna vec, merit vykon od kol nikdy nebude objektivni, sou tam koeficienty a ty ne vzdy odpovidaji skutecnosti. Jo a ta krabice na vzduch (airbox) je tezka kopie toho co peugeot motorsport delal do 106 mini A group.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.