Sign in to follow this  
Followers 0
ondris

ktore turbo le lepsie kkk, abo garet?????

14 posts in this topic

chlapci kto mi poradi, ake turbo je lepsie? to kkk ma nalietane 260000km, ten garet asi 120000km, tak teraz neviem.

kkk sa mi zda ze to 2000ot je uplne mrtvy, a tlacit do sedacky zazne okolo 3000ot, takze otazka ako je natom garet???

jedna sa o afto 405, 1,9td

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych tam dal hlavně turbo, který bude mít menší vůle. To bude tlačit líp ;) Jinak je jedno, co máš za turbo, protože začínají tlačit až od 2000ot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

také se přikláním k názoru, že lepší je to zachovalejší (neplést s udávaným počtem kilometrů)

značku si na něj můžeš napsat třeba fixkou :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď nedávno mi někdo říkal, že když vezmeš za hřídel, tak s ní můžeš hýbnout nahoru/dolů v rozmezí 1mm a dovnitř/ven nesmí mít vůbec žádnou vůli:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

cize hore dole moze, ale v osi nemoze??? dobre som to pochopil? a tvoje turbo je natom ako?

Pochopil dobře;) Moje turbo je na tom tak, že je stále na autě- nějak neni čas a hlavně chuť :) Budu se na něj muset podívat, ale nevim, kdy se k tomu dostanu;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no chlapci, tak som uz videl vrtulku od kkk turba co budem mat asi na motore... je cista ako lalia, a mechanik povedal ze to je super, len tie vrtulky sa mi zdaju byt mensie ako ma garet aj telo turba... tak ja uz faaakt neviem... mam dat skontrolovat trysky??? rozvody sa menia, zhavice vymenime, len mam dat aj tie trysky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstřiky nech taky zkontrolovat, protože když nebudou dobře rozprašovat, auto hůř pojede a dřív budou odcházet žhaviče ;) Jejich otevírací tlak je 175 bar ;)

K turbu: KKK je konstrukčně jinak řešený než Garrett, ale tlačí úplně stejně (0,7-1 bar) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale mne sa to aj tak stale nezda... ked mam 3000ot, tak tlaci dost, ale pridam viac a tlaci este viac, cize ked tlaci 3000 ot 1 tak potom ked mu pridam musi este viac... tak ako to je??

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co vůle, jaký má? Zátah turba musí být znát od 2000ot, to začíná tlačit 0,7bar. Pokud tomu tak neni, je něco špatně:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

co to znamena zatah??? pri 2000ot je to take mizerne, ale pri 3000 to vystreli jak prasa...

to turbo s tej strany ako nasava, nieje vobec spinave, a volu nema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.