Sign in to follow this  
Followers 0
MAREK165

VÝMĚNA ROZVODOVÉHO ŘEMENU

7 posts in this topic

Dobrý den, měnil jsem rozvodový řemen a kladky u p406 break 2,0HDI(140 000km). Známý říká, že je nutno rovněž vyměnit vodní čerpadlo, protože může časem dojít k jeho netěsnosti a kapání chladící kapaliny na řemen a tzv. rozežrání řemenu vlivem agresivity chladící kapaliny-a to by mohli mít za následek časem poruchu řemenu. Je na tom něco pravdy -nemáte nějaké zkušenosti.Děkuji za radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo určitě je lepší vyměnit pumpu zároveň z rozvodama.táta teď měnil rozvody u forda a dávali mu i pumpu,protože jí měl ještě origoš(puvodní)takže mu vydržela cca 190 tis.km ale říkali že je pěkně na kaši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvám se za svou neznalost, ale mluvíte o vodní pumpě, která honí dokola chladící vodu? Ta je poháněná řemenem? Nebo je na elektriku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě řemenem, a u těhle motorů i jejich předchůdců řemenem rozvodovým, proto se doporučuje její výměna - protože při poruše té vodní pumpy dojde k destrukci rozvodů a "potkání" motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vodní je poháněná řemenem, na elektriku je u novějších peugeotů poháněno čerpadlo posilovače řízení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky díky díky, to jsou dobré zprávy. Nemůže tedy nastat situace, že by vodní pumpa přestala fungovat z důvodu poruchy elektromotoru, neboť tam žádný elektromotor není...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.