Bubak Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Mam takovy problem... kdyz se motor zahraje tak po seslapnuti pedalu (jedu treba v kolone za 3 a ve 2k otackach seslapnu az k podlaze) zacnou cvakat (no cvakat.. nekdy uplne hrat) ventily. Kdyz je motor teply tak je dokonce slyset ze si cvaknou uz pri nastartovani. Za studena to nedela ale kdyz je chladno tak to obcas malinko klepe (ale to uz se resilo jinde) Mam najeto cca 200k a u Domanskeho mi (jen tak od stolu) rekli ze to jsou asi hydro zdvihy ze to ma nalitano hodne takze asi vymenit a ze se snad do 30 000 vejdeme:roll. Dalo by se mi alespon ramcove nastinit co vsechno se z toho muze vyklubat a kolik by to v normalnim servisu (treba Vasenda) mohlo cca prijit? Diky za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Seš si jistej těma ventilama? To slyšíš až do auta??? Nemůže to být třeba na kryt svodů? Ten pěkně hraje v rytmu když je motor pod otáčkama nebo se mu šlápne. Ještě doplň jakej máš motor a počet km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubak Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: Fusion Seš si jistej těma ventilama? To slyšíš až do auta??? Nemůže to být třeba na kryt svodů? Ten pěkně hraje v rytmu když je motor pod otáčkama nebo se mu šlápne. Ještě doplň jakej máš motor a počet km. Kdyz jedu pomalu tak to slabe slysim do kabiny a kdyz stahnu okynko je to slyset zretelne.. dela to i pri "spatnem" rozjezdu kdyz radne neseslapnu plynovy pedal a na krizovatce pri rozjezdu se stazenym okynkem jsou to dle me zretelne ventily. je to motor benzin 1.8 16V typ LY neco.. (nemam ted u sebe papiry) a najeto mam 200 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Ahoj, 30 000 za hydráky jo? Mě je měnili. mám 2.1 TD. To je 12 ventilů a vešel jsem se do 10 000. Jeden hydrák mě vyel asi na 500Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Me to dela skoro bychu aji rekl uplne to samo. Nejvyraznejsi to teda je na dvojku. Mam 1.4 benzim 8V a nemam hydrostely. V setrvisu mi tekly ze to muzou byt ventily ale na to ze moc nesazeji spis ze je to "normalni projev tohoto motoru". Kdyz mam zavrena okynka tak to skoro neslysim ale jak je mam otevrena a jedu treba kolem zdi od ktere se ten zvuk primo odrazi tak mi to trha usi. Po vymene rozvodu a vodni pumpy se mi zda ze to dela malinko vic. Ozyva se to jakoby zezadu z leve strany (kdyz stojim pred autem a divam se na motorovy prostor). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Já mám ventily pěkně vyglajdaný a je to sotva slyšet když člověk stojí u auta, natož zevnitř. Každopádně při otevřené kapotě je to nejvíc slyšet od hlavy a s přidáním otáček to postupně zrychluje, ale přeřvat zvuk motoru by to nemělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radio Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Zdravím, od stolu se těžko dobereme k dobré diagnostice problému. To se musí slyšet a pak rozhodnout. Dobrý garážník to musí rozpoznat podle zvuku. Zdenek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubak Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: Fusion Já mám ventily pěkně vyglajdaný a je to sotva slyšet když člověk stojí u auta, natož zevnitř. Každopádně při otevřené kapotě je to nejvíc slyšet od hlavy a s přidáním otáček to postupně zrychluje, ale přeřvat zvuk motoru by to nemělo. Me to na volnobeh nedela... jen kdyz nastartuju a pak kdyz jakoby zadusim motor (treba ta jizda po rovince v kolone a pak se to najednou rychle rozjede tak kdyz je zarazena trojka a jen ji lechtam dobry ale jak na to pri ty jizde "dupnu" tak mu to chvili trva nez se vzpamatuje a jak je "zadusenej" tak to cvaka jak stary facko (fakt)) Jeste mi rekli v jinym servisu ze to muze byt detonacni cidlo ze nefunguje spravne a pak se to blbe muze nastavovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubak Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: Escaper Me to dela skoro bychu aji rekl uplne to samo. Nejvyraznejsi to teda je na dvojku. Mam 1.4 benzim 8V a nemam hydrostely. V setrvisu mi tekly ze to muzou byt ventily ale na to ze moc nesazeji spis ze je to "normalni projev tohoto motoru". Kdyz mam zavrena okynka tak to skoro neslysim ale jak je mam otevrena a jedu treba kolem zdi od ktere se ten zvuk primo odrazi tak mi to trha usi. Po vymene rozvodu a vodni pumpy se mi zda ze to dela malinko vic. Ozyva se to jakoby zezadu z leve strany (kdyz stojim pred autem a divam se na motorovy prostor). Stejne divny ze kdyz to rachta jak vyjeta skodarna v servisu reknou "normalni projev motoru" Me se v motoru naposled menily rozvody ale to uz je cca rok... a od ty doby to ma za sebou dalsich 50 tisic... taky mi rikali ze to muze delat moc ridky olej ale leju takm 10w40 a pak samo benzin.. ale ted jsem byl na dovolene ve Francii a dela to celou dobu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubak Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: Radio Zdravím, od stolu se těžko dobereme k dobré diagnostice problému. To se musí slyšet a pak rozhodnout. Dobrý garážník to musí rozpoznat podle zvuku. Zdenek[/quote Urcite pravda.. jsem jen myslel jestli se s tim nekdo uz nesetkal a ja bych vedel "do ceho jdu" letos uz me to stalo na servisu strasne penez (tlumice, zadni tahla stabilizatoru, spojka...) ze uz me kady dalsi vydaj desi...] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiři II. Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Když rachtají ventily,je to většinou krásně slyšitelné na volnoběh a to ti nedělá,jak píšeš.Opravdu mi to připomíná samozápaly-takovýto cvrdlikání co dělaly Trabanti nebo Š105,kdyžs jim přidal plyn,nebo jezdil na techničák.To bych tipoval také na to detonační čidlo.Samostavy jsem už měl vyndané,nechápu co by se jim mělo přihodit aby nefungovaly.To jako že jsou vyběhané?Pokud dáváš kvalitní olej a včas aby se nezanesly nebo nezadřely,tak bych řekl že vydržejí moc.No ale nejsem automechanik.Dej nám vědět,až na to příjdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radio Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Samostavy to klidně můžou být. Ale to můžou být opavdu detonační čídlo. Je třebna to čidlo změřit.Zkontrolovat jestli náhodou není utržený drát atd i to se někdy stává. Že jsi tak daleko, hned bych ti to dal do pořádku abys měl konečně klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahel Odesláno 26. červenec 2007 Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 Počul som že sa da kupit nejaky olej alebo čo to je:myslim a naleje sa to do motora a mal by stichnut (Prestat klepotat) Malo bi to zhustit olej. Viete niekto ako sa to vola a či to naozaj funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 26. červenec 2007 Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 o tých prípravkoch som počul ale do peugeota by som sa to neodvážil naliať maximálne do starej škodovky, preto pozor na experimentovanie môžeš si viacej uškodiť ako pomôcť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 26. červenec 2007 Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 Původně zaslal: Jiři II. Když rachtají ventily,je to většinou krásně slyšitelné na volnoběh a to ti nedělá,jak píšeš.Opravdu mi to připomíná samozápaly-takovýto cvrdlikání co dělaly Trabanti nebo Š105,kdyžs jim přidal plyn,nebo jezdil na techničák.To bych tipoval také na to detonační čidlo.Samostavy jsem už měl vyndané,nechápu co by se jim mělo přihodit aby nefungovaly.To jako že jsou vyběhané?Pokud dáváš kvalitní olej a včas aby se nezanesly nebo nezadřely,tak bych řekl že vydržejí moc.No ale nejsem automechanik.Dej nám vědět,až na to příjdeš. treba sa najprv pozrieť na to detonačné čidlo a potom skúšať ďalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 26. červenec 2007 Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 Původně zaslal: mirec.dk.406 o tých prípravkoch som počul ale do peugeota by som sa to neodvážil naliať maximálne do starej škodovky, preto pozor na experimentovanie môžeš si viacej uškodiť ako pomôcť Mě ventily taky cvakají, je to slyšet hlavně při volnoběhu, jak přidám, tak to spíš přehlučí motor. Servisák co dělá do Pežotů mi ten přípravek na ventily doporučil, že ho použil už v hodně autech a že to pomáhá. Klepat nepřestaly, ale zdá se mi že motor jede klidněji, nekolísá volnoběh (ale může to být jen moje vytoužená představa). Lije se to do oleje a je potřeba najet tak tisíc km, aby se to projevilo. On mi doporučoval LIQUI MOLY Hydro-Stosel Additiv. Stálo to asi kolem 300 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 26. červenec 2007 Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 Myslim ze ja i Bubak mame stejny problem. Akorat me zarazi ze mame naprosto rozdilne motory. Muzou to byt vychozene ulozeni ojnic na klikovce? Protoze to dela ramus pouze pri zatizenem motoru. Kdyz napriklad ve meste udrzuji nejakych 55 na 4. stuopen tak o tom ani nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubak Odesláno 26. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 Původně zaslal: Escaper Myslim ze ja i Bubak mame stejny problem. Akorat me zarazi ze mame naprosto rozdilne motory. Muzou to byt vychozene ulozeni ojnic na klikovce? Protoze to dela ramus pouze pri zatizenem motoru. Kdyz napriklad ve meste udrzuji nejakych 55 na 4. stuopen tak o tom ani nevim ... me to dokonce prestane ve vyssich otackach delat.. zlobi to jen kdyz ho podusim a je to horky za studena to nedela. Tak ja to po vyplate prubnu a nez bych sel za litr na diagnostiku, necham za litr vymenit detonacni cidlo a uvidime.. to stare si necham a kdyztak budu mit za litr 2 No moc sranda to neni protoze kdyz to nepomuze to abych to hodil ze skaly nebo to resil za desetitisice postupnou vymenou vseho... Tak za mesic dam vedet jak jsem dopadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 26. červenec 2007 Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 A nejhorší je to označení 16V. To asi nebude že jezdíme na 16 voltů, co? Těch ventilů je tam na případnou výměnu 16, to holt neukecáme:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 26. červenec 2007 Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 Původně zaslal: Escaper Me to dela skoro bychu aji rekl uplne to samo. Nejvyraznejsi to teda je na dvojku. Mam 1.4 benzim 8V a nemam hydrostely. V setrvisu mi tekly ze to muzou byt ventily ale na to ze moc nesazeji spis ze je to "normalni projev tohoto motoru". Kdyz mam zavrena okynka tak to skoro neslysim ale jak je mam otevrena a jedu treba kolem zdi od ktere se ten zvuk primo odrazi tak mi to trha usi. Po vymene rozvodu a vodni pumpy se mi zda ze to dela malinko vic. Ozyva se to jakoby zezadu z leve strany (kdyz stojim pred autem a divam se na motorovy prostor). u 1.4 8V klasika ... ten motor je jak sici stroj ale neres to ... ja je nechal seridit nekdy ve 145tkm a vyhozene penize ... zvuk uplne stejny nikdy se nic az do 190tkm nepokazilo ... a to jsem tomu motoru daval solidni cocku ... dalnice 150-160kmh - Calabrie - CZ (1800 km) olej to nikdy nebralo (vymena 30tkm) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.