Karlicka Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Prosím na 205 nevím co s pravou poloosou pro demontáž převodovky. Pomozte mi nědko. Prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Jako co nevíš, jak jí vyndat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlicka Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Přesně tak. Já to vůbec nechápu jak to tam je ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlicka Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Já tam tomu vůbec nerozumím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlicka Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Je držená ještě v takovým hliníkovým domku, co je zezadu na motoru. Pořádně si ten domek prohlídni. Jsou tam dva speciálně tvarované šrouby, které mají na druhém konci matky na 11ku klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlicka Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Ano to je pravda, ale co s nima. Ještě pro upřesnění potřebuji vyndat převodovku kvůli spojce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 pro vyndání převodovky je dobré vyndat poloosy. - povolit matky na poloosách (nejlépe, když stojí auto na kolech), sundat kola, odpojit spodní ramena, vyháknout poloosy z těhlic, u té delší povolit to ložisko v tom domečku, jak psal Hafity. Vypustit olej z převodovky. Vytáhnout poloosy (pozor na simeringy na převodovce) - v okolí převodovky odpojit vše, co lze.. čidla zpátečky, tyče řazení... možná tam bude zavážet baterka, airbox apod. - podložíš motor, vyheveruješ převodovku a povolíš/demontuješ silentblok/držák převodovky z karoserie. Rozšroubuješ šrouby spojka/převodovka a předovku vyhópneš ven dělat bych to nechtěl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlicka Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Dík, ale konkrétně by mě zajímala práce s tím domečkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlicka Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Je tady prosím ještě někdo ohledně 205 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 To není záležitost jen 205. No povolíš ty dvě matky a úplně je vyšroubuješ. Potom ty šrouby vysuneš ven a pootočíš, aby nedržely ložisko v domku. Můžeš je i úplně vyndat. Potom tu poloosu vyklepneš ven. Obyčejně to jde trochu hůře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlicka Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Dík převodovka je venku. Hodně jsi mi pomohl. Teď ještě prosím jak je to s manžetama na pravé poloose. Obě jsou totiž v háji. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 U 205 je ta poloosa s vnějším kloubem v kuse, tudíž musíš vytáhnout kříž z toho vnitřního (není tam nijak zajištěn, stačí sundat manžetu - pozor, ať se ti ten kříž nerozsype! ), sundat jej z poloosy (je zajištěn ségrovkou), a manžetu k vnějšímu kloubu přetáhnout po celé délce. U 205GTI a větších aut je vnější kloub sundavací, u obyč 205 a 309 holt ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.