Dundee Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Jelikož se můj IC chová trochu divně, chci se zeptat, jaká má být jeho teplota po "normální" jízdě? Někdy je vlažnej až skoro studenej, jindy na něm neudržim ruku. Ještě dodám, že je mu prakticky jedno, jaký je počasí a teplota vzduchu. Navíc mám pocit, že když auto hůř jelo, tak byl po jízdě IC chladnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 rad by som sem napisal svoje skusenosti, ale este mi to moje neslape:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tibil Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 ..nic take som si doteraz nevsimol,aj ked je pravda ze mi nikdy nenapadlo skusat teplotu IC po jazde.Skusim si to vsimat a potom ti napisem,ale myslim ze dovtedy ma aj tak urcite niekto predbehne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Spíš jsem na to přišel náhodou. Jednou jsem ukazoval VWčkářům pořádnej motor a mohl jsem přitom na IC grilovat (úplně z něj sálalo horko), přestože byl chladnej duben. Pak jednou jsem jel delší trasu, auto bylo lenivý, tak jsem při jedný "odskakovací" přestávce otevřel kapotu a koukal, jestli neni nějakej problém a IC byl skoro studenej (to bylo tušim taky v dubnu). Už z názvu ale logicky vyplývá, že by měl být teplej (a možná i dost), když je to mezichladič stlačenýho vzduchu. Někam to teplo jít musí, že jo? Snad se k něčemu dobereme,d ost mi to vrtá hlavou:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tibil Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 a nemoze byt nieco s turbom ? Ak je IC studeny prave po lenivo sa spravajucom motore,tak to je ako keby ti nespinalo turbo. Proste,ze niekedy ide a niekedy nie. Nemoze to byt tym ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Původně zaslal: tibil a nemoze byt nieco s turbom ? Ak je IC studeny prave po lenivo sa spravajucom motore,tak to je ako keby ti nespinalo turbo. Proste,ze niekedy ide a niekedy nie. Nemoze to byt tym ? Nad tím už jsem taky přemýšlel, občas se prostě motoru nechce a jindy lítá jako drak. Jen je mi divný, že by turbo jednou netlačilo a podruhý tlačilo úplně normálně. Auto olej nežere, nekouří, motor jde klidně. Kdyby šlo turbo dobře vyndat, tak se na něj podívám, ale ležet celej den pod autem a nic nezjistit je pro mě celkem dost nevýhodný, páč auto denně potřebuju... Jdu studovat manuál, jak rochnout turbo... [upravil dne 24/7/2007 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Turbo jako takový je možná v pořádku, ale zasekává se ovládání obtokového ventilu. Jedna z možností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: Hafity Turbo jako takový je možná v pořádku, ale zasekává se ovládání obtokového ventilu. Jedna z možností. Dá se to poznat bez demontáže turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 To záleží, jaké máš turbo. Obyčejně je vidět takové táhlo, které jde od toho ventilu k ovládací membráně. Ale je i provedení, kdy je to těleso membrány posazené přímo na turbu. Potom to těleso bývá žebrované pro lepší chlazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 turbo netlaci -> vzduch se nezahriva -> IC je studenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: .mycTD turbo netlaci -> vzduch se nezahriva -> IC je studenej To ano, ale jestli jsem to dobře pochopil, tak to není stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: tibil a nemoze byt nieco s turbom ? Ak je IC studeny prave po lenivo sa spravajucom motore,tak to je ako keby ti nespinalo turbo. Proste,ze niekedy ide a niekedy nie. Nemoze to byt tym ? Turbo nespíná nikdy, ani nemůže, neb turbo není žádný spínač, ani žádný spínač neobsahuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 tim jsem narazel na vyse uvedeny problem, ze bych ho hledal v turbu, resp. v jeho regulaci. Jinak bezna teplota intercooleru v provozu kolem 60°C. Zjistoval jsem to, kdyz jsem si najivne myslel, jek ho dirou do kapoty drasticky schladim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: Dundee Původně zaslal: Hafity Turbo jako takový je možná v pořádku, ale zasekává se ovládání obtokového ventilu. Jedna z možností. Dá se to poznat bez demontáže turba? Pokud tam máš Garrett, tak tam stačí lehnout pod auto a podívat se zespodu, tam je táhlo venkem, dobře viditelné. Přesně u tohoto typu mi na turbu chyběl pojistný kroužek na konci toho táhla, to se nakonec vysmeklo, a klapka obtoku se hýbala podle toho jak kdy chtěla - když se otevřela, tak samozřejmě auto vůbec nejelo... Pokud tam máš K K K, tak to mívá ovládání schované - ale jedno K K K turbo tu mám vyndané, tak jej můžeš přijet omrknout, kudy a jak na to kouknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 ja mam kkk nebudem mat stym problemy??? teda mam obydva typi truba, ale kkk je original v tom D8a motore co idem nahadzovat... co mi radite? ktore turbo je lepsie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Turbo mám Garrett, takže doma lehnu pod auto a mrknu na to. Jde s tím táhlem hnout normálně rukou nebo musim vyvinout velkou síu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Když funguje, tak úplně normálně rukou - ale dost často bývá zarezlé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Původně zaslal: oddie Když funguje, tak úplně normálně rukou - ale dost často bývá zarezlé... A když to bude zarezlý, dá se to rozhýbat bez demontáže turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Někdy jo, někdy ne... ale pokud to bude zaseklé v jedné poloze, nedělalo by to ty brikule se ztrátou tahu, takže spíš zaseklé nebude, bych tak odhadoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 A čím by to teda mohlo být? Je možnost, že by se ten obtokovej ventil seknul v jedný poloze, tam byl třeba 300km a pak se zase seknul v jiný třeba na 200km apod., že by takhle "poskakoval"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.