bomberfun Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 potrebujem presadit torzku o jeden zub ale neviem ako a tu na fore som to nikde nenasiel. da sa to presadit aj v domacich podmienkach nad jamou? treba na to aj nejake pripravky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wena99 Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 tady se to nějak řešilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bomberfun Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 to som uz cital, nic tam nieje. nejaky navod sa nenajde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuruk Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 ahoj, mám podobný problém jako ty, mám teda 206 hdi, ale princip je stejnej. dříve jsem míval 306, tam mi snížení prováděl známej, otázka chvilky a doma, ale nevím jestli se torzní tyče povolují, nebo utahují. chování auta však bylo teda, jako že je to měkčí. Rád bych to věděl přesně, ale udělat to doma nebude zas takovej problém. Prosím napište někdo, jestli máte tucha jak se to provádí. Postup kde a o kolik povovit, nebo zda utáhnout. Jaké máte zkušenosti vy se snížením o cca 3 cm na zadku. Tlumiče při tomhle snížení většinou zůstávají stejný. Moc díky D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 torzni tyce se musi vymlatit a nasadit jinak. Neni to tak, ze vezmes racnu a nekde neco povolis pripadne dotahnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Hmm a 2 kg kladivo nebo stahovák,,,já do do nich mlátil jak hluchej do vrat a nic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuruk Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 no to nevím jestli do toho bušil, měl sundaný, každopádně to měl za odpoledne. jinak by to mělo jít udělat přes firmu na repase náprav. no a měl jsi na to stahovák. nemáš foto z té úpravy? chtěl bych to zvládnout doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bomberfun Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 to tu nikdo nenapise nejaky navod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Tady je dokonce video jak to udělat, akorát na 205GTi http://www.youtube.com/watch?v=8w_k8LNYc5A&mode=related&search= Přesuň na 7:00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wena99 Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 už tomu jen rozumět:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 25. červenec 2007 Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 Prostě vyhodit všechno okolo, a pak on na to má ten vytahovák (nevím jak se tomu říká), kolo pak nastaví jak potřebuje, nasadí všechno zpátky, hotovo. On samozřejmě dělá opak, chtěl tomu autu mírně zvednout zadek. [upravil dne 25/7/2007 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bomberfun Odesláno 26. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 Fusion diky uz som v obraze:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wena99 Odesláno 26. červenec 2007 Sdílet Odesláno 26. červenec 2007 jojo je mi to taky jasný,ale jen nechápu jak to ta tyč drží(pod autem jsem to ještě nějak nestudoval) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.