Sign in to follow this  
Followers 0
kasos

chip tunnig 206 1,4hdi

19 posts in this topic

ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti viz nadpis.

díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi bych pockal jestli se nevyjadri Vector... :myslim ten asi bude vedet nejvic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

CHIPNOUT TO JDE URČITĚ

Protože jsou automobily vyráběny sériově, musí se počítat s provozem za všech podmínek. Výrobcům by se proto nevyplatilo nastavovat hodnoty odlišně pro různé trhy např. vzhledem ke klimatickým podmínkám. Další rezervy spočívají v předpokladu, že ne každý majitel vozidla se o něj stará ideálním způsobem, tankuje pouze kvalitní palivo a provádí přesně výměny oleje. Proto má nastavení řídící jednotky značné rezervy, které je možné využít.

Obsah Výkon (PS) Výkon (kW Kroutící mom.

Typ vozu ccm před po před po před po

206 HDI 1997 90 118 66 87 205 260

TO JE JEDNA Z MNOHA MOŽNOSTÍ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Až nějaká automobilka vydá prohlášení, že setrvák a jiný části vydrží navýšení o skoro 30 koní (33% původní hodnoty) tak se proměním v černocha.

O tom, jestli je takovejto výkon vůbec dosažitelnej "chipem" nemluvím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Až tohle prohlášení bude známé i mě, rád si nechám Chipnout i svůj motůrek, ale jinak ho mám rád:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Až nějaká automobilka vydá prohlášení, že setrvák a jiný části vydrží navýšení o skoro 30 koní (33% původní hodnoty) tak se proměním v černocha.

O tom, jestli je takovejto výkon vůbec dosažitelnej "chipem" nemluvím.

no právě to by mě taky zajímalo jestli to ty všechny součástky vydrží. teoreticky by mohly kdyby ty součástky co jsou ve verzi 1,4 dávaly i do 2,0 a to je to proč se na to taky ptám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V dnešnom svete, kde sa šetrí na všetkom, automobilky zamestnávajú konštruktérov, ktorí dajú do motora, ktorý ma 90 koní a 205 Nm drahšie súčiastky, ktoré vydržia 118 koní a 265 Nm len tak pre radosť chiptunerov...

A potom budeme nadávať na autá, ako málo vydržia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

znám lidi co maj na chipu najeto 250 tis a v pohodě a auto zrovna nešetřej jezděj jako prasata a ne řidiči.Tak mi netvrdte že to auto nemúže vydržet:grr:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

To říká každej "znám lidi, kteří"... ještě sem neslyšel nikoho kdo by řekl "najel jsem 200-300...".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi tak,1x chip,kde ti přeprogramujou že ti turbo zabírá dřív to beru,2x to už je dost,pokud se nevymění nějaké komponenty v motoru,o 30 jenom na motoře není dobrá věc,a proto si radši kopím silnější auto ať to pak nemusím chipovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně když budete někdo čipovat tak nezapomeňte přemlouvat přítelkyni! To je při tomto procesu asi tak nejdůležitější záležitost :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerozumiem sa síce chipovaniu motorov no chcel by som raz riadne vysvetlenie, ako niekto dokáže tak neuveriteľne nachipovať 1.4 HDi keď sa charakteristika turba nedá nijako meniť, ani jeho plniaci tlak ani začiatok tlačenia stlačeného vzduchu...Potom jedine stálym zatvorením EGR ventilu a zvýšením množstva vstrekovaního paliva alebo sa mýlim? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

Nerozumiem sa síce chipovaniu motorov no chcel by som raz riadne vysvetlenie, ako niekto dokáže tak neuveriteľne nachipovať 1.4 HDi keď sa charakteristika turba nedá nijako meniť, ani jeho plniaci tlak ani začiatok tlačenia stlačeného vzduchu...Potom jedine stálym zatvorením EGR ventilu a zvýšením množstva vstrekovaního paliva alebo sa mýlim? :myslim

jo tak kdyby mi nekdo na stao zavrel EGR tak to beru :D, pac jsem byl informovan, ze ECU umi zjistit ze EGR nechodi tak odpojeni podtlaku by vedlo nejspise k vyvolani chyby ...:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to jsem ja po chipu 1,4HDi, ale nejspis si to necham snizit, je to mooc silny na 1,4ku a prave jsem si nejspis spalil spojku, mam to po 2 tis ot mooc silny a nestihne to spojka prebrat, mozna uz byla na ceste do vecnych lovist ale radsi budu jezdit na plny plin s mensim vykonem kdyz budu nekdy davat novou, jinak motor to vydrzi, delal se i 14v s 66kW jen tam dali turbo s VGT...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.