vogos

307 2.0 HDi - rozjezdy pro hvězdy

22 posts in this topic

Dobrý den!

Prosím podělte se o zkušenosti!

Trápí mě rozjezdy s Peugeotem (2003, 2.0 HDi, 66kW). Někdy se stává, že na semaforu začne auto cukat a následně se nerozjíždí jak by mělo. V nejhorším případě je úplně mrtvý plyn. Sešlápnu jej až na zem a nic... Nikdo si s tím neví rady... Jinak auto jezdí nádherně a jsem spokojenej - nerad bych ho dával pryč.

Díky moc za rady!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nevím, já mám 2003 2.0 HDI 11OkW A rozjezd mi problém nedělá, co se týče plynu,ale ozývá se njaký divný zvuk z motoru,nebo převodovky, jako by pískání ,nebo jako když prokluzuje spojka..Mám z toho docela vítr...Taky nikdo neví co by to mohlo být ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: RychJ

Tak nevím, já mám 2003 2.0 HDI 11OkW A rozjezd mi problém nedělá, co se týče plynu,ale ozývá se njaký divný zvuk z motoru,nebo převodovky, jako by pískání ,nebo jako když prokluzuje spojka..Mám z toho docela vítr...Taky nikdo neví co by to mohlo být ?

To by mohlo být špatné ložisko spojky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vogos

Dobrý den!

Prosím podělte se o zkušenosti!

Trápí mě rozjezdy s Peugeotem (2003, 2.0 HDi, 66kW). Někdy se stává, že na semaforu začne auto cukat a následně se nerozjíždí jak by mělo. V nejhorším případě je úplně mrtvý plyn. Sešlápnu jej až na zem a nic... Nikdo si s tím neví rady... Jinak auto jezdí nádherně a jsem spokojenej - nerad bych ho dával pryč.

Díky moc za rady!

Zajímavá závada, asi bude chtít odborníky s diagnostikou.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnostika mlčí... Teď se shodli tři lidé, že by to mmohlo být palivovým čerpadlem. Tak snad! Hlavně, ať už mě to neirrituje! Spojka to není - to vím jistě!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnostika mlčí... Teď se shodli tři lidé, že by to mmohlo být palivovým čerpadlem. Tak snad! Hlavně, ať už mě to neirrituje! Spojka to není - to vím jistě!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bych si nebyl tak jistý, pokud to dělá jen někdy náhodně. Spíš nějaké nastavení nebo kontakt v elektronice, nízké volnoběžné otáčky, váha vzduchu nebo tak něco.

Zkoušel jsi nechat přehrát program počítače, mohlo by to také pomoct, zkusil bych nějaký větší servis, který dostává aktualizované programy přes Internet aby Ti tam dali poslední verzi. Asi nejspíš v Praze.

[upravil dne 24.7.2007 Leos]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vogos

Diagnostika mlčí... Teď se shodli tři lidé, že by to mmohlo být palivovým čerpadlem. Tak snad! Hlavně, ať už mě to neirrituje! Spojka to není - to vím jistě!

Ale jestli tam to čerpadlo máš. Bosch ano, Siemens ne

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslíte si, že by to mohlo být tím softem? to auto se prostě zkrátka občas rozklepe a já vím, že je problém - plyn nezabere jak má nebo vůbec. ale jen při rozjezdu - jakmile jede, tak šlape jak hodinky Omegy... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslíte si, že by to mohlo být tím softem? to auto se prostě zkrátka občas rozklepe a já vím, že je problém - plyn nezabere jak má nebo vůbec. ale jen při rozjezdu - jakmile jede, tak šlape jak hodinky Omegy... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta váha vzduchu napadla i mě. Jinak mě tohle auto udělalo hned zezačátku, asi třikrát během jednoho dne, když sem zastavil a pak se chtěl rozjet (na semaforu a v serpentýně). Plyn na zemi, auto se trochu třepalo, ujelo horko těžko pár centimetrů a chcíplo. Řešil sem to tenkrát i tady na fóru. Docela mě to vyděsilo. Od té doby ale nic. Ťuk ťuk. Možná sem měl ucpanej FAP po delším provozu po městě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS: Eště mě napadlo, estli tam omylem nezařadíš místo jedničky trojku. To by mělo nýmlich ty stejný "příznaky". Já bych asi taky nemohl přísahat, že se mi to tenkrát nestalo, i když jinak to auto řadí docela přesně. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

s tim plynem se mi to stalo taky. byl jsem v uzke ulicce a couval. popojel dopredu a zas couval...hodne razeni a povedlo se nejak blbe zaradit zpatecku, zachrochtaly kolecka a stihl jsem vyslapnout apojku nez to zdechlo, ale ejhle, nefungoval plyn, po restartu motoru bylo vse ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je tu novinka!

Dnes při jízdě na "4" cca 60 km/h, moha na plynu se nehnula ani o milimetr, tak to auto cukalo. Nevím jestli se můj problém prohlubuje nebo se objevila nová vychytávka...:bojim:bojim:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: nemec.cb

Původně zaslal: RychJ

Tak nevím, já mám 2003 2.0 HDI 11OkW A rozjezd mi problém nedělá, co se týče plynu,ale ozývá se njaký divný zvuk z motoru,nebo převodovky, jako by pískání ,nebo jako když prokluzuje spojka..Mám z toho docela vítr...Taky nikdo neví co by to mohlo být ?

To by mohlo být špatné ložisko spojky.

Spíš než ložisko to bude dvouhmotnostní setrvačník (podle popisu auta spíš myslim, že je to 2.0HDi, 81kW/110k).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vogos

A je tu novinka!

Dnes při jízdě na "4" cca 60 km/h, moha na plynu se nehnula ani o milimetr, tak to auto cukalo. Nevím jestli se můj problém prohlubuje nebo se objevila nová vychytávka...:bojim:bojim:bojim

No kdyby se to prohloubilo nebo zvětšilo, bylo by to i lepší pro identifikaci v servisu, pokud to dělá jen někdy je to problém.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Častou závadou u těchhle motorů je vzájemné rušení signálů od snímače akcelerace. Chování motorů přitom jsou zpravidla stejné - občasné vynechávání akcelerace, nemožnost přidat plyn a pod. Co je to taky za auto které si dělá co chce a neposlechne povely řidiče, že. No nic.

Protože ze snímače akcelerace proudí do řídící jednotky dva oddělené signály, které se navzájem nesmí rušit ani ovlivňovat - musí tomu tak skutečně být. Původní neodrušené vedení od snímače do řídící jednotky zrušíme a vytvoříme nové pomocí koax. kabelů, tak aby se signály navzájem neovlivňovali.

Každý peugeot servis by to měl udělat, měli by to znát, na domácí bastlení to není.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vogos

díky! to zní hrozně odborně, předám názor dál a snad to bude ono!

Tak nás potom informuj, jak vše dopadlo. ::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.