Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

závada motoru


KoNG

Recommended Posts

Ahojky všem

Při dnešní jízdě do úpráce na mě vyskočilo tohle hlášení "antipollution fault" na mém displeji netuší někdo co by tohle mohlo být na 1.4HDi ?

Shodou okolností jsem ještě měnil v sobotu vzduch. filtr ale poté jsme nalej 100Km a bez problémů až dnes ráno :nevim

[upravil dne 23.7.2007 KoNG]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já ti nevím už to zmizelo závada je pryč :) ikdyž raní chování auta na plyn bylo trochu divné sešláplý jsem měl až na podlahu a nic auto jelo bez akcelerace a pak po 2 minutách už se to chovalo normálně tak nevím jsem z toho blázen :(

Ajsik nejsi to ty z Overclocking fora ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: .mycTD

dej hledat "antipollution fault", bylo to tu mockrat

Je divné, že se ti to stalo v létě, ten problém se tu řešil v zimě když zamrzala ( tuhla ) nafta při -30...Koukni jestli nemáš ucpaný palivový filtr...Určitě ti auto nešlo do otáček, jelikož nemělo dostatek nafty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kong:

nene na overclocking nechodim :-) ja jsem rad ze jsem dneska rozjel Celeron 420 LGA775 :-) a mam radost z toho ze ma jen 25°C :-) s original BOX chladicem a ze se vetrak spise ani netoci, obcas se zapne kdyz to prekroci 23°C :D

mohlo by jsi mi prosim udelat foto toho odborneho zaslepeni ? protoze mam duvodne podezreni ze mi to diky EGR obcas blbe startuje ... a hlavne porad kvaka ...

diiky

[upravil dne 24/7/07 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ajsik: tak soráč jsme si tě zpletl máš stejný nick jako muj kamoš na Overclocking foru ;)

jasan zítra ti to nafotím tuším je tam vražený šroub šestka :D udajně je EGR více problémový než užitečný :nevim jinak je to prý uděláno tak že kdyby něco tak to vrátíš zpátky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je potřeba rozlišit, EGR ventil a elektromagnetický ventil který podtlakem EGR ventil ovládá...

EGR ventil je schovaný pod vzduchovým filtrem a má na starosti přepouštění výfukových plynů, zpět do sání čímž v nízkých otáčkách dosahuje lepších emisních výsledků ale díky tomu že se čerstvý vzduch mísí s výfukovýmy plyny je samozřejmě snížen výkon, protože výfukové plyny již znova hořet nebudou a je nasáno méně čerstvého vzduchu.

to co je na fotkách je elektromagnetický ventil který je řízen jednotkou a pomocí podtlaku (vývěvy - stejně jako brzdový posilovač) hýbe s EGR ventilem ...

bohužel např. u mě je problém v tom že EGR ventil špatně chodí a má tendenci nedovírat a možná se i zasekávat v otevřené poloze což by vysvětlovalo špatné startování, když si motor saje výfukové plyny při startu ...

jinak nárůst výkonu (resp. chuťi jít do otáček a lepší reakci na plyn) bych připsal tomu že je do válců nasáván pouze čerstvý vzduch a tím pádem čím více čerstvého vzduchu tím více paliva a tím více tepla při hoření a nakonec i více výkonu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to dobré téma, ale mám problém. Mám Peugeot 307 2,0 HDI a všechny stejné problémy. Jenže, když se dívám na motor, tak je tam těch elektromagnetických ventilů nějak moc-asi 5. Odpojil jsem hadičku od elektromagnetického ventilu, který je nejblíže ERG ventilu a zaslepil šroubkem. Zatím to jede, nic neukazuje, ale nejsem si jistý, zda jsem zaslepil tu správnou hadičku. Když jsem jí zkoušel , tak je v ní podtlak, ale je napojena ještě na další hadičky takovýmy " T éčky " . Takže nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...