Sign in to follow this  
Followers 0
Petr_R

Problemy se startovanim

11 posts in this topic

Zdravim, jsem novacek ale odvazim se na Vas obratit se svym dotazem. V posledni dobe se mi stava, ze hlavne pri vysokych venkovnich teplotach nebo kdyz je motor zahran dlouhou jizdou a zastavim a vypnu motor. Mam problem nastartovat. Kontrolky se rozsviti, otocim klicem nekde cvakne, kontrloky zhasnou a nic. Ani tuk. A taky sem si vsiml, ze se mi vzdy pri tom zresetuji digitalni hodiny co jsou v palubovcena 01.00 AM tzn neco v elektrice? Nevedel by nekdo co a kde? Bud to tak zkousim chvili s klicem tam a zpet a chtne se nebo otevru kapotu luftuju motor cekam 15 minut a pak to treba naskoci nebo treba ne a musim dal cekat. Stava se to nahodile, ale nejvice ve vedru. Diky za kazdy podnet.

PS: Vuz je P405 kombi 1.6 benzin jednobod rv 91

Share this post


Link to post
Share on other sites

to vypada jako kousnutej starter po zahrati. On ma strasne malej vnitrni odpor a pokud se netoci tak pres nej jde zkratovy proud a palubni napeti muze poklesnou na male hodnoty a pak se ti resetnou hodiny atd.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm priznam se Ti, ze tedka teda vubec netusim :-). Zaskocil jsi me, ale myslim ze nakopnuti z kopce nebo roztlaceni pomaha, ale nejsem si jist. POvzpominam a upresnim. Zatim diky za infa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Téměř určitě to bude tím starterem, jak tu již napsal Escaper. Mě se to také stávalo a to poměrně nepravidelně. Startér jsem rozebral, vyčistil a namazal, kde bylo třeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mal som ten istý problém ked som mal 405 1.6 GL sedan, nič si z toho nerob, buď poriadne vyčisti štartér alebo ako ja som si urobil pomocný štartovací obvod, z baterky na vypínač(také niečo ako zvonček stláčací, namontoval som si ho pod prístrojovku ) a potom rovno na cievku som to prepojil a keď nastal tento problém tak som použil tento pomocný obvod fungovalo mi to takto kým som mal 405-ku, (asi 5 rokov) predal som to aj s tým a upozornil som nového majiteľa na túto skutočnosť a auto mu zatiaľ jazdí bez problémov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někde je špatný kontakt, nebo může být vadná baterie. Pokud je baterie stará, začal bych její výměnou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja by som začal bateriou,zmeraj napatie pred jazdou, po jazde,počas štartovania klesne na 8V a menej???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MrVain

ja by som začal bateriou,zmeraj napatie pred jazdou, po jazde,počas štartovania klesne na 8V a menej???

No hádej, na kolik asi tak klesne to napětí, když se vynulují hodiny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 oddie:neviem presne na kolko klesne či na 0V, 5V,8V??? prave ma to zaujíma

4 Petr_R:ked je studeny štartuje dobre,aj vtedy vynuluje hodiny??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych nic neměřil a rovnou bych koupil novou baterku, páč nic stejně nenaměříš. Jde o to, že ta baterka má zvýšený vnitřní odpor což se projeví při startování. Dál očistit samozřejmě kabely k baterce a zemění, ale na to bych nesázel. Je li tam 4 a více let a je problém, tak novou. Když se resetují hodiny resetuje se i jednotka, tak jak to může nastartovat. Jinak měl jsem na Seatu TD podobnej problém. Startoval na brnk, ale když jsem odběhlu u benzínky a hned chtěl nastartovat tak jsem točil 3x. Nová bateka vše vyřešila a nezlobí to do teď (2 roky).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.