Sandokan

Baterka

15 posts in this topic

Ahoj,chci se zeptat jaká největší baterka jde dát do 406tky 1,8i?Myslím kapacitně?Rok 2002,díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám půl roku starou 55 Ah a taky v poho. 55 Ah jsem měl i ve svých předchozích vozech Peugeot 405 1.9 GRI a Fiat Tempra 1.8 16V a taky bez problémů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam tiez 74...ked som hu isiel kupovat,spytal som sa predajcu,aka najvecsia tam ide...pozrel tabulky a ta 74 je max...ale rataj s tym,ze to plast.veko,co je nad baterkou,tam nedorazis na maximum...74 je uz dost vysoka :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

inac- v benzinovych motoroch mas baterku na nastartovanie ale v dieselovych na nazhavenie+startovanie,tak je lepsie tam dat vecsiu a mas pokoj....hlavne v tuhych mrazoch :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok díky,chci koupit teda 74Ah od BOSH bezúdržbovou.To jsou v poho baterky né?Teda asi až na cenu:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som mal predtým VARTU a teraz tiež tu sú nejaké rady(www.varta.cz), mám bezúdržbovú a som spokojný tá pred tým čo som mal vydržala asi 6 rokov, ale musí byť v poriadku aj altík a veci okolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak isto 74 Ah, no na taky dobry motor je to az privela :mrk

----------------------------------

P405 1,9D

P405 1,8TD

P406 2,0HDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně teď nedávno doslova ze dne na den umřela původní baterka po předchozím majiteli - byla to Peugeot ale jen 44Ah. :roll Koupil jsem bezúdržbovou Vartu Blue Dynamic 60Ah (podle tabulky je pro 1.8 16V) a zatím spokojenost, uvidíme jak v zimě. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čím silnější baterka, tím více musí altík dohánět napětí v ní, tím více namahán celý altík! Ložiska, uhlíky atd....:papa

Ale zase bezproblémový starty!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dávat do auta staršího roku 2000 bezúdržbovou baterii je sebevražda. Zatímco starší akumulátory (hybridní konstrukce) mají dobíjecí nabíjení 14,4V, novější celovápníkové, (někdy taky chybně označované jako bezúdržbové) mají dobíjecí napětí 16,0V. Takže i dobíjecí soustava auta je jiná. Starší vozy ji mají nastavenu jinak než ty novější. Pokud málo jezdíte, nebo jezdíte jenom krátké trasy tak bude "bezúdržbová" baterka v autě trvale nedobíjena a zkracuje se významně její životnost.

Jinak obecně čím novější a silnější akumulátor tím menší životnost (přes to všechno co tvrdí výrobci).

Pokud potřebujete poradit s akumulátory klidně pište, mám to v popisu práce.:aut

[upravil dne 25/7/07 BATT]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BATT

Dávat do auta staršího roku 2000 bezúdržbovou baterii je sebevražda. Zatímco starší akumulátory (hybridní konstrukce) mají dobíjecí nabíjení 14,4V, novější celovápníkové, (někdy taky chybně označované jako bezúdržbové) mají dobíjecí napětí 16,0V. Takže i dobíjecí soustava auta je jiná. Starší vozy ji mají nastavenu jinak než ty novější. Pokud málo jezdíte, nebo jezdíte jenom krátké trasy tak bude "bezúdržbová" baterka v autě trvale nedobíjena a zkracuje se významně její životnost.

Jinak obecně čím novější a silnější akumulátor tím menší životnost (přes to všechno co tvrdí výrobci).

Pokud potřebujete poradit s akumulátory klidně pište, mám to v popisu práce.:aut

[upravil dne 25/7/07 BATT]

55 Ah pro můj vůz je tedy dobrá volba? Mám klasickou, ne bezúdržbovou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.