Sign in to follow this  
Followers 0
dodino

prestavba SOLEX na BOSCH na P-205

10 posts in this topic

ahojte.mam peugeot-205 1,4 r.v. 1989 a robil som prestavbu karburator SOLEX za jednobodový vstrek BOSCH.menil som riadiacu jednotku a benzinovu nadrž s benzinovym čerpadlom.lenže po otočeni klúča netlači pumpa benzin.nevie niekto poradit kde som mohol urobit chybu?robil niekto uz takuto prestavbu?DIKY

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak si výměnu realizoval, přetahal jsi kabely nový?Ja jen že tenhle systém mám taky a zatím jezdím na karbec z embéčka, počítám že to není jenom o prohození kusu za kus a konektory jsou uplně jiný, kdyžtak tu přestavbu víc rozepiš prosím, díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže tie kabely maju take iste konektory ako predchadzajuci typ kurat na prevodovke snimač hladiny oleja alebo čo to je.ale mal so i taky konektor.kabely som dal z jednobodoveho vstreku.čerpadlo ide spravne skušal som ho zapojit napriamo z baterky.asi to bude to relé alebo zlé zapojenie v poistkach.nachadze sa to relé v motorovom priestore?da sa to nahradit iným relém ak by bolo pokazené?mimochodom som menil i lambda sondu bola 2 kabelova tato je 3 kabelova.len este zhanam nejaku vazelinu na zavity lambdy a šrobi na vyfukove potrubie aby sa mi to naveky nezapieklo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no čerpadlo má svoji pojistku normálně v pojiskový skříni a to relé nevim kde je ale je slyšet jak cvaká někde u řídíci jednotky:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže jestli to dobře chápu, měnil jsi řídící jednotku, jednobod u s parohama k motoru?A stejně tak celou elektriku, myšleno tím elektriku ke vstřikum, hele k tomu čerpadlu, zkoušel jsi jestli tahá až když startuješ, já jsem totiž se setkal s tím že někdo měl už na první stupen otočení klíčkem že si čerpadlo načerpalo ještě dřív než jsi startoval já to tak od výroby nemám a čerpám až když startuju jsem teda zvědavej jestli ti to pojede, fandím fandím a možná to pak taky realizuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím proč, ale pořád mám z tý přestavby tak nějak respekt i když jsem elektronik, jak je to pak s emisema a zlegalizováním?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a ještě se zeptám měnil jsi setrvák na spojce?, protože ten solexovej teda jestli máš puvodní nemá zuby na čidlo otáček tušim, já ho tam zatím mám ten hladkej ale zubatej mám už v záloze

Share this post


Link to post
Share on other sites

musim sa opravit.tato nova lambda je 4-kablova nie ako som napisal predtým že 3-kablova.menil som vstrekovanie i s nasavacimi parohami.sadlo to tam presne.vyfukove potrubie som nechal povodné zavity lambdy su tie iste.s emisiami by problemi nemali byt.lebo motor je ten istý.a zotrvačník som nemenil lebo mal som tam ten zubatý.elektriku som menil v motorovom priestore celú.takze zatial to skusam tak že hadicu na privod benzinu odpojim od vstrekovacieho systemu a skušam štartovat.či pojde benzin.zatial to nefunguje asi to dam nejakemu elektrikarovi prekablovat.čerpadlo-poistka-rele.bohužial teraz chodim na tyždnovky takže malo času .až to bude hotove dam vediet čo tam bolo.ale budem vdačný za každu radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.