Guest MMMMM

Natření brzdičů

61 posts in this topic

Nedávno si tady někdo hrál s natřením brzdičů(už to nemohu najít). Potřeboval bych to taky udělat, asi pouze stříbrnou barvu. Jakou barvu na to použít? Na předchozím autě jsem to stříkal speciální barvou na brzdiče, ale stříkat to nechci, vemu to štětečkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musíš to mít barvou co snese vysoké teploty. Na štětec běžně seženeš zlatou, stříbrnou, červenou a černou. alespoň to mi řekli když jsem chtěl modrou. :roll Odkud jsi? :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam natreno barvou Alkyton stribrna hladka, neolouplao se to ani pri zdolavani kopcu ve svycarskych a francouzskych alpach

171_7198.jpg

[upravil dne 20/7/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc pěkný Ferry,já se přidávám k tomuto názoru a jěstě dodám,že to chce pořádně! očistit od rzi....

Tenhle třmen byl uplně na šrot rezatej,no a pomocí kladívka,brusného kotoučku na vrtačku,odrezovače a antikorozní barvy od Hammerlite(pro vyšší teploty)ten třmen drží takhle uý skoro 2 roky,aniž by se tam objevovali nějaké puchýře,atd...:papa

post-0-14109596017635_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup si jakoukoliv obyčejnou stříbrnou barvu, pořádně vyčisti od rzi, odmasti, natři základem a pak samotnou barvou, udělal jsem to tak na dvou autech už to drží víc jak dva roky, zima nezima, sůl, nesůl, žádný problém, nevidíš tam jedinou vadu. Škoda peněz za spešl barvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Pája Ribišár: jéééé, tys to do tý barvy namáčel?

No tak ty třmeny se komplet generálkovaly a zbylo mě prostě víc spreje..:D:Dale drží to jak ďábel,občas sundám kolo a pěkně je zase očistím aby takhle hezky zářili a hotovo:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolik stojí ta speciální barva? Musím pod to dávat základovku, nebo stačí pouze očistit od rzi? Nevím jestli to vyčistím dokonale od rzi.

Nevím jestli by obyčejná barva vydržela možná jo když s tím máš zkušenost

[upravil dne 20.7.07 MMMMM]

Share this post


Link to post
Share on other sites

speciální barva je zbytečnej přepych......obyčejnej autoemail udělá stejnou službu a když se brzdič hezky očistí, tak to drží jak čert. Já nikdy nepoužíval ani žádnou základovku, normálně sprej a natvrdo a pohoda vánek.....:roker:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasím s Bohošem stačí obyčejný sprej.Jen to pořádně odmastit a vyčistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Ferry: máš také tou stříbrnou natřené bubny vzadu? Pokud ano, mohl bys dát foto? Nejlépe foto, jak to vypadá s nasazeným kolem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Bohouš

speciální barva je zbytečnej přepych......obyčejnej autoemail udělá stejnou službu a když se brzdič hezky očistí, tak to drží jak čert. Já nikdy nepoužíval ani žádnou základovku, normálně sprej a natvrdo a pohoda vánek.....:roker:roker

Přesně tak, ale tu základovku bych tam dal pro jistotu, pokud je tam hodně rzi tak to úplně důkladně neočistíš, takže základ je taková pojistka že se ta vrchní barva neoloupe.. Jinak jak píšeš, akrylový sprej, zakrýt hadrou kotouče a pak to stříknout...to samé bubny..no problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stačí řádně očistit a odmastit a barva bude držet. Vyzkoušeno!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To MMMM-->>> nikdy sem to nenatírál žádnou základkou,jen je to třeba pořádně odmastit a očistit.Používám na to vždy obyčejnou barvu a štěteček.Sůl a další povětrnostní vlivy doteď na to nemněli vliv teda aspoň u mně ne:super:papa

[upravil dne 21.7.2007 chuck11]

post-0-14109596020132_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pokud bude nálada, taky budou na vraku natřené třmeny :) včera jsem totiž sundal přidírající se brzdiče, a když jsem zjistil, jakou mají vůli na vodících tyčkách, zahodil jsem je, vytáhl krabici se šrotem a ze zbytků poskládal dva brzdiče na repasi. Už jsou očištěné, teď jen přeleštit funkční plochy, osadit nové gumičky, seskládat, no a možná i natřít, když zbyde čas :)

Ad základovka - barvy typu Alkyton, Hammerite (Alkyton od Rust-Oleum je ale lepší) mají výhodu, že to je se základovkou dohromady, takže se to nemusí dělat dvakrát, a nemusí se kupovat dvě barvy. Toť asi vše, antikorozní jsou úplně stejně jako odpovídající kvalitní základovka... prostě to šetří hlavně čas, trochu i peníze (pokud se s tím dělají jen malé věci), a komfort práce je větší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to chuck11: Máš pěkný auto! Moc se mi líbí fotka kterou jsi vložil. Zrovna jsi to umyl, že? Kotouče reznou zatraceně rychle :-( A prosím Tě, co je to pod tím kolem? Vypadá to jako znak Peugeotu zrcadlící se ve vodě! Nebo je to fotomontáž? Nebo prostě jen olej nebo mastnota? Sorry za OT, ale velmi mě to zaujalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ticcino: Dikec za pochvalu.JJ je to čerstvě umitý,ty kotouče sou rezavé do dvou minut.Pod tím kolem je pěna po umývání,zhoda náhod že zrovna vytváří znak peugeout:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladman

2 Ferry: máš také tou stříbrnou natřené bubny vzadu? Pokud ano, mohl bys dát foto? Nejlépe foto, jak to vypadá s nasazeným kolem.

pokud to zitra stihnu vyfotim, mam natreny i bubny, ta stribrna barva neni nijak moc vyrazna, ale urcite je to hezci nez s cernyma bubnama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.