gvg

Rozdíl 406 HDi a TD

31 posts in this topic

Už se pomalu schyluje k velkému třesku a poohlížím se po nějaké 406. Jen mi není moc jasný rozdíl mezi HDi a TD. Výhody, nevýhody, který je novější, obecně, 406kaři, doporučili byste ji? Nebo jít radši do 306?? Měl bych jednu krasavici 406 HDi z 1999 za 270 000,-. Je to možná cena, nebo je to předělaná bouračka?? Děkuju za názory, protože těch není nikdy dost.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jednu mam.:D Jestli chces vedet rozdily a uskali, tak zavolej. Jinak ta cena je normalni. Podivej se do Annonce. Zalezi hlavne, jake to auto vlastne je. Chce to videt.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radku nenech se přemlouvat a napiš rozdíl taky by mě to zajímalo jestli zustat u klasiky 1.9td nebo HDI u 406 je myslim možnost 2.2 to muže byt dobrej nářez :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Radek: Fakt, hoď to radši sem. Hlavně, na co si dát pozor a v čem by moh bejt zakopanej pes. A samo, ty motory... Plosím, plosím...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebudu se tu zminovat o vykonech, to si kazdy muze najit na netu, a navic se to tu uz mnohokrat probiralo.

HDI je pruznejsi a uspornejsi nez klasicke TD. Priklad u TD na petku pri 3000ot. jedu 120km/h a u 110konoveho HDI pri stejnych otackach 150km/h. Ale HDIcko ma mnohem vice elektroniky a kdyz se neco po.... , tak oprava je nakladnejsi. To same vstriky jsou mnohokrat drazsi nez u klasiky. Nazor autoriz. servisu je, ze klasika je klasika. Muj nazor je ten, ze po HDIcku stejne posilhavam.;)

Jinak pruznost a rozdil mezi 405 1,9TD a 406 1,9TD je velika o poznani. 406ka je linejsi, o 300kg pry tezsi a o 0,5m delsi. Mluvim ted o combi.

[Editován dne 10/1/03 Radek V.]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To už je better...:)

A má nějaký záludnosti, nač si dát při koupi pozor? Třeba nefunkční imobilizér a tak...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radku v práci se mi dostala do ruky brožurka zřejmě z novin je tam spešl serie LOOK na obrázku zrovna 406 v kombiku nádhera jen ty prachy kdy by člověk měl vůbec bych neváhal jen bych měl asi problém jestli 406 nebo 307 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O zadnych zaludnostech nevim, jen snad si dat pozor na vykon aby 1,9HDI mela 110k. Vizuelne se to pozna tak, ze ma chladic turba IC (z pohledu do motoru na prave strane vedle chladice). Slabsi verze IC nema.;)

Jo a jinak by se to melo dat poznat z velkehoTP.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radku jakou máš spotřebu když píšeš že to je těžší a línější :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radku nedelaly se HDI 2,0? nebo se delaly i 1,9, o tech totiz slysim poprvy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomasi, mas pravdu..........alespon je videt, jakej jsem laik. Timto se vsem omlouvam za sireni zkreslenych zprav.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jest 1,9 td a 2,0 HDI ( ty se tam davaji doposud) :)

Hlavni rozdil je v tom ze td meli predkomurkovy vstrik.

Jinak co se tyka DNU PEUGEOT tak me dostali a milacek dostane nove AL disky - no a maminka si tam pri te prilezitosti koupila 206-ku (ani jsem ji nemusel premlouvat) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

v pohode ;)

od toho je tohle forum ne? abysme se navzajem poucili, kdyz da kazdej tu svoji trosku co vi, tak v celku vime o Peugeotch naprosto vsechno nebo ne? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

HDI se v koncernu PSA delaly 1997 ccm, bud se 66 nebo 80 kW. Obcas nekdo pise o 1.9 HDI, ale to je myslim omyl, pravdepodobne si tim vysvetluje nizsi vykon u jinak \"stejneho\" motoru. Osobne jsem se nechal napalit prodejcem ojetin, kdyz jsem najel 400 km kvuli obhlidnuti jednoho 2.0 HDI, ktery mel udajne 80 kW, ale na miste se ukazalo, ze je jen 66 kW.

Kaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro ty co stale tapou mala citace:

... značné změny u Peugeotu 406 proběhly v pohonných agregátech. Vedle dosavadních pohonných jednotek o obsahu 1,8 a 3,0 litru je na trhu k mání rovněž nový zážehový dvoulitr s úctyhodným výkonem 99 kW, ale hlavně moderním vznětovým motorem HDI o obsahu 2,0 litru. Novou generaci technologie naftových motorů nazývá Peugeot zkratkou HDI (High pressure Direct Injection). Tento systém využívá technologie přímého vstřikování paliva pod vysokým tlakem, který je známý pod názvem Common Rail a postupně si jej osvojují i mnohé konkurenční značky. Proti svému předchůdci (v případě Peugeotu šlo o motor 2,1 TD) přináší dvoulitr HDI vyšší výkon, o třicet procent vyšší točivý moment při nízkých otáčkách motoru, a také o dvacet procent nižší spotřebu paliva a o nižší emise CO2. S novým vznětovým motorem je spojeno i významné snížení hluku motoru, příjemný bude jistě i fakt, že se prodlužují servisní intervaly. Významným rysem technologie \"Common Rail\" je její jednoduchost. Zjednodušeně řečeno, čerpadlo dodává palivo pod extrémně vysokým tlakem do kovové rampy nazývané Common Rail, jež se stává trvalým zásobníkem paliva o vysokém tlaku. S použitím počítačem řízených \"inteligentních\" vstřikovačů paliva, což jsou vlastně kohoutky, jejichž otevírání i zavírání probíhá v mikrosekundách, poskytuje soustava Common Rail pružnost při přesném regulování tlaku, množství a doby vstřikování paliva.

viz - www.peugeot.sverma.com

Nejak si reklamu musim udelat, ne??? :D

[Editován dne 6/10/03 Sepp]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.