Sign in to follow this  
Followers 0
fsesto

4x4 skace

22 posts in this topic

Co moze byt zo zadnou napravou na x4 hydraulika funguje v pohode aj servisna poloha ale ako keby tam neboli tlmice

Skace to ako zaba a svieti kontrolka hydrauliky

Co stym moze byt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe druhej klokan :mrk:mrk

No já na svym měl v tahu tu kouli co udržuje tlak.....nová = pěkná mašle, protože je to atyp. Sice se to dá nahradit nějakou z citroenu, ale ani jedna od citroenu není nastavená na tlak co má 405 quatro, takže nic moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale kontrolka hydrauliky se mě rozsvítila, až když mě jednou všechna vytekla. Při tom skákání byla v klidu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprav mě Bohouši jestli kecám, ale mám zato, že by tam šli koule z Citroenu BX nebo z Xantošky.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolka u P405SRIx4 byla při klokaní jízdě v pohodě, stejně jak píše Bohouš .

Kouli jsme kdysi objednávali v Peugeotu...

Na krabici, v které byla nová koule sou akorát nápisy

REF 1101

EU 10815

J010815

RCA FRANCE

Share this post


Link to post
Share on other sites

když se rozsvítí ta kontrolka na palubce,tak je málo oleje v hydraulice.pak ta hydraulika nedrží stálou vejšku a sedne si dolu na doraz(na silentbloky)proto to pak skáče jak koza.nebo to sem s tim měl já.a ta zelená nádoba,v tý je prý dusík přez který to pruží.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medion: Kdyby tam bylo málo kapaliny, tak se to auto nezvedene do servisní polohy. Ale možná by stálo zato, zjistit jak je na tom regulátor tlaku (teda pokud to něco takovýho má), protože vycházim z toho, že te to v podstatě vokopčenej citrák. Tudíž to auto se bude normálně zvedat, ale z důvodu špatnejch tlaků to nebude pružit a ty tlaky by vysvětlovaly i tu kontrolku. Moc mechanice nerozumim, ale tohle mi přijde jako jediný rozumný vysvětlení.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemate niekto taku gulu na predaj?

Aky olej ide do tej hydrauliky ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: fsesto

Nemate niekto taku gulu na predaj?

Aky olej ide do tej hydrauliky ?

Kdybys řek tak před měsícem, tak jsem ještě v garáži měl hafo dílů po BX, ale vše letělo do konťáku. Jediný co mi zůstalo je hydraulická pumpa a ta ti bude asi k ničemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mefisto - mě bylo mechanikem řečeno, že tam samozřejmě jde dát ta koule z citröenu, ale peugeot ji má na jinej tlak než citröen......ale jinak tomu vůbec nerozumím, jen s tím jezdím :mrk:D A vim, že ta nová koule mě stála hroznou mašli.

fsesto - mám dokonce 2 ty koule, takže bych ti jednu i přenechal a do té hydrauliky se musí lít jen "žabí hlen" né obyčejná hydraulika :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak,zjišťoval jsem to na BX clubu...C Xantia má akumulátory tlaku(RCA koule) po 45 a 50 barech a 405 potřebuje jen 40 baru,,Citroen BX ma taky víc...čím větší tlak dusíku v RCA kouli tak tím měkčí odpružení...Bavil jsem se s odborníkem v citroen servisu a říkal že ta koule jde ,,odfouknout"zkrz ventilek na určitou hodnotu,takže až se mě zase pose.ta moje tak koupím u Citroëna za 1100kč(cena je pro členy BX clubu,jinak stojí okolo 1600)a nechám si to za 100 ufouknout...Ty koule jsou proste stejny akorát se líší tlakem......Olej typu LHM a ta pumpa co píše Mefisto86 je tak akorát k prdu:aut,protože je to mechanické odstředivé čerpadlo a 405 ma elektronické...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co by sa stalo keby som dal tu gulu len dofuknut pomohlo by to?

Guli z bx je vsade okolo plno tak to z tym odfuknutim bude asi najlepsie a hlavne najlacnejsie riesenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

No koule dofukují cca za 200+-100kč davají i nový ventilek,,,záleží ale na tom v jakým je stavu ta membrana,jestli jsi jezdil delsí dobu s ,,tvrdou"nápravou tak bude nejspíš KO a nepujde dofouknout,ale za pokus nic nedáš když to zajdeš zkusit...A to z tou koulí z Citroëna je nejlevnější řešení nové součásti,jenže jedna paní povídala,ještě to není odzkoušeny,tak aby jsi nevyhodil 1100 oknem....:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gulu som nakoniec dal novu original na 405x4 spolu aj z olejom 1300,- Poslal mi to borec z bx klubu...

Peruje paradne:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

fsesto - tak to gratuluji a zároveň nevím kde kupoval mechanik tu mojí :myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohouš: Asi v Peugeotu:myslim

fsesto: Dobrá práce:potlesk Jinak u prázdný koule si při dofukování můžeš říct (pokud to neni v nějakym autorizovanym servisu), jakej tlak tam chceš;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dundee - jo jo včera jsem se ptal a byl pro ní přímo u Peugeota :mrk

fsesto - poslal jsem ti mail. Potřebuju totiž novou kouli na téčko :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znacka gule je I.F.H.S. vraj je to dobra znacka a vydrzi okolo 100000km

Chlapik sa v tom dobre vyzna ma hodne skusenosti z oprav citronov :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri vymene som sa dost zapotil bo ju neslo povolit ...Z beznym retiezkovym klucom sa tam neda dostat

Tak som vyrobil svoj stacil kusok retaze a pasovina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.