Sign in to follow this  
Followers 0
Berkoff

Chladic+ventilator P406 2.0 16V

26 posts in this topic

Chlapi netoci se me ventilator, hledam a hledam, ale netusim kterou pojistku skontrolovat, a nechci nic rozebirat dokud nevim jesi neni pojistka KO.

Diky za napovedu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslel sem samozrejme ventilator na chladici ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

pojistka je v male pojistkove skrince hned vpravo nad baterkou (nad ni je pak velka pojistkova skrinka ), jsou tam ctyri pojistky tak ta pred nejvice vzdalenou smerem od baterky, pokud mas dva vetraky tak jeste i ta pred ni (tedy dve prostredni pojistky ) je taky na druhy vetrak

Jinak pokud budou pojistky v poradku, bude nejspis spatne cidlo, pokud nemas klimatizaci, tak cidlo je na chladici, kdyz proklemujes silnejsim dratem 1 a 3 tak by se mel roztocit prvni vetrak a kdyz proklemujes bud 1 -2 nebo 2-3 ( ted nevim z hlavy ) tak by se mel roztocit druhej vetrak

[upravil dne 19/7/07 Ferry]

[upravil dne 19/7/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja jdu menit teplotni cidlo chladice taky, spousti mi misto pri 97stC az pri 112ti, vcera jsem koupil novy, ted uz jen sehnat klic 29ku a prehodit to ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

a ja jdu menit teplotni cidlo chladice taky, spousti mi misto pri 97stC az pri 112ti, vcera jsem koupil novy, ted uz jen sehnat klic 29ku a prehodit to ;)

Škoda, že bydlíš tak daleko, mám vše v garáži.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno, tak pojistky to nejsou, obe 20A jsou v cajku, cidlo teploty na chladici? kdepak? kouknul bych jesi nevypad dratek ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ferry

a ja jdu menit teplotni cidlo chladice taky, spousti mi misto pri 97stC az pri 112ti, vcera jsem koupil novy, ted uz jen sehnat klic 29ku a prehodit to ;)

Škoda, že bydlíš tak daleko, mám vše v garáži.;)

v patek jedu do CB, to bych se mohl stavit ;) , ale to uz potrebuju mit cidlo vymenene, dost se to ted hreje v tech vedrech, zatim teda ne do cervenyho a STOP se nerozsvecuje ale radsi to chci mit na cesty v cajku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Berkoff

mno, tak pojistky to nejsou, obe 20A jsou v cajku, cidlo teploty na chladici? kdepak? kouknul bych jesi nevypad dratek ...

dratek asi nevypadne, to spis zrezlej konektor, ale nejspis to bude to cidlo, melo by to byt pri pohledu do motoru u praveho okraje chladice nekde uprostred, modrej konektor, zkus ho sundat a proklemovat silnym dratem ( slabej drat by se ti rozhavil a spalil ti ruku ) pokud ani pak vetraky nepobezi, tak zkus hledat pricinu v relatkach co jsou za znakem lva v masce

BTW mas klimatizaci nebo ne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemam, je to 97 benzin, kouknu na to cidlo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolik stoji novy cidlo?

po proklemovani to jede, o vikendu to jeste rozdeam, a skusim vycistit ... nevim no, jen doufam ze to nebudou tisice ...:o)

[upravil dne 19/7/07 Berkoff]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak uz sem na to koukal, cca 400 a je doma :) pohodka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

FB 18808 Teplotní spínač, větrák chladiče FEBI v Autokelly stoji 810 Kc, s klubovou slevou 20% te vyjde na 650Kc

jo a nebo EPS 1.850.631 Termospínač ventilátoru za 521 bez slevy

[upravil dne 19/7/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

a ja jdu menit teplotni cidlo chladice taky, spousti mi misto pri 97stC az pri 112ti, vcera jsem koupil novy, ted uz jen sehnat klic 29ku a prehodit to ;)

tak ja uz mam hotovo, prace na 10 minut i s odvzdusnenim chladice :) uz mi to zase pekne fouka pri 95st

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Ferry

a ja jdu menit teplotni cidlo chladice taky, spousti mi misto pri 97stC az pri 112ti, vcera jsem koupil novy, ted uz jen sehnat klic 29ku a prehodit to ;)

tak ja uz mam hotovo, prace na 10 minut i s odvzdusnenim chladice :) uz mi to zase pekne fouka pri 95st

ferry, hod sem prosim foto toho cidla - mne predajca nevie zohnat cidlo, ktore by zapinalo nizsie ako pri 100C. Plus mohol by si popisat ako odvzdusnit chladic ? Pre mna velmo aktualna tema ...

dik vopred

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto treba ze stranek www.elit.cz : ale je divny ze to neumi sehnat, zatim co jsem vsechny videl tak maj spinaci teplotu 97st a vypinaci 92stC Chladic odvzdusnis snadno, nechas to ohrat aby se otevrel termostat a pak povolis cepicku co je na koleni hadice, co vstupuje do kabiny ( je to nad vyfukovymi svody ) kdyz tam bude vzduch, bude to prskat a az zacne vytekat kapalina bez bublin tak zase cepicku utahnes, pak trochu protoc motor do otacek aby se prohnala voda okruhem, pripadne dolej expanzku a opakuj do te doby nez to bude odvzdusnene

7.5145.JPG7.5631.JPG

P1628.JPG

[upravil dne 19/7/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

na elitu sem na to koukal, za 380 Kace, divny, no to nic, kazdopadne je to asi cidlem, po proklenovani normal vetzrak fakci, takze sezenu cidlo jiny, mam tady z facka, fabie, a i z 405, tak naky probveru a asi zejtra v HK koupim i novy, a na chate v Prysku na to kouknu, diky vsem za rady, jo a ferry diky, ale tohle uz mam, jsem radny clen :) je to ke stazeni na www.peugeot-club.com :)

akorat na ty srazy bych se mel nekdy dostat, skoda ze to je dycky na druhy pulce republiky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.