Sign in to follow this  
Followers 0
KoNG

čidlo ?

9 posts in this topic

Ahoj

Dneska jsem přišel na to že jsem měl odpojenou hadičku (označená červeně) od čidla (žlutě označeno) Motor se choval přímo dravě jako by to mělo koně navíc. Po zapojení hadice je reakce na plyn od 1900ot taková pomalejší a plynujelší bohužel už to není tak dravé jako když to bylo odpojený. Dle servisu by tohle mělo být nějaký čidlo podtlaku pro turbo ??? Je si tím někdo jist ? Může někdo ověřit stejnou rekaci 1.4 HDi ? (hadička je spojená kousek pod brzdovou nádobkou)

[upravil dne 19.7.2007 KoNG]

post-0-1410959601534_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpojil si podtlakovú hadičku ovládania EGR ventilu čiže za chodu bol EGR stále zatvorený, výfukové plyny Ti nešli znovu do sania a tým pádom si mal aj vyšší výkon... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

Odpojil si podtlakovú hadičku ovládania EGR ventilu čiže za chodu bol EGR stále zatvorený, výfukové plyny Ti nešli znovu do sania a tým pádom si mal aj vyšší výkon... :papa

:super

a projevuje se tento efekt i na spotřebě ? :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mi ten EGR ventil porad dela kraval, a chci to nejak vyresit ... zitra to odpojim ... uz mam toho EGR plne zuby .... mam v aute 4 kus a porad to desne kvaka kdyz ubiram plyn a nebo pridam na volnobeh :-)

mel jsi tu hadicku zaslepenou ? a nebo jen volne bez ucpani polozenou v motoru ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajsik: ta hadička je naspojkovaná kousek vedle nádobky na brzd. kapalinu a tam v tom spoji jsem ji měl já odpojenou to auto jsme tak koupil tak to možná měl odpojený někdo schválně :) já na to přišel vyloženě náhodou když jsem kontroloval jestli mě něco v motoru neohlodali hlodavci :grr a narazil jsme na tuhle odpojenou hadici zapojil ji a pak při jízdě jsme až zjsitil že to je citelně znát :bojim

Pak jsme se ptal v servise a tam mě řekl že to je čidlo pro turbo :) tak už jsme věděl odkud vítr vane ale raději jsme se chtěl podělit s informacemi :P

Jinak mě to kravál nedělá, ale když prudce přidám není to už takový náraz mého těla do opěráku :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

příště vím že je lepší tohle nezapojovat :D

[upravil dne 24.7.2007 KoNG]

Share this post


Link to post
Share on other sites

spíše jde o ušetřené problémy a tah motoru je taky lepší :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoy všichni, tak jsem tuto problematiku delší dobu studoval a dnes jsem se rozhodl učinit přítrž tomu "kvákání" EGR ventilu. Hadička odpojena, zaslepena... Provedl jsem zkušební jízdu a musím potvrdit zkušenosti výše popsané:

Pegotek 1.4 HDi Eco jde krásně do otáček už odspodku, tah motoru se citelně zlepšil a hlavně to přestalo kvákat.

Děkuji všem co přispěli za zkušenosti a hlavně fotky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.