KoNG Odesláno 19. červenec 2007 Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Ahoj Dneska jsem přišel na to že jsem měl odpojenou hadičku (označená červeně) od čidla (žlutě označeno) Motor se choval přímo dravě jako by to mělo koně navíc. Po zapojení hadice je reakce na plyn od 1900ot taková pomalejší a plynujelší bohužel už to není tak dravé jako když to bylo odpojený. Dle servisu by tohle mělo být nějaký čidlo podtlaku pro turbo ??? Je si tím někdo jist ? Může někdo ověřit stejnou rekaci 1.4 HDi ? (hadička je spojená kousek pod brzdovou nádobkou) [upravil dne 19.7.2007 KoNG] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 19. červenec 2007 Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Odpojil si podtlakovú hadičku ovládania EGR ventilu čiže za chodu bol EGR stále zatvorený, výfukové plyny Ti nešli znovu do sania a tým pádom si mal aj vyšší výkon... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 19. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 Původně zaslal: hnusoba Odpojil si podtlakovú hadičku ovládania EGR ventilu čiže za chodu bol EGR stále zatvorený, výfukové plyny Ti nešli znovu do sania a tým pádom si mal aj vyšší výkon... a projevuje se tento efekt i na spotřebě ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 19. červenec 2007 Sdílet Odesláno 19. červenec 2007 no mi ten EGR ventil porad dela kraval, a chci to nejak vyresit ... zitra to odpojim ... uz mam toho EGR plne zuby .... mam v aute 4 kus a porad to desne kvaka kdyz ubiram plyn a nebo pridam na volnobeh :-) mel jsi tu hadicku zaslepenou ? a nebo jen volne bez ucpani polozenou v motoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 20. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červenec 2007 ajsik: ta hadička je naspojkovaná kousek vedle nádobky na brzd. kapalinu a tam v tom spoji jsem ji měl já odpojenou to auto jsme tak koupil tak to možná měl odpojený někdo schválně já na to přišel vyloženě náhodou když jsem kontroloval jestli mě něco v motoru neohlodali hlodavci a narazil jsme na tuhle odpojenou hadici zapojil ji a pak při jízdě jsme až zjsitil že to je citelně znát Pak jsme se ptal v servise a tam mě řekl že to je čidlo pro turbo tak už jsme věděl odkud vítr vane ale raději jsme se chtěl podělit s informacemi Jinak mě to kravál nedělá, ale když prudce přidám není to už takový náraz mého těla do opěráku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 příště vím že je lepší tohle nezapojovat [upravil dne 24.7.2007 KoNG] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.I.P.O.8 Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 jasně lepší když to táhne víc než míň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 25. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2007 spíše jde o ušetřené problémy a tah motoru je taky lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef1782 Odesláno 28. červen 2016 Sdílet Odesláno 28. červen 2016 Hoy všichni, tak jsem tuto problematiku delší dobu studoval a dnes jsem se rozhodl učinit přítrž tomu "kvákání" EGR ventilu. Hadička odpojena, zaslepena... Provedl jsem zkušební jízdu a musím potvrdit zkušenosti výše popsané: Pegotek 1.4 HDi Eco jde krásně do otáček už odspodku, tah motoru se citelně zlepšil a hlavně to přestalo kvákat. Děkuji všem co přispěli za zkušenosti a hlavně fotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.