Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307


zdenek.sadilek

Recommended Posts

Omlouván se za předchozí pokus. Jsem tu nový, ale mám dotaz ohledně EGR ventilu. Všechny problémy, které se zde popisují s Peugeotem 307 mám i já a nikdo , žádný servis to zatím neopravil. Auto mi z ničeho nic najednou nejede, ztratí výkon, max. 3000 ot. prostě nejede. Po chvíli se zase samo rozjede a jede opravdu perfektně. Měl jsem to na diagnostice, ale nic nezjistili. Včera, když jsem si četl fórum, tak jsem v autě zapl klimatizaci a auto se po chvíli normálně rozjelo a jde O.K. Když jede auto špatně, netáhne vždy vyskočí na přístrojové desce ta ikonka čerpadla, že je něco v nepořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zdenek.sadilek

Omlouván se za předchozí pokus. Jsem tu nový, ale mám dotaz ohledně EGR ventilu. Všechny problémy, které se zde popisují s Peugeotem 307 mám i já a nikdo , žádný servis to zatím neopravil. Auto mi z ničeho nic najednou nejede, ztratí výkon, max. 3000 ot. prostě nejede. Po chvíli se zase samo rozjede a jede opravdu perfektně. Měl jsem to na diagnostice, ale nic nezjistili. Včera, když jsem si četl fórum, tak jsem v autě zapl klimatizaci a auto se po chvíli normálně rozjelo a jde O.K. Když jede auto špatně, netáhne vždy vyskočí na přístrojové desce ta ikonka čerpadla, že je něco v nepořádku.

Nemohla by to být váha vzduchu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte pravdu je to motor HDI 80 Kw. A opravdu se rozvítí autodiagnostika. Problémy vždy nastanou, když přijedu třeba ke křižovatce a nechám auto na volnoběh, po chvíli se rozsvítí autodiagnostika a už to prostě nejede. Také se někdy stane, že autodiagnostika nesvítí, ale musím párkrát prudce hrábnout po plynu, aby auto jelo normálně. Ale jak říkám vždy se to rozsvítí jen při volnoběhu , nebo malých otáčkách. Při plném výkonu nikdy, to je pohoda. Jinak stále spotřeba 5,5 litrů nafty, takže paráda. Jezdím vzdálenosti max 30 km. Někdy se stane, že při rozsvícené autodiagnostice, když tedy auto nejede jak má , tak se rozsvítí i ABS a EPS, že je faul. Nejhrší však je, že někdy svítí autodiagnostika a auto normálně jede. Potom zastavím, znovu nastrtuji a autodiagnostika zhasne a auto jede. Prost pakárna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

V servisu jsem ještě nebyl. Ale pamatuji si, že když mi auto poprvé opravovali, tak na prvním elektromagnetickém ventilu při pohledu zepředu, těsně pod vzduchovým filtrem byla oddělaná ta spodní hadička a jelo to. Tak jsem tu hadičku teď taky oddělal - vede od posilovače a je tam podtlak. Hadičku jsem normálně sdělal, zaslepil šroubkem a auto normálně jede. Ale nevím jestli to jede právě proto. Díval jsem se a mám tam 4 elektromagnetické ventily a nevím vlastně který je který. Jinak jsem dnes jel do Olomouce a auto jelo úplně super, byl jsem nadšenej a říkal jsem si, kdyby to tak jelo pořád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...