StreetPro Odesláno 30. září 2003 Sdílet Odesláno 30. září 2003 vetsi za 990,- ma rozmery: delka 170mm, prumery 150 a 130mm, nejvetsi vstupni prumer trubky 90mm, nejmensi redukce na 60mm trubku. Prodej bud dobirkou za 70kc nebo pres tyden v Brne, vikend Praha ci nekde po ceste na D1 /patek a nedele/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StreetPro Odesláno 30. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2003 maly je za 790,- a rozmery jsou: delka 170mm, prumery 120 a 90mm, nejvetsi prumer trubky 80mm, redukce nejmensi 55mm. Zhruba na obsahy do 1.8 litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StreetPro Odesláno 30. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2003 vsechny jsou bavlnene, naolejovane a pripravene k pouziti. Vyrabi je firma, ktera je diky cene homologace prodava jako noname /homologace v CR na 1 rok stoji cca 45000,-/, coz je hlavni a asi jedinej rozdil oproti KN. Prodal jsem jich opravdu dost a nemel zadnou reklamaci. Ten vetsi je namontovan na Chrysleru Voyageru 2,5CRD /TD motor/ r.v.02 a je na nem najeto pres 50.000 km bez jakehokoliv problemu. Prani se provadi stejne jako u ostatnich, pouzivam KingDragon cistici a olejovaci sadu, ale je to veskrze jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 30. září 2003 Sdílet Odesláno 30. září 2003 kolko ma vrstiev ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
komaros Odesláno 30. září 2003 Sdílet Odesláno 30. září 2003 parada, jen z toho obrazku nepoznam jestli ten vetsi ma tvar kuzele nebo valce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. září 2003 Sdílet Odesláno 30. září 2003 Že bys, človeče, taky na sebe uvedl nějakej tlemefón, nebo tak něco. Kdyby se na to třeba chtěl někdo podívat... Možná bych nějaký takovýhle filtr časem vyzkoušel na 405 TD, ta má to orig sání navržené dost neš?astně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo Odesláno 1. říjen 2003 Sdílet Odesláno 1. říjen 2003 Ten vetsi mam, zatim ho jeste nemam v aute, je to kuzel. O kvalite techto filtru mam urcite pochybnosti - nemel jsem v ruce ale znackove filtry, takze nevim jestli jsou opravnene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StreetPro Odesláno 1. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2003 pochybnosti klidne mej, kemo, az budes mit nekdy v ruce Green nebo JR filtr, pochopis... tel na me je 604 200 794 jinak prodal jsem jich kolem 60ti a bez problemu, ani jedna reklamace. Jsem pres tyden v Brne, vikendy Praha, ale neni problem se domluvit na nekde na D1. Mam tech veci vic na prodej, nebavi me to sem psat, protoze odepisujou lidi, co si nic koupit nechtej, jen jsou chytry po precteni brozurky u pumpy... VRSTEV maji ty filtry 3 /sitka, bavlna, sitka... nechapu na co se dotycny ptal, doporucuju si nejdriv opatrit informace, nez vznaset zmatene dotazy/... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 1. říjen 2003 Sdílet Odesláno 1. říjen 2003 streetpro - ja som pytal na pocet vrstiev , moj dotaz vobec nie je zmateny .Pokial sa aspon trochu vyznas v problematike filtrov tak musis vediet ze je to velmi dolezita otazka .KD, green maju 4 a 5 vrstiev (len tak mimochodom ). a P.S. problematiku filtrov mam prestudovanu dost podrobne . Uspesny predaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StreetPro Odesláno 1. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2003 lol... asi bude nej, kdyz si nekdo ten filtr fyzicky prohlidne a pak neco bude tvrdit... kdyz jsem srovnal KN a tenhle uni, troufam si tvrdit, ze je jednak kvalitou zpracovani jinde a jednak ma o dost hutnejsi strukturu te bavlny, nez to KN... a o Greenu a JR mam svuj nazor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. říjen 2003 Sdílet Odesláno 1. říjen 2003 Jen tak mimochodem, dobrej koníček, přes týden být v Brně, a na víkend jet do Prahy. To je něco jako \"z bláta do louže\"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StreetPro Odesláno 2. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 zatim me to bavi, az prestane, zacnu pracovat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. říjen 2003 Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 To nedělej, to je ještě horší! Vím o čem mluvím, už nějakou chvilku pracuju.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 2. říjen 2003 Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 Ještě k těm filtrům: Nevěřim všem teří tvrdí, že to zvedne výkon a tyhle řeči. Je to debilní reklama, ale v motoru to vypadá dobře, proto bych tam klidně koupil filtr za 800,- a ušetřil třeba pěto a efekt bude úplně stejnej. Sám ho tam mam a na jízdě jsem nc nepoznal. 2 Streetpro: Včera jsem slyšel že se dá koupit nějaký elektrický turbo za 6tis. Nevíš o tom něco, montuje se to za vzducháč a prej to zvedá výkon o 10%. Ty máš o tomhle docela přehled, existuje něco takovýho. Jde to dát na všechny typy aut...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mateso Odesláno 2. říjen 2003 Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 to StreetPro - co mas proti JR ??? mam ho dva roky a jsem spokojen (a nejsem sam) stejne je to fsecko na jedno brdo, lisi se to akorat barvou a znackou.... vykonu to asi moc neprida, ale auto jede lip, to je neoddiskutovatelne...a jestli se to nekomu nelibi, at si ho nekupuje ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 2. říjen 2003 Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 bude ni teda ne 205-ku 1,8 d stačit ten menší? a jak bych mohl vyřešit, že do vzducháče ústí přepad oleje, můžu tu hadici nechat mimo??? dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 2. říjen 2003 Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 Hadici jsem měl vyvedenou do malé nádobky s dírou aby to nedělalo bordel. K těm filtrům: Tady a pak dyno results je nezávyslí test 24 Citroenů Saxo od 1.1 po VTS 16v. Ty VTR nejsou směrodatný protože se dělali dvě verze s jinym počtem PS, ale podívejte se na VTS (to má v sérii 118) a 1.4i (75ps v série). U všech je popis co maj za úpravy...tady byli všichni v jeden den na tý samí...test na brzdě nelže...možná se pár z vás bude divit... [Editován dne 2/10/03 martin106S16] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 2. říjen 2003 Sdílet Odesláno 2. říjen 2003 to je opravdu docela poučné, možná je tam i znát, že každý motor má trochu jiný výkon už z výroby a taky samozřejmě se na něm později podepíší i další faktory. Asi by si to měli hlavně prohlédnout ti, co se vytahují šílenými nárůsty koní, když si doma udělají vejfuck z roury od kamen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StreetPro Odesláno 3. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2003 taky je dost rozdil co brzda a co realnej provoz... jeden znamej mel na opravu z. napravy zavodni auto /Suzuki Swift/ a nebyl schopnej s nim normalnim zpusobem vyjet z garaze pres prah... kdyz nebyla naplno otevrena skrtici klapka, motor nemel abs zadnej vykon ani kroutak... navic rozdil 10PS u 120PS auta je hodne relativni pojem... ale uz vidim, jak nekdo pise, ze dal jinej koncovej tlumic a ted to tlaci do sedadel... wake up! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 3. říjen 2003 Sdílet Odesláno 3. říjen 2003 Normálně mi to nebudete věřit, koupil jsem jsem od kámoše zámečníka tůningovej vejfuk a teď mě to ouplně tlačí do sedaček. A gdyž k tomu pustim i modrý diody, trham asfalt. BTW: K těm filtrům. Jak dlouho tahle nabídka platí? Chtěl bych ho koupit strékovi na Vectru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.