lampa

netahne, po chvili se rozjede

27 posts in this topic

Zdravim,

Auto je 406 hdi 80kw rv2001.

mam takovy maly (hmm malem bouracka) problem: nekdy se mi stava (v posledni dobe casteji) ze pri prerazeni auto nejede, je tam treba nejakych 1800 otacek, stale nejede, zacne jet (tahnout) asi tak kolem 2500 otacek (4.stupen),ale stava se to u vsech rychlosti (krome 1), nekdy pomuze preradit niz a preradit pri vyssich otackach, ale nekdy to proste nepomuze ;( Je to velice neprijemne pri predjizdeni ;(

Naposledy v servise byl vymenen nejaky ventil ? (tim si nejsem jist), ktery mel ridit palivo ??

Naftou to urcite neni, zkousel jsem plne nadrze 2 ruznych znacek. Auto nekouri, zadny dym, nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co takhle EGR ventil??? Když zůstane otevřený a nezavře se tak nemáš tah od turba:myslim:myslim.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jozefsv

mozno by nebolo odveci kupit si raz benzinak.mozno by to bolo zaujimave:)

A co je zaujímavé na benzináku?Nic proti němu a benzínákům...jen by mě to zajímalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já osobně na benzínu nic jednodužšího nevidím.

Taky si myslím, že by to mohl být ten EGR ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tipuju selenoidni ventil, na prepazce motoru mas takovej cernej plech a na nem bud dva nebo tri selenoidni ventily. kdyz se divas od cumaku smeram do kabiny tak je to ten levej. zkus o prohodit treba s prostrednim, ten ovlada egr tak neni v tuto chvili tak dulezitej.

jeste ti prilozim obrazek, je to verze s fapem tak tam toho nebudes mit tolik ale pro ilustraci ten plech nahore a ventyly s cislem 6 a 7

dw10ated.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten samej problem,turbo mi zabere az pri 3000 otackach,nejdriv mi to delalo jen jednou z dvaceti pripadu,ted mi to udela 19x z dvaceti.Na diagnostice bylo vsechno OK,nepsalo to zadnou chybu.Loni jsem mel podobny problem,to ale diagnostika ukazala,ze je vadny ventil EGR,vymenil se a turbo zabiralo tak jak melo.Letos to ventilem neni,nechal jsem ho prehodit a nepomohlo to,ze je to pry turbem............cena od 45 000,-

Da se nekde sehnat solidni starsi turbo???A na kolik asi tak prijde???

Share this post


Link to post
Share on other sites

no podle me to nemuze byt nic v elektronice (egr, vaha vzduchu, turbo), protoze to by uz hlasila diagnostika ne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoj nevim jka u dieselu ale kamarádovi to dělá taky a má benzín.. Stejný motor jako mam já.. Když přidá tak na dvou tisících tak se motor jakoby maličko přidusí a pak teprve se rozjede.. Nicméně ten tah není takový.. Filtry má nový, svíčky, krokový motorek,...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lampa

no podle me to nemuze byt nic v elektronice (egr, vaha vzduchu, turbo), protoze to by uz hlasila diagnostika ne ?

Diagnostika hlasi prd,jsem jel z prace a najednou to prestalo tahnout komplet a rozsvitila se mi konecne kontrolka diagnostiky.Uz jsem se tesil,ze na to konecne prijdou.Druhy den jsem volal do Peugeotu a domluvil se ze dojedu a jak jedu,tak kontrolka se vypla a zacalo to tahnout,na diagnostice jim to napsalo ze je to ten ventil EGR,vymenil se a delalo to porad to same.Vahu vzduchu jsem vycistil,tou to asi taky nebude,pro zichr bych si ji ale od nekoho rad na chvilku pujcil a testnul to,je to otazka pul hodky.Turbo na tom taky asi nebude tak zle,kdyby bylo,netahlo by to vubec,ale mne to bud zabere jak ma,tj cca v 2000 otackach,nebo a to je to co je spatne v tech 3000 otackach.Ja bych spise sazel na nejake cidlo,ale na jake???V Peugeotu tu diagnostiku hlavne delaji na miste,misto toho,aby ji delali za jizdy,kdyz se ta chyba projevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem je ze za jizdy se mi to projevi tak jednou za 3 dny, nekdy ale zase trikrat za den. Proste chyba ktera se neda spohlive nasimulovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No me to taky tahne až od cca 3000ot/min a to mam benzín bez turba :nevim Už mi to taky pěkně štve...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lampa

problem je ze za jizdy se mi to projevi tak jednou za 3 dny, nekdy ale zase trikrat za den. Proste chyba ktera se neda spohlive nasimulovat.

U mne to zacalo podobne,jen sem tam,vsak se dockas....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: stalmik

No me to taky tahne až od cca 3000ot/min a to mam benzín bez turba :nevim Už mi to taky pěkně štve...

S benzinem to nemam vubec tucha:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazeni EGR ventil nema vliv na vykon a kdo si mysli ze jo, tak at si vytahne hadicku.

To co tu popisujete jsou 3 klasicky zavady

1. Vaha vzduch

2. selenoid turba

3. podtlakovy Ventil turba el. snimany

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale vsechny 3 veci pokud jsou vadne urci diagnostika (vaha vzduchu urcite, ventil turba taky, tim druhym si nejsem jist) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lampa

ale vsechny 3 veci pokud jsou vadne urci diagnostika (vaha vzduchu urcite, ventil turba taky, tim druhym si nejsem jist) ?

zalezi jaka dia ?

selenoid je cerny ventil na stene za motorem a ovlada turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.