jbily

306 - problém se saharou

2 posts in this topic

Čau, už cca 1/2 roku sháním motorek na saharu. Mám tam dva (1 na klimu), oba se potentovali (špatné ložiska), udělali jsme ze dvou špatných jeden \"dostatečný\", něco uchladí, ale v zácpách se auto přehřívá. Na vrakáčích mají motorky i s vrtulema, ale nikdy to není ten stejný (většinou jiný průměr osky na vrtuli), pravděpodobně moc 306 r.v.99-00 není bouraných na zadek... Chci se zeptat, jestli s tím má někdo zkušenost - můžu koupit jiný motorek? Bude tam pasovat? Mají stejný výkon? Pokud bude stejná vrtule, ždířka a díry, mám to koupit? Příp. nevíte o jednom volném kousku?

Jinak další věc - divně mi funguje větrák - když ho zapnu, chvíli nereaguje a potom se rozfučí, občas má výkyvy. Zdá se mi, že mi v závislosti na jeho výkyvech např. \"bledne\" osvícení palubovky, ale i světel! Čo s tým? Kde je zakopaný pes?

Díky, J.B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten vnitrni vetrak bych videl na ten otocny cudlik.... asi se tam podelala ta odporova draha, nebo co to je... a to pohasinani osvetleni.... to je normalni, pri rozbihani roho vetraku si neco amperu a voltu ten smejd vezme a pak to dela tenhle bordel..

A u te vrtule je hlavne dulezite, aby mela prumer 305mm... ty roztece snad pasujou na vsech x06 modelech + jeste Citroen. Ty vykony asi stejen nebudou, ale rozdily tam nejsou nijak propastne . U 205ky jsou motory 200, 250 a 300W.... je to docela hukot, kdyz jede naplno :D

Prave jsem kouknul do katalogu a je tam 200W s A/C.... jsou 2 brtulky....

Asi bych zkusil vrtuli z Cit ZX nabo jeste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.