Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

30-ti denní reklamační lhůta


Kdo

Recommended Posts

Ve zkratce: V Autokelly jsem koupil sprej do klimy Valeo Climpur. Doma jsem zjistil, že v něm není tlak. Jel jsem to reklamovat a prodavač potěžkáním druhého kusu z regálu zjistil, že ten můj je lehčí (deklarované množství bylo 125ml). Naznačil, že jsem si ho "vyprskal" a teď to na ně "hraju". Kontroval jsem tím, že jsem nemohl nic vyprskat, když to bylo bez tlaku - vždy mi pří práci se sprejem došla náplň dřív, než tlak. Sepsal se mnou nějaký reklamační zápis, že to pošlou (výrobci - dodavateli?) k posouzení a že se do 30-ti dnů ozvou - napsal jsem tam svoje číslo. Ta lhůta dnes proběhla a nic. Znamená to pro mě nějakou výhodu, že se neozvali? Mám na něco právo - nový výrobek, peníze nazpět?? Do teď nemám ani jedno, jen "cejch" podvodníka. Můžu vzhledem k nedodržení lhůty k vyřízení něco požadovat??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: buml

zalezi na tom v jakem vztahu s kelly ses, firma, sdruzeni? nebo jsi nakupoval jako soukroma osoba.

Jestli to druhe tak nedodrzeli reklamacni lhutu danou zakonem a musi ti vratit penize.

Jsem soukromá osoba, byť s tou jejich slevovou kartičkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechapem preco sa predajca takto chova.ved jemu je to uplne jedno.on to ma poslat vyrobcovi alebo niekde inde (neviem) s popisom co to ma za vadu a vyrobca sa ma do 30 dni ozvat ako to dopadlo.ak uzna svoju chybu tak ti daju nahradu alebo peniaze.ked sa neozval tak to urguj ale neviem ci tym nieco ziskas ked sa neozval v stanovenom termine.

tiez mam jednu vec teraz na reklamacku tak cakam ako to dopadne.mozem tu potom napisat ako to dopadlo.

ps. uz by som tam asi nenakupoval ked tam vladne stado ....

[upravil dne 16.7.07 jozefsv]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jozefsv

...ale neviem ci tym nieco ziskas ked sa neozval v stanovenom termine....

To já taky ne, ale myslím, že ta zákonná lhůta je závazná a doufám, že to nedodržení ze strany prodejce pro mně něco znamená. Jen vědět co....:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: jozefsv

...ale neviem ci tym nieco ziskas ked sa neozval v stanovenom termine....

To já taky ne, ale myslím, že ta zákonná lhůta je závazná a doufám, že to nedodržení ze strany prodejce pro mně něco znamená. Jen vědět co....:myslim

no urcite to vsechno v zakone najdes a pak muzes hledat oporu napr u COI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: buml

Původně zaslal: Kdo

Jsem soukromá osoba, byť s tou jejich slevovou kartičkou.

Tak dle meho nazoru jsou povini vratit zaplacenou castku. Kym bylo nedodrzeni lhuty zavineno je jejich problem.

Podle zákona pokud nedodrží reklamační lhůtu tak jsou povinni vrátit bud peníze nebo dát nové zboží, a je čistě na zákazníkovi co zvolí. Někteří prodejci toto neuznávají a tvrdí že oni určí co ti dají a pak ti cpou i jiné zboží, tak na ně pozor, asi bych volil peníze.

Pokud chceš tak mrkni sem http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obcanzak/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: buml

Původně zaslal: Kdo

Teda buml...:potlesk,.... já bejt ženská a ty nemít tak ošklivej atavar..... ja bych ti snad dal pusu....:papa

Díky moc-:D

Na muj avatar mi nesahej:D, ja vim ze nikdo z vas asi netusi vo co go, ale ja ho nedam

Mě to přípomíná pitvu mimozemšťana :papa

Jinak nevím proč se nějaká firma, natož AK, kde se točí docela pěkný peníze, takhle handrkuje kvůli pár korunám.

Navíc si myslím že jejich dodavatel snad taky neude sepisovat spisy o reklamaci ale příště jim prostě pošle jeden kousek navíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Escaper

Co jsem ja delal na reklamacich PC komponentu tak to bylo tak ze borec na prepazce rekl ze se ozvou a samozrejme nikdo nikam nevolal tak typek prisel po triceti dnechnatesenej a ejhe se mu oznamilo ze to tady uz 14 dni lezi a ze si to akorat nevyzvedl. Takze pozor na to

Taky mě to napadlo, ale řekl bych, že mají povinnost tě vyrozumět o ukončení reklamačního řízení, navíc si myslím, že nemusíš tak denně volat, či docházet a ptát se, jestli to už vyřídili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Taky mě to napadlo, ale řekl bych, že mají povinnost tě vyrozumět o ukončení reklamačního řízení, navíc si myslím, že nemusíš tak denně volat, či docházet a ptát se, jestli to už vyřídili.

nemaji ohlasovaci povinnost, je to dane zakonem zw ti to nemusi rikat ze je to hotove. Proste tam bez a uvidis. Jestli to jeste nemaji tak zadej penize a jestli to je uz vyrizene tak nic nenadelas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...