mi16 Odesláno 16. červenec 2007 Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 Zdravim. Mam len taky technicky dotaz v com vsetko som lisia tieto motory?Slo by bez problemov prehodit 115 konovi motor do 405? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 16. červenec 2007 Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 ..to tady ještě nebylo.. Technicky to možné je, zaleží jak jsi zručný nebo kolik máš peněz pro servis, který ti to udělá.. Ale když se dá zabudovat 2.0HDi do P205ky, 3.0V6 do P405, tak možné je všechno.. Pokud máš k tomu 115ps motoru kompletní příslušenství, tak by to neměl být velký problém.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 16. červenec 2007 Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 Původně zaslal: C.J. ..to tady ještě nebylo.. Technicky to možné je, zaleží jak jsi zručný nebo kolik máš peněz pro servis, který ti to udělá.. Ale když se dá zabudovat 2.0HDi do P205ky, 3.0V6 do P405, tak možné je všechno.. Pokud máš k tomu 115ps motoru kompletní příslušenství, tak by to neměl být velký problém.. Ovsem na papiry to nedostanes - jak rikaji mistni guru - stane se z toho drahy a neprodejny vrak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi16 Odesláno 16. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 NO sak jasne. Nemam v planu to robit. Ale ze ci su velke odlisnosti vo vnutornostiach motora. Ta 1.6 z 205 nema nahodou 16V hlavu? To C.J. : videl som uz aj 2,2 Hdi v 205-ke:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 16. červenec 2007 Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 vzhledově mezi nimi není rozdíl, blok je stejný, jiná je jen klika.. štítek s číslem nanýtovaný jedním nýtem.. není co řešit Něříkám že by se to tak mělo dělat.. Ale na druhou stranu, když jsem byl na evidenčce s Kawasaki, která měla přeražené číslo rámu a motoru, tak bylo vše OK, ale když jsem tam byl s Jawou r.v.96 a s původním štítkem, tak mě málem vyhodili, že jsem si ty čísla mohl v garáži vyrazit lépe! Prostě některé číslice jsou vyraženy jen napůl, některé jsou jsou úplně mimo řadu, některé výš, některé níž, s úplně jiným sklonem Hádal jsem se s technikem 15 minut a pak jsem chtěl vedoucího, který to až odsouhlasil.. A když jsem tam byl s novým skůtrem, tak mi na rovinu řekl, ať si ty čísla přerazím silnějí, protože od výroby jsou v podstatě vyražené jen do barvy! a ta se začala loupat a číslo na dva roky starém skůtru je absolutně nečitelné, spíše tam není.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 16. červenec 2007 Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 Původně zaslal: mi16 NO sak jasne. Nemam v planu to robit. Ale ze ci su velke odlisnosti vo vnutornostiach motora. Ta 1.6 z 205 nema nahodou 16V hlavu? To C.J. : videl som uz aj 2,2 Hdi v 205-ke:) předpokládám, že by jsi prohazoval motor i s hlavou.. rozdíl bude určitě v sacím potrubí a výfukových svodech, pak samozřejmě jiná elektrika, vše by se asi muselo prohodit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi16 Odesláno 16. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 no tak to som chcel vediet. ďakujem:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 16. červenec 2007 Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 Původně zaslal: C.J. vzhledově mezi nimi není rozdíl, blok je stejný, jiná je jen klika.. štítek s číslem nanýtovaný jedním nýtem.. není co řešit Něříkám že by se to tak mělo dělat.. Ale na druhou stranu, když jsem byl na evidenčce s Kawasaki, která měla přeražené číslo rámu a motoru, tak bylo vše OK, ale když jsem tam byl s Jawou r.v.96 a s původním štítkem, tak mě málem vyhodili, že jsem si ty čísla mohl v garáži vyrazit lépe! Prostě některé číslice jsou vyraženy jen napůl, některé jsou jsou úplně mimo řadu, některé výš, některé níž, s úplně jiným sklonem Hádal jsem se s technikem 15 minut a pak jsem chtěl vedoucího, který to až odsouhlasil.. A když jsem tam byl s novým skůtrem, tak mi na rovinu řekl, ať si ty čísla přerazím silnějí, protože od výroby jsou v podstatě vyražené jen do barvy! a ta se začala loupat a číslo na dva roky starém skůtru je absolutně nečitelné, spíše tam není.. Pripomen se, vyfotim Ti cislo, ktere ma ta CZ na motoru :D:D:D:D Technik co to razil, musel mit tak 4 promile a jednu ruku se trema prstama :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 16. červenec 2007 Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 No ta 1,6 76kw ve 205 ma vícebodový vstřikování a 1,6 v 405(BDY,BDZ) jednobod,ale blokem,hlavou jsou stejny....(možná je tam větší komprese...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi16 Odesláno 16. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2007 TO: Pája Rybišár Noo dobre a potom v com sa lisi 105 konovi od 115 konoveho? Viem ze ten 115 konovi davali az neskor. Asi od 90-teho roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.