Zybal

Jen 2 Válce

24 posts in this topic

Mám problém..

Mam 205Gti.. nechce mi to jet na vic jak dva valce.. uz jsem vymenil snad vsechno od ridici jednotky az po vstrikovací trysky.. všechny kabely mám očištěné a ty špatné přetahané ,ale stále nic..

Ještě jsem měnil relé Bosch 0280 230 006 ale nevím zda je dobré dá se to nějak změřit??

Problém je v tom že první dva válce vůbec nešlapou.. Můžu dělat co chci.. ale tlak je ve válcích dobrý i ventily ..

když vyndám rampu s tryskama a startuji dávají normálně benzím..

Vyndám svíčky všechny mi dávají dobře jiskru..

Jediné co mě napadá je špatné časování (rozvody jsou v pořádku).. co může ovlivňit časování vstřiknutí paliva nebo

jiskru ?? děkuji všem za opověď a vaši pomoc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

benzin vstrikujes do sani, takze to casovani je dle me dany oteviranim ventilu. Z toho bych soudil na spatne casovani zapalovani. A podle toho, ze dva valce pali spravne, bych to videl na prehozene kabely.

Jinak ja zkousel kabely po jednom, kdyz jsem si nebyl jistej zapojenim. Motor musi naskocit i na jeden valec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabliky jsem menil :( prosel jsem vsechny konektory atd... vcera jsem se v tom zase hrabal a nasel jsem prasknute koleno od sani, primo u sneku.. pomohlo to ale porad to ma zvuk jak "skodovka po ranu" :) ale urcite to musi byt s tim zapalovanim.. vstriky jsou urcite ok.. jen je me zahadou proc zrovna prvni dva valce.. proc to neudela 1 a 4 nebo 2 a 3 :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim tak na 99procent ze ne .. jake je spravne zapojeni kabelu v rozdelovaci ? skontroluji to .. ale :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sundej víko ventilů a mrkni, jestli nemáš ojetou vačku. Je to bolest těchto motorů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jinak mozna uz sis toho vsimnul, ale vstriky strikaji vsechny zaraz, takze tam chyba v casovani nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vsimnul a myslel jsem ze je to chyba, ze kazdy vstrik tryska jen kdyz ma :)

... to mi pomuze v dalsim badanim :)) diky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vacka je na vsech stranach stejne ojeta :( mam doma jeste jednu, tak to zkusim porovnat.. :( ale moc tomu nedavam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsou ty dve svicky cerny, tak to nejakym zpusobem pali.

jinak rozdelovac ba mel byt zapojenej takto:

░ ░░ -2- -1- ░░ -3- -4- ░

░ ░░░░░░░░░░░░░

░ ░░░░▒▒░░▒▒░░░

░ ░░▓▓▒▒░░▒▒▓▓░

░ ░░▓▓▒▒░░▒▒▓▓░

|▒ ░░▓▓▒▒░░▒▒▓▓░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒░▒▒▒▓░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░

|▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░

|▒ ░░░░░░░░░░░░░

░ ░░░░░░░░░░░░░

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( to ma taky dobre.. tak nevim .. cim vice ten rozdelovac otacim smerem ke chladici tim je to lepsi ale uz jsem na doraz :( .. nechce se mi to znovu vytahovat.. ne ze by to byl problem ale je to pakarna a asi by to nebylo o moc lepsi co bych na tom videl...

simte nemas nekde fotku zajisteni vrchu a spodku kdyz menis rozvodak ?? na hore je to jasne ale dole je nejak moc drazet... mohlo to mozna preskocit, ale to by muselo az jsem to startoval nebo nevim.. kdyz jsem tam daval ten motor tak byli rozvody na ryskach...

Uz jsem s toho nejaky zblbnuty.. uz se v tom hrabu moc dlouho a mozna prehlizim nejake malickosti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Právě že ne , ale rozvodak je ještě ok..

Musim nedke pohledat tu knizku jak na to p205 , tam to tusim bylo napsane presne..

Share this post


Link to post
Share on other sites

diky moc pane.. musim mrknout na ty rysky a na ty znacky na rozvodaku..

pak pisnu jak jsem dopal.. uz me napada jen toto ale to jsem prosel uz nekolikrat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nic.. vse sedelo tak jak ma :(

vstrikovani jde, jiskra taky :( vacka je ok, motor taky , tak jsem s toho uplne.... je mozne ze to muze delat vaha vzduchu ??? asi tezko :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže čím víc otáčíš rozdělovačem PROTI směru pohybu hodinových ručiček, tak se to zlepšuje? A už je to nadoraz? Zkus kabely na rozdělovači přehodit PO směru ručiček o jednu polohu při zachování jejich pořadí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na mém orig. rozdělovači je u každého výstupu vyraženo číslo válců, takže kontrola je velmi jednoduchá.. :) stačí vytáhnout (u 405ky) aku, povolit dva šroubky, sundat hlavu rozdělovače a překontrolovat kam jdou kabely.. :mrk Tchán, ač zkušený profi automechanik, to jednou prohodil, vyzkoušeli jsme snad všechny kombinace a nic, taky to jelo pořád max na dva válce, spíše jen náhodně střílelo.. Pak jsem sundal rozdělovač, zapojil dle označení a bylo.. :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.