kujon106

Únik oleje - kapky, peugeot 106

4 posts in this topic

čau,

chci se zeptat - před jízdou na Šebetov sem letmo mrknul pod auto a na spoji převodovky okolo šroubů byl olej, né žádnej chcavec, ale byl tam. Tak sem ty šrouby více dotáhnul, všechno otřel a jel. Dneska sem přijel domů a olej tam byl zase. Takže znova ještě jednou pořádně přitáhnout (předtim sem to dělal ve spěchu 5min. před odjezdem), vyčistil jsem to a projel sem se zhruba 10km, načež poté sem zase vlez pod auto a kapičky tam byly zase :( Vypadá to takhle:

sraz_Peugeot_ebetov_13.-15.7-zst1.jpg sraz_Peugeot_ebetov_13.-15.7-y5d1.jpg sraz_Peugeot_ebetov_13.-15.7-kro1.jpg sraz_Peugeot_ebetov_13.-15.7.jpg

Nevim jestli se mam znepokojovat, nebo jestli je to normální po výměně poloosy :( Před asi 3týdny mi jí právě na týhle straně měnili. Napadlo mě možná že tam dali špatný těsnění, ale nevim.

Poraďte prosím, díky.

[upravil dne 15.7.07 kujon106]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem 15 let starou Tempru. Kolem převodovky sice neteklo nic, zato pod hlavou trochu jo. I když se to přetěsňovalo, tak o trošku míň, ale stejně. Pokud jsem měl olej u spodní rysky, teklo to méně. Když ho tam bylo mezi ryskami nebo víc, objevily se i kapky na zemi (zhruba jedna kapka za noc) Kolem šroubů bylo vlhko (olejově) furt.

Po výměně poloosy to normální není, ale je možný, že si to časem sedne.

Pokud z toho kápne jednou za den kapka, buď v klidu. Pokud loužička, je to špatný.

S Temprou jsem to vyřešil elegantně. Prodal jsem ji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.