Sign in to follow this  
Followers 0
kvakino

budik 405d

9 posts in this topic

Tak v tom případě tam máš budíky minimálně z TD a chybí ti ve vaně čidlo ;) Nebo tam čidlo máš (zapojený) a je v háji. Můžeš si vybrat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velmi pekne ti dakujem.Nevieš mi ečte poradit pičti mi servo pri malich otaťkach,čo to može robit,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

U diesela ? Ono to má nějaký nevyšší otáčky ?

Já teda onehdá (zase jednou po čase) na dálnici přelezl asi přes 3500 a už se mi to zdálo dost.

Já myslel, že diesel je na pohodovou jízdu kolem 1500-2500 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Záleží, jestli čistej diesel nebo turbo.

U čistýho bych to viděl podobně jako vix, max. do těch 3000 ot., pak už to asi neni moc ono (jak poslechem, tak tahem motoru).

U TD je dobrý se držet v rozmezí 2000-3500 ot., potom ten motor jakoby "ztrácí dech";)

EDIT: Nicméně podle průhěhu kroutícího momentu se dá asi tak poznat, jaký otáčky má ten motor nejraději. Hodnoty krouťáků a jejich rozmezí najdeš v knížce Jak na to;)

[upravil dne 17/7/2007 Dundee]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.