Ladman

zapalovací svíčky NGK

35 posts in this topic

nedávno zde někdo uváděl odkaz na stránky výrobce svíček NGK, kde lze podle typu a motoru najít svíčky pro své vozidlo. Před půl rokem jsem si je nechal spolu s rozvody a další údržbou vyměnit a věděl jsem pouze, že tam nějaké NGK jsou. Když jsem se podíval, abych zjistil jaké tam mám, zjistil jsem že NGK BKR5EK. Dle výše uvedených stránek by tam ale měly být NGK BKR5EZ. Je to problém? Občas mne trápí mírné kolísání otáček na volnoběh, tak jestli to s tím nemá souvislost. Jinak auto startuje i jede naprosto v pořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Těžko říct. Každopádně za pokus to stojí než zbytečně heldat jinou příčinu. Já osobně bych to zkusil. Nesprávné popř. špatné svíčky dokažou nadělat docela paseku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tam mam taky BKR5EK V-line 23, predtim jsem mel Eyquem RFN58LZ. ktery jsem tam daval podle katalogu Autobenex a s tema mi ridici jednotka stale hlasila prilis bohatou smes a auto ztracelo vykon ve vyssich otackach a dusilo se. Ted s tema NGK bez problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

ja tam mam taky BKR5EK V-line 23, predtim jsem mel Eyquem RFN58LZ. ktery jsem tam daval podle katalogu Autobenex a s tema mi ridici jednotka stale hlasila prilis bohatou smes a auto ztracelo vykon ve vyssich otackach a dusilo se. Ted s tema NGK bez problemu

a jaký máš u těch svíček odtrh, 0.9?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj predepsanych 0.9, muze byt i malinko min, nekdo to doporucuje zvlast u aut s LPG, takze se da nastavit treba 0.8, ale podle mych zkusenosti je tech 0.9 nejlepsi, rozhodne nedavat vetsi odtrh

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jaký odtrh je tam nastaven z výroby? Mám je tam půl roku a odtrh je větší než 0.9. Po jaké době, resp. po jakém počtu ujetých km je vhodné odtrh zkontrolovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zatim jsem u vsech vyrobcu (bosch, champion, eyquem, NGK) videl napsano tech 0.9mm, jestli kontrolovat po urcite dobe nevim, ale vetsinou je psana pouze vymenna lhuta 60 000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem zjistil, že svíčky NGK v autodílnách , které se specializují na vozy Peugeot (ne koncesionáři), rozhodně nedoporučují. Dnes mám vyměněn krokáč a kolísání otáček mne stále zlobí, pokud by motor začal i chcípat jako to už v minulosti několikrát udělal, hledal bych problém v těch svíčkách. Jakou značku svíček popř. typ doporučujete k mé motorizaci? Taky jsem slyšel názor, že by kolísání popř. chcípání mohla způsobovat vadná cívka, tak nevim.

[upravil dne 4/2/08 Ladman]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám tam orginály z Peugeot a brnkačka.Ale co je to za značku těžko říci,protože tam mají své logo

[upravil dne 4/2/08 sarkomi]

post-0-14109598887319_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepší ranec a auto v pohodě než svíčky za hubičku a pak řešit problém.Mám na nich najeto asi 35 táců

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

lepší ranec a auto v pohodě než svíčky za hubičku a pak řešit problém.Mám na nich najeto asi 35 táců

to máš recht:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

vem měl jsem sedana 2 roky a breaka 2 1/4 roku a nějaké otáčky jsem neřešil.Jen u breaka bylo čidlo teploty to jsem vyměnil a zatím OK bez závad.Motor šlape v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NGK používám už hodně dlouho a ani u předchozího auta jsem s nima neměl nejmenší problém, ze začátku jsem si koupil Championy, ale když jsem je dával do auta tak jsem si všíml, že každá má jinej odtrh, takže ty neberu, s Boschem jsem zase měl problém u starýho auta na lpg, po pár tisících kilometrech se přerušilo tělísko uvnitř svíčky, takže kupuju NGK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladman

a jaký odtrh je tam nastaven z výroby? Mám je tam půl roku a odtrh je větší než 0.9. Po jaké době, resp. po jakém počtu ujetých km je vhodné odtrh zkontrolovat?

Ten link jsem tady dával já, ale ten problém u tebe bude asi v tom odtrhu, musíš tam dát takový, jaký uvádí NGK u těch svíček! Stejné svíčky mají kolikrát jiný doporučený odtrh na každý typ motoru. To dělá dost, já mám myslím 0,6 a když jsem ho tam takový dal, šlo to hned znát. Jinak NGK doporučuje Peugeot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladman

a jaký odtrh je tam nastaven z výroby? Mám je tam půl roku a odtrh je větší než 0.9. Po jaké době, resp. po jakém počtu ujetých km je vhodné odtrh zkontrolovat?

tak vyndej svíčky koukni na ně a seřiď měrkou drobet přiklepni aby byly stejné 0,9 mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 vitin + sarkomi: o víkendu se na to vrhnu, dám tam 0.9 jak je předepsaný. Nikdy dříve jsem to ale nedělal, ta elektroda se přihýbá kleštěmi nebo přiklepává kladivem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.