Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

peugeot 306, nedrží otáčky


justzaky_

Recommended Posts

Zdravím pánové ..... Mám peugeot 306, 1.8, a po 2 letech bezproblémového ježdění nedrží otáčky a chcípá na neutrál nebo při sešlápnutí spojky .. Upozorňuji, že to začalo dělat po prvním servisu, místo klasických 1100 otáček na neutrál drží 500 ... je teď jak mrtvola ... Svíčky vyměněny. Technik mi řekl, že je to tím, že se odpojovala baterka a poslal mě do peugeota na diagnostiku. Tam jsem ještě nebyla - a ani nevím, zda to k něčemu bude - . Nechala jsem v tom servisu vyměnit brzdovou kapalinu, olej, vzduchový filtr a zavařit výfuk a od té doby je to lazar ... .... Psali jste tu něco s váhou vzduchu, bohužel jako ženská vůbec nevím o co jde ...

[upravil dne 14.7.2007 justzaky_]

[upravil dne 14.7.2007 justzaky_]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám benzín, r.v. 1995. S tím servisem mě to hrozně zklamalo, protože to jezdilo normálně, jen jsem mu chtěla vyměnit ty základní věci. Včera když jsme jeli do kopce tak jsme jeli na dvojku a točili okolo 5000 otáček, začalo to hrozně škubat - normálně se mu to líbilo a nebyl žádný problém .. Taky tu někdo psal něco o VN kabelech, že to vyměnil a začalo to jezdit bez problémů .... opět netuším co jsou to VN kabely ... :myslim

[upravil dne 14.7.2007 justzaky_]

[upravil dne 14.7.2007 justzaky_]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když máš všechno vyměněný,tak by to mělo jet.Jestli ti to nedělá palivovej filtr-může bejt přicpanej.Já sem před půl rokem měl taky tendle problem, dal sem to jednomu co tomu rozumí, povyměnoval mi taky to co tobě, a ještě ten filtr a pak sme zjistili , že mám přicpanou odvzdušňovací hadičku nádrže,tak sem udělal tři dirky do víčka ,a bylo po problému.Do dneška "zatim" jezdí bez chyby. Nou problemo. Ať se ti to brzo rozjede:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus se podívat na přílohu, jestli to není něco podobného. Konstatování servisu mi připadá velice směšné, že je to tím, že se odpojila baterka. Já jsem kolikrát za den na svém autě odpojil baterku a vše je v pořádku. Je to jejich chyby. Ty jsi tam své auto dávala v pořádku a plně pojízdné. O tom se mohli i přesvědčit i sami, když s ním popojížděli. To jsou asi nějací všeumělové. Co se týká diagnostiky v servisu Peugeot, tak to je asi 1000,-Kč. Přeji ti aby byl Peugeot plně pojízdní. Jinak vítej v klubu:papa

post-0-14109595969265_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty tabulky jsou naprosto báječné ... Děkuju. Tu ovzdušňovací hadičku mám napsanou - děkuju za typ - někoho s tím budu muset obtěžovat ;) . Taky jsem tady v tematech zahlídla, že motor ztrácí výkon za nákladě špatného výfuku, resp. tlaku ve výfuku. Já jsem měla prasklý výfuk mezi první a druhou částí. - v autoservise tu část nesvařili, ale kouskem nového dílu sešroubovali - vypadá to profesionálně a funguje to :cool:. Ale technik říkal, že by to chtělo vyměnit část s katalizátorem ... Co když je v háji právě on. Nemůže to mít také vliv na ten motor?? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to 1.8 benzin.Benziny boli "i" teda injekcia (priame vstrekovanie).Ten,kto ti hovori,že vahy vzduchu maju len diesle,ťa klame.Vahu vzduchu by malo mať každe auto s priamym vstrekovanim bez ohladu na to,či je to diesel,alebo benzin.Vyznam vahy vzduchu?Z vahy vzduchu ziskava riadiaca jednotka udaje o množstve nasavaneho vzduchu do motora tym riadi,kolko ma vstrekovať benzinu,nakolko to už nieje karburatorovy system.Ako jeden z prikladov uvadzam Alfu Romeo 146,1.4i 16V.Tento motor ma priame vstrekovanie,čiže medzi vzduchovym filtrom a sacim potrubim mal zaradeny snimač,ktory meral prietok vzduchu.A kludne tvoj problem môže spočivať aj vo vahe vzduchu,pretože RJ nedokaže vyhodnotiť spravny prietok vzduchu a tym vstrekuje zly pomer benzinu vzhladom na vzduch.A vaha vzduchu lubi odisť uplne (AR 146),alebo ju stači len vyčistiť.Nova vaha na AR 146 stoji 16 000 SK,repasovana na SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI 110k stoji 2500 SK.A dalšia vec,čo ma vplyv na chod motora je aj LAMBDA SONDA.Je to snimač umiestneny na vyfuku a ten mera obsah nejakeho plynu v spalinach a tym riadi zmes vstrekovanu do motora.Ale ta je umiestnena hned na vyfukovom potrubi pri motore.Katalizatorom to nebude.Maš to vysvetlene po lopate,hadam tomu pochopiš.Ak maš ešte nejake otazky,napiš.

A dalšia vec ma napadla.Ja mam 306 ´98,1.9 hladky diesel,žiadne priame vstrekovanie a vahu vzduchu to nema.Dokonca to nema ani riadiacu jednotku.

[upravil dne 14.7.2007 Hnopo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne všechny stříkačky mají váhu vzduchu, i když tenhle motor ji mít s velkou pravděpodobností bude. Jinak trochu upřesním: Lambda měří poměr kyslíku ve výfukových plynech a u některých aut bývá hned na svodech, u některých těsně před katalyzátorem a některá auta mají dvě Lambdy (před a za katem) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak asi zkusím tu levnější variantu než měnit katalizátor, i když po 11 letech by asi vyměnit potřeboval :nevim .. Nooo, zkusím všechno popsat technikům, co jste mi tu psali a dám vám vědět jak jsem dopadla a jestli už zase s peugeotem mastím na silnicích. Děkuju všem za ochotu pomoci a vysvětlit mi možnost potíží... DĚKUJU:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak jsem byla na diagnostice u peugeota a nezjistili nic. Řekli mi, že auto jezdí perfektně a že nenašli jedinou závadu, která by vyznačovala špatné držení otáčet. Otáčky jsou prý v normě kolem 700 -800 na volnoběh. Prý je to krásně živý. Tak jsem tam nechala 770 Kč a kdyby něco s autem bylo, podobného rázu, tak mám další diagnostiku zdarma. Je pravda, že mě odvezl asi 480 km bez jakéhokoli problému ... tak nevím :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak otáčky už nejsou v pozici na volnoběh 700, ale kolísají mezi 1500 - 400 ... Při zařazení 3, točím kolem 2000 otáček, tak auto sice jemně ale škube ... Přijde mi jako by dodělávalo ... Po zkušenostech mých i ostatních majitelů peugeot - Peugeot Dakar Teplice - je uplně na ...:grr .. Děkuju výše uvedenému .. zkusím se popídit ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je k zlosti.

Já jsem sice technik, ale než to opravovat sám, po zkušenostech už raději věřím dobrému servisu.

To Ti taky chci doporučit - abys tady zveřejnila odkud jsi a případně si prošla co nejvíc zdejších příspěvků a našla ve svém okolí dobrý servis - který má zájem o práci, o zákazníka. Ber to v okolí do 100 km (!), do dobrého servisu se vyplatí dojet.

Jako slečna, nebo žena, nepředpokládám, že by ses vrtala v konektorech, čidlech, atd. Když pozoruji u práce dobrého mechanika (já takového mám), tak smekám a žasnu - už zdálky rozezná správnou závadu, čidlo má skladem a když se netrefí, tak čidlo prostě vrátí do skladu. Jistě, dělá jich měsíčně stovky...:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...