Sign in to follow this  
Followers 0
00martin00

Zatracený katalizátor

16 posts in this topic

Zdravim,včera mi začelo nák chrastit výfuk, dneska jsem vlezl pod auto v domění ´že je tam něco povolenýho(utrženýho) atd.,vše bylo v pořádku a zvuk se dále ozýval od katalizátoru.Kamarád mi řekl že to bude "vylítanej" kat. a že ho vykucháme a vše přestane,tak se chci zeptat jeký to bude mít vliv?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě záleží taky na tom co je to za auto. Nejspíš to lehce změní zvuk, možná to malinko líp potáhne ale hlavně už nikdy nejezdi na emise :D:D:aut Taky se může hnout spotřeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co se tedy stane když vykuchám katalizátor,středovej tlumič mam nahrazenej rezonátorem a zadní tlumič mam sportovní

ma 106 1,4 (55kw)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak při takový hitparádě co máš pod autem žádnej negativní vjem nečekej, spíš naopak. Auto pojede stejně možná líp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: chotemicak

Podle mě záleží taky na tom co je to za auto. Nejspíš to lehce změní zvuk, možná to malinko líp potáhne ale hlavně už nikdy nejezdi na emise :D:D:aut Taky se může hnout spotřeba.

No nevim kat sem mel na fabce sdi vykuchanej tri roky (predtim na felde MPi), na emisich sem byl povine kazdej rok ofigo a nikdy mi nikdo nic nevytknul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: 00martin00

A co spotřeba???

ja pozoroval rozdil jen nepatrne, ale pokud ho jen vybouchas, tak to bude vic dunivy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tento můj příspěvek je OT, ale když to tak čtu...

Vykucháním katalyzátoru se mohou změnit jízdní vlastnosti jak k lepšímu, tak k horšímu, spíše ale ten první případ. Se svým starým autem (Tempra 1,4 benzin rv92, bez katalyzatoru) jsem byl na emisích, tam to zvorali a měřili mě stejně jako kdybych katalyzátor měl, dokonce změřili i lambdu (to jsem se fakt musel smát) obsah myslím CO by dokonce 100xnižší než limit. No ale prošlo to.

Ale k mému OT :-) Nic proti známostem u TK, EM apod., ale jsme to zase my, kdo ten humus dýchá.

A druhý OT: Borce, kteří místo tlumiče dají na vejfuk rezonátor (to je to zařízaní, aby to dělalo pořádnej bugr, jo?) bych vytáhl za uši a nakopal jim řiť a je jedno jestli jedou v autě nebo na mašině. Dvakrát za sebou mi stejnej magor vzbudil dítě, který jsem předtím pracně uspal. Doufám, že mu to časem někdo oplatí.

Chápu, chci mít hezký auto, tak leštim, tunim apod., ale zvuk, ten to musí mít jako když sviští dravec ne jako když se sype starý železo, nebo ne? :-)

Ještě jsem zapomněl poslední OT :-) Katalyzátor se píše s "Y", tak chlapi, aspoň v předmětu dejte pozor na pravopis :-) PS: Nejsem učitel, ale strojní inženýr

[upravil dne 14.7.2007 Ticcino]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo mě taky strašně serrou všichni rezonátoři a natuněný golfistí, prdí jim to jak šedesátka traktor a člověk pak v praze nemuže ani spat. Já dělat technika na stk. tak jim roztrham techničák!!! Co by se hlavně mělo kontrolovat u aut jsou hlukové normy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Předpokládám, že na technickou se tyhle věci sundavají, jinak by to neprošlo, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ticcino

Předpokládám, že na technickou se tyhle věci sundavají, jinak by to neprošlo, ne?

Takový auta se u bran STK ani neukážou, bohužel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No abych pravdu řekl, já mám na P406 vzadu Rámus pardon REMUS a na STK ani slovo, že by jim to vadilo.

Ale musím se přiznat, že jsem již přemýšlel o rozdělání a dodělání tlumících přepážek. Ona taková jízda do Chorvatska s duněním vzadu taky není to pravé ořechové.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne už chrčí katalyzátor asi 3 týždne zatiaľ som to neriešil ale teraz to začína čoraz viac a manželka tiež už na to vrčí tak sa chcem opýtať lebo mám ešte jednu jazdu asi tak 300-400 km či to vydrží a či sa nič nestane a potom chcem katalyzátor vymeniť

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mirec.dk.406

Mne už chrčí katalyzátor asi 3 týždne zatiaľ som to neriešil ale teraz to začína čoraz viac a manželka tiež už na to vrčí tak sa chcem opýtať lebo mám ešte jednu jazdu asi tak 300-400 km či to vydrží a či sa nič nestane a potom chcem katalyzátor vymeniť

no mohlo by se stat, ze se ti vzprici ty rozlamane kousky uvnitr katu tak, ze se z vetsi casti ucpe pruchod vyfukovych plynu a muze se ti pak stat, ze auto nepojede rychleji jak 80km/h - nekecam, vlastni zkusenost. Lepsi kdyz pod to lehnes, vyndas kat, vymlatis z nej vsechny kousky a das ho tam zpatky a pojedes bez nej a az se vratis, tak tam das kat jinej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.