Sign in to follow this  
Followers 0
Sheehy

Vysoke otacky volnobehu

24 posts in this topic

Caute,

Par dni ma trapia vysoke otacky na volnobehu (okolo 1400). Deje sa to nepravidelne, tak 7 pripadov z 10 to drzi vysoko, inokedy je to o.k. Zaujimave este je, ze ked to za behu na volno (napr. pri 40 km/h) fest podradim na 5, tak otacky spadnu na 900-1000, ale ked to hodim naspat na volno (aby to neskapalo), tak otacky idu zas hore >> krokac to asi nebude ...:myslim

Moze to suvisiet s cistenim skrtiacej klapky ? Nebola rozobrata - len vystriekana nejakym cistiacim sprejom. Pred tou klapkou je nejake cidlo ... Neovplyvnuje tie otacky ?

Este som menil cidlo teploty na chladici - saharu to zapinalo na moj vkus trochu neskoro - 107-108 stupnov.

Ine suvislosti ma nenapadaju - nove tlmice to snad na svedomi nemaju ... :D

Aj som to tu prehladal, ale je toho strasne moc ...

dik za akykolvek napad ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cidlo na chladici s tim nema nic spolecneho, to jen spina sahary, cidlo teploty pro ridici jednotku motoru je na domku termostatu a ma zelenou barvu konektoru. To cidlo co je pred klapkou sani je cidlo teploty nasavaneho vzduchu. Ja bych to videl na zadrhavajici krokovy moturek volnobeznych otacek

Share this post


Link to post
Share on other sites

este som zabudol napisat, ze som s tym bol dnes na diagnostike. Mam to bez chyb ...

zjavne to prekvapilo aj servisaka - na otazku co dalej sa zmohol len na :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj by som ten krokac vycistil, ale JP pisal, ze ked sa s tym trosku pohne, tak je clovek vydeseny nasledkami :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mal som podobný problém asi pred mesiacom a pol, mne padali otáčky pomaly dolu a boli vyššie asi 1100-1200, dostal som radu že môže byť povolený niekde nejaký kontakt, tak som pohýbal všetkými možnými káblami čo sú v motore a okolo, prestalo to, otáčky klesajú už normálne a voľnobeh je v pohode pri zohriatom motore okolo 950 +-.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sheehy

aj by som ten krokac vycistil, ale JP pisal, ze ked sa s tym trosku pohne, tak je clovek vydeseny nasledkami :o

pokud je krokac v pohode a nezadrhava, tak si ho ridici jednotka dosteluje sama, ta osicka se nesmi vysroubovavat a zasroubovavat rukou, strhnou se tam pak takove vodici drazky, na kterych to pak zacne zadrhavat a spatne s vysouva a zasouva a to je ten problem, proc se pak musi stelovat rucne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle typu auta typuju že máš B13/00. Nabízím k odzkoušení - já jsem si koupil nový, protože pořád řeším špatné studené starty, ale krokáčem to není, tak mi jeden zůstal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

Podle typu auta typuju že máš B13/00. Nabízím k odzkoušení - já jsem si koupil nový, protože pořád řeším špatné studené starty, ale krokáčem to není, tak mi jeden zůstal.

Ci je to B13/00 neviem, ale je to magnetti marelli. Je ten typ vidiet aj bez toho aby som to rozobral ?

Za kolko ho das, ked to sadne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sheehy

Původně zaslal: Honzin

Podle typu auta typuju že máš B13/00. Nabízím k odzkoušení - já jsem si koupil nový, protože pořád řeším špatné studené starty, ale krokáčem to není, tak mi jeden zůstal.

Ci je to B13/00 neviem, ale je to magnetti marelli. Je ten typ vidiet aj bez toho aby som to rozobral ?

Za kolko ho das, ked to sadne ?

typ je napsanej na plosce hned pod konektorem ktery se do krokace zacvakava, staci se podivat na motoru, mel bys to videt

Share this post


Link to post
Share on other sites

bol som to pozret, ale vysledok ziadny - pod konektorom je nejaka hadica. Musim dat von vzduchovy filter - az vecer ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud budeš chtít, pošlu Ti na odzkoušení ten starší a ten ti nechám za hubičku pokud pomůže - volnoběhy držel bez problémů a na ty zasr.........:grr:grr špatné studené starty očividně vliv neměl.

Jinak to označení doopravdy bez sundání té hadičky vidět není, je přímo pod ní.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sheehy

bol som to pozret, ale vysledok ziadny - pod konektorom je nejaka hadica. Musim dat von vzduchovy filter - az vecer ...

aha, to bude tim, ze ja mam origos filtr box vyhozenej a mam primej filtr, tak to sorry za mystifikaci ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ak meníš krokáč musíš tam dať presne ten istý typ alebo jeho náhradu musí ti to sedieť podľa prevodníkovej tabuľky od peugeotu ja som tiež menil B13/00 magneti mareli , katalogové číslo od peugeota je 1920 V7, nahradil som ho siemens-om ale musí sedieť podľa tej prevodníkovej tabuľky,

jeden typ krokáča sa používa do viacerých typov aut a viacerých typov motorov, preto pozor aby si sa nedobehol

:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mirec.dk.406

ak meníš krokáč musíš tam dať presne ten istý typ alebo jeho náhradu musí ti to sedieť podľa prevodníkovej tabuľky od peugeotu ja som tiež menil B13/00 magneti mareli , katalogové číslo od peugeota je 1920 V7, nahradil som ho siemens-om ale musí sedieť podľa tej prevodníkovej tabuľky,

jeden typ krokáča sa používa do viacerých typov aut a viacerých typov motorov, preto pozor aby si sa nedobehol

:roker

A máš tu převodníkovou tabulku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrovna včera mi otec přišel říct že má na 306 1,6i motor TU5 nějaké vysoké otáčky, opravdu 1800 ot/min není málo. Zkusil sem odpojit čidlo teplpty motoru a hned to bylo zpět na 950:-) takže závada je na světě, jen mu ho teď musím koupit a vyměnit:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: purkmistr

zrovna včera mi otec přišel říct že má na 306 1,6i motor TU5 nějaké vysoké otáčky, opravdu 1800 ot/min není málo. Zkusil sem odpojit čidlo teplpty motoru a hned to bylo zpět na 950:-) takže závada je na světě, jen mu ho teď musím koupit a vyměnit:P

da sa to odpojit za chodu, alebo sa radsej neponahlat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

prevodníkovú tabuľku nemám, ale ked zháňaš niečo u dodávateľa ako napr. ELIT a podobne oni to majú len si musíš zistiť u peugeota ich objednávacie číslo (niekedy to nechcú prezradiť) a porovnať to s číslom od firmy čo to berieš, firmy čo sa s tým zaoberajú to majú a vedia o čo ide, ja som tak postupoval, myslím že existujú aj katalógy ale vlastnia ich predajcovia alebo firmy čo s tým obchodujú

:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

já sem to odpojil za chodu, nemělo by se s tím nic stát. ŘJ je stavěná na chvění a na špatné kontakty. A navíc stačí opětovný start a Řj si to vše načte znovu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.