Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rozumna zivotnost auta


JEFFO222

Recommended Posts

Kolko km zvladne taka 307 pokial servis nezacne byt drahsi ako leasing noveho?

Mam 4-rocnu 307 Break 1,6 16V benzin s 140.000 km najazdnenymi. Zatial som do servisov vrazil cca 50.000 Sk (naposledy rozvody 20.000 Sk) a caka ma vymena brzd a chladica (25.000 Sk).

Aky je predpoklad dalsieho kazenia sa resp. opotrebovania auta? Co vsetko zacne odchadzat? Zatial je to v ramci normy (stabilizacne tycky,ziarovnky,vyfuk,podblatnik,...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já považuji hranici 200.000km za mezník u všech značek. V těch 200tk se ti totiž objeví nutnost měnit běžné věci které už jsi měl a byly opravané tj:tlumiče,čepy,výfuk,brzdy apod a navíc se přidaváj poruchy typu vstřikovače,čerpadlo,převodovka,motor. Takže máš najednou dvojnásobek poruch. Ale nevěš hlavu, furt je v součtu levnější platit ročne za opravy třeba 50tis než leasing nového kolem 100-150tis a to počítam 4letý leasing auta za 400tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor by snad odejít neměl, i když záleží i na zacházení. To spíš nejdříff odende turbo.

Jinak myslím, že je to individuální. Pokud má člověk štěstí na kus, jezdí spíš štreky a pěkně se k autíčku chová, může zdármě přežít i 500 000 km.

Ale je fakt, že když už se začne na autě s.... nějak nápadně moc věcí v krátkým sledu, je nejvyšší čas ho zpeněžit a pořídit nový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: JEFFO222

Hmm, tajne som dufal ze poviete 300.000 km :(

to MAJSNER-VÁCLAV!!!: Motor? Motor odide po 200.000 km? Som myslel ze to je ta najtrvacnejsia cast na aute, ktora skoro nikdy neodide.

Mě se třeba na citroenu 1.9Td ve 320tk urvala klikovka takže bylo levnější vyměnit motor,pak jsem se už nějak naštval a koupil jsem si 307, ale ber to tak že až budeš mít najeto cca 200tk tak ten motor někde koupiš třeba za 30t. Opravdu si stím hlavu nelámej.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som Partnera kupovak staršieho. 65 000 km. Teraz som menil nožisko na poloosi, guľové čapy + geometria. Do 160 000 km som nemenil nič, len olej a filtre. Potom to išlo. Predné ložiská, kotúče, rozvody. Proste je to staršie auto, tak to potrebuje svoje. Dnes napríklad pri 35°C vonkajšej teplote išlo auto stále na 100 - 105°C :nevim:myslim:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...