Sign in to follow this  
Followers 0
Tomat1

Motor netáhne

22 posts in this topic

Zdar,

mám takový problém, motor mi nechce táhnou, jako kdyby jel na 3 válce. Ale pokud uberu plyn, zázračně se rozjede, když opět přišlápnu, tak se začne dusit. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Mám 106 1.1 rok 94 jednobod s cívkou zapalování. Svíčky a kabely jsem měnil, výfuk ucpaný není. Lambdu jsem odpojil ale beze změny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano měnil, jsem to zkoušel i bez plastového krytu nad vstřikováním stále stejné

Share this post


Link to post
Share on other sites

co vyblikat chybu? :myslim

jinak vaha vzduchu, jestli ji auto ma? :myslim

[upravil dne 11/7/2007 Pata]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestli na nic nepřijdu tak to budu muset dát na diagnostiku, ono se to dá nějak vyblikat doma v garáži? Váhu vzduchu to nemá alespoň jsem ji nenašel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no vahu vzduchu to mit zrejme nebude,kdyz je tto benzin!zkus tu zapalovaci civku!!ja u 406 mel uplne to stejny a odesla zapalovaci rampa. No,kdyz si vzpomenu na ty vyjezdy z krizovatek,no hruza,jak to skakalo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hudy

no vahu vzduchu to mit zrejme nebude,kdyz je tto benzin!zkus tu zapalovaci civku!!ja u 406 mel uplne to stejny a odesla zapalovaci rampa. No,kdyz si vzpomenu na ty vyjezdy z krizovatek,no hruza,jak to skakalo

nevim teda, kde vznikla predstava, ze benzinovy motory nepouzivaji vahu vzduchu...

Jinak jak vypadaji svicky? Maji vsechny stejnou barvu?

[upravil dne 11.7.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze by tedy pouzivaly?tak asi jo,jen jsem to jeste neslysel...opravdu nejsem odbornik

Share this post


Link to post
Share on other sites

No asi takle.Vono toho může mít víc vlivů.Špatně seřízená vůle ventilů,nebo špatně namontovanej nebo napnutej rozvodovej řemen,špatně seřízenej předstih, ucpanej palivovej filtr,ůnik podtlaku z tělesa škrtící klapky, vzduchových hadic nebo ze sacího potrubí,poškozené palivové čerpadlo nebo nízký tlak paliva.Mám to z knihy ,tak by na tom mohlo něco bejt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoreticky bys mohl mít stejnej problém jako tady

Jinak benzíny mají jak "váhu" tak čidlo tlaku nebo průtoku vzduchu, např 605 2.0i mají jak to tak to, já osobně mám čidlo.

Rozdíl je hlavně v tom, že já tam mám píchnutej drát, kdežto ty s váhou mají takovou krabičku na sání jak má .mycTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo příčin může být hodně jen přijít na tu zprávnou, takže ventily jsem seřizoval, rozvoďák jsem též kontroloval, naplý byl zprávně, předstih nevím jak se dá u cívky seřídit, myslím, že si to řídí ŘJ sama, únik podtlaku jsem měl též, ten jsem odstranil a přestaly kolísat otáčky, možná že by nebylo marný zkusit vyměnit palivovej filtr, u favoritu když byl zanešenej, mi to docela slušně cukalo, ale ten měl klasickej karburátor, ještě zkusím pročistit ten snímač podtlaku. Svíčky jsem dával úplně nový spolu s kabelama, zkusím se na ně ještě podívat. Doufám, že to nebude ta cívka, protože to bude docela pálka za ní asi.

Ještě jsem zapomněl napsat, že když je motor hodně studenej, tak to dušení se skoro neprojevuje, projeví se jen při plně sešlápnutém plynu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no něco podobnýho sem měl u naší žabičky/306/ když sme jí koupili.Taky nechtěla potvůrka jet.Měl sem ho u jednoho montéra, ten vyměnil benzínovej filtr za novej a bylo po problému. Akorát řikal, že měl odpojenou baterku,tak abych to hned po zapojení jel projet,protože byla odpojená jednotka, aby si znova naučila nový nastavení. Tak sem to projel ,asi tak 50km,a střídavě. To je po zahřátí motoru chvilku normální jízda a hned za něj vzít trochu svižně a r:superoztočit o něco víc rychlosti. No a od tý doby "zatim" nebyl problem. Jezdí super. :super::

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem vyměnil benzínovej filtr a pořád je to stejný. S autem se nedá téměř rozjed, když se rozjedu a motor má třeba 3-4 tisíce a uberu plyn, motor se chytne a jede, když opet přidám začne se dusit, jako by se změnil předstih nebo vstřikováni paliva, nevíte jak se projevuje špatný snímač polohy škrtíci klapky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jestli Ti správně rozumím.Na škrtící klapce,myslím tím zařízení jež ovládám plyn.lankem mám bakelit.skříňku tzv.KONTAKT KLAPKY.Spíná volnoběh a max.polohu.Po zahřátí motor.prostoru špatně fungoval.Kolísaly ot.volnoběhu,nebo neklesal volnoběh pod tak asi 2200ot.Ta moje závada tedy vypadala jinak než popisuješ.Nevím,asi bych zkusil něco s paliv.čerpadlem nebotu indučku.Než jem našel tu svou výše popsanou závadu ,nakoupil jsem z vrakáče apod.postupně veškeré elektronické díly motoru,i ŘJ.Naštěstí na toho mého veterána užto jsou položky max.ve stokorunách.Teť mám vše náhradní,až se to zas začne sypat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se ti teplej motor po přidání plynu začne dusit, tak si ŘJ myslí, že je studenej a dává víc paliva a míň vzduchu. Tuhle závadu rádo vyvolává teplotní čidlo chladící kapaliny pro ŘJ umístěné na tělese termostatu (měly by být dvě- jedno pro budík, druhé pro ŘJ). Když za chodu motoru odpojíš to správné, motor chcípne a nepůjde nastartovat. Když odpojíš to druhé, spadne teplota na budíku na minimum ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ten snímač polohy škrtící klapky jsem oddělal a při nastartovaným motoruj jsem s ním hýbal a motor si přidával otáčky až do určitého místa, kdy přestala. Dokonce se potom změnil jeho zvuk a chvíli ten snímač vůbec nefungoval, řekl bych, že ten pes bude zakopanej v něm, ale nejsem si 100% jistej.

Jinak motor po bližším prozkoumání se bohužel dusí i jako studenej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem vyměnil čidlo polohy škrtící klapky a motor začal ve vysokých otáčkách táhnout, ale v nízkej se mu pořád nechce do otáček, nedá se s ním ani rozjet, pokud ho nevytočím nad 3tisíce, jako by byl nastavenej špatnej předstih. Koukal jsem na svíčky a první a čtvrtá je dost černá na to že tam jsou teprve 40km. Už mě nic nenapadá asi budu muset někam na diagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže jsem vyměnil zapalovací cívku a je po problému, díky všem za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.